Μετά από μήνες που ακούμε φήμες, η Hangar 13 επιβεβαίωσε σήμερα ότι ένα ολοκαίνουργιο παιχνίδι Mafia βρίσκεται υπό ανάπτυξη.

Τα νέα προήλθαν από μια συνέντευξη για την 20η επέτειο του Mafia με τον Γενικό Διευθυντή της Hangar 13, Roman Hladík και τον Επικεφαλή Παραγωγής και Διευθυντή Μέσων, Tomáš Hřebíček. Το ζευγάρι αφιέρωσε χρόνο για να ανατρέξει στο ταξίδι του franchise τα τελευταία 20 χρόνια πριν ο Hladík ανακοινώσει τα νέα για ένα νέο υποθετικό Mafia 4.

Δείτε επίσης: Gamescom 2022: Ποια είναι τα νέα games που ανακοινώθηκαν

Hangar 13: Το καινούριο παιχνίδι Mafia είναι υπό ανάπτυξη

«Είμαι στην ευχάριστη θέση να επιβεβαιώσω ότι ξεκινήσαμε να εργαζόμαστε για ένα ολοκαίνουργιο έργο Mafia!» είπε ο Hladík. «Ενώ είναι μερικά χρόνια μακριά και δεν μπορούμε να μοιραστούμε τίποτα περισσότερο αυτή τη στιγμή, είμαστε πραγματικά ενθουσιασμένοι που συνεχίζουμε να εργαζόμαστε σε αυτό το αγαπημένο franchise και να διασκεδάζουμε τους παίκτες μας με νέες ιστορίες.»

Όπως υποδηλώνει το όνομα, το Mafia είναι βασικά μια open-world έκδοση του The Godfather, που περιλαμβάνει μια ιστορία που εκτείνεται από τη δεκαετία του 1930 έως τη δεκαετία του 1960. H Hangar 13 ηγείται της σειράς Mafia από το 2016 με το Mafia 3 ενώ παράλληλα έκανε ένα remake του αυθεντικού Mafia το 2020 (Mafia: Definitive Edition), το οποίο εγκωμιάσαμε για τις «εξαιρετικές ερμηνείες από το νέο cast, ένα φανταστικό μοντέλο για την οδήγηση και μια όμορφη και αυθεντική πόλη με ατμόσφαιρα της δεκαετίας του 1930».

Hangar 13: Το καινούριο παιχνίδι Mafia είναι υπό ανάπτυξη

Ένα υποθετικό Mafia 4 φημολογείται εδώ και αρκετό καιρό. Δεν είναι ξεκάθαρο πού και πότε θα συμβαίνουν τα γεγονότα του παιχνιδιού ή αν θα είναι συνέχεια σε κάποιο από τα τρία προηγούμενα παιχνίδια αλλά με βάση την εξέλιξη της ιστορίας, ένα σκηνικό της δεκαετίας του 1980 που μοιάζει με το Scarface δεν αποκλείεται.

Εκτός από ένα νέο παιχνίδι Mafia 4, ένας άλλος τίτλος ήταν υπό ανάπτυξη στην Hangar 13 μέχρι να ακυρωθεί, και θα ήταν ένα παιχνίδι υπερήρωων για πολλούς παίκτες.

Δείτε επίσης: Xbox: Ο Phil Spencer βλέπει θετικά την χρήση NFT στο gaming

Πολλές αναφορές από πέρυσι υποδεικνύουν ότι ο τίτλος, με την κωδική ονομασία Volt, βρισκόταν σε ανάπτυξη από το 2017 και κόστισε στην Take-Two περίπου 53 εκατομμύρια δολάρια καθώς υποβλήθηκε σε «πολλαπλές αλλαγές».

Τα στελέχη αποφάσισαν να ακυρώσουν το παιχνίδι αφού θεώρησαν ότι το έργο δεν ήταν «μια αξιόλογη επένδυση λόγω του χρόνου που απαιτείται για την ανάπτυξη».

Όπως και να έχει, θα περάσει καιρός μέχρι να δούμε αυτό το νέο έργο του Mafia, ό,τι κι αν αποδειχτεί.

Πηγή: ign.com