Μια νέα ανάλυση διαπίστωσε ότι από τις Big Tech, η Apple συλλέγει τα λιγότερα data από τους χρήστες της, με την Google, το Twitter, την Amazon και το Facebook, να συλλέγουν πολύ περισσότερα δεδομένα από τους χρήστες τους.

Δείτε επίσης: Το μέσο κόστος ενός data breach ξεπερνά τα 4 εκατ. δολάρια

Η μελέτη μέτρησε πόσα data points συλλέγει κάθε εταιρεία από τους χρήστες της. Η μελέτη διαπίστωσε ότι η Google βρέθηκε στην κορυφή της λίστας, συλλέγοντας συνολικά 39 είδη προσωπικών data για κάθε χρήστη της. Το Twitter και η Amazon ακολουθούν συλλέγοντας 24 και 23 είδη προσωπικών data για κάθε χρήστη, αντίστοιχα.

Ενδεχομένως να προκαλεί έκπληξη για κάποιους, το Facebook, που είναι γνωστό ότι είναι υπέρ της παρακολούθησης χρηστών, πλησιάζει την Apple συλλέγοντας μόνο 14 είδη προσωπικών data για κάθε χρήστη. Η Apple βρίσκεται στο κάτω μέρος της λίστας και συλλέγει μόνο 12 είδη προσωπικών data για κάθε χρήστη, σύμφωνα με τη μελέτη. Η Apple, σε αντίθεση με την Google, βασίζεται πολύ περισσότερο στο machine learning στη συσκευή και στους αλγόριθμους για να υπαγορεύει λειτουργίες εξατομίκευσης, όπως εξατομικευμένες προτάσεις μουσικής για το Apple Music και επιμελημένες φωτογραφίες στις Photos.

Δείτε επίσης: Dating site για αντιεμβολιαστές θέτει σε κίνδυνο τα data 3.500 χρηστών

Δείτε επίσης: Πόσα data records που περιείχαν usernames και passwords παραβιάστηκαν το 2021;

Ενώ η Apple συλλέγει τον λιγότερο αριθμό δεδομένων χρηστών από τους χρήστες της, δυσκολεύει άλλες εταιρείες, όπως η Google και το Facebook, να συλλέγουν δεδομένα από χρήστες iPhone. Το 2020, η Apple κυκλοφόρησε το App Tracking Transparency (ATT), ένα prompt που προσφέρει στους χρήστες την επιλογή εάν επιθυμούν να παρακολουθούνται σε εφαρμογές και ιστότοπους που ανήκουν σε άλλες εταιρείες. Το Facebook έχει σχολιάσει αρνητικά το ATT και οι λεπτομέρειες πέρυσι αποκάλυψαν ότι η άμεση αλλαγή θα μπορούσε να κοστίσει στις εταιρείες κοινωνικών μέσων 10 δισεκατομμύρια δολάρια σε έσοδα για το 2021.

Πηγή πληροφοριών: macrumors.com