Η Apple φαίνεται πως διερευνά την προσθήκη διαφημίσεων σε Apple TV+ shows, ως μέρος της ώθησης για αύξηση των εσόδων από διαφημίσεις.

Δείτε επίσης: Κυκλοφόρησε το update watchOS 9.0.2 για Apple Watch

Οι προσπάθειες της Apple για την προστασία της ιδιωτικής ζωής έδωσαν την εντύπωση ότι η εταιρεία είναι ενάντια στη διαφήμιση, αλλά αυτό δεν ισχύει. Αντιθέτως, υποστηρίζεται ότι η Apple εκμεταλλεύεται τις δυνατότητες απορρήτου της για να της δωθεί ένα πλεονέκτημα έναντι άλλων εταιρειών στο κομμάτι των διαφημίσεων.

Δείτε επίσης: Το Apple Music έχει πλέον πάνω από 100 εκατομμύρια τραγούδια

Τώρα, σύμφωνα με την Digiday, η Apple προσπαθεί να επεκτείνει τις πωλήσεις διαφημίσεων με το Apple TV+.

Η κίνηση θα ευθυγραμμίσει το Apple TV+ με τις στρατηγικές άλλων υπηρεσιών streaming. Όλες οι μεγάλες υπηρεσίες streaming, εκτός από το Apple TV+, έχουν ανακοινώσει ή προσφέρουν ήδη σχέδια που υποστηρίζονται από διαφημίσεις τα οποία θα είναι οικονομικότερα. Οι ηγέτες της αγοράς streaming, Netflix και Disney+ θα λανσάρουν πακέτα που θα υποστηρίζονται από διαφημίσεις τους επόμενους δύο μήνες. Η φθηνότερη τιμή ίσως να προσελκύσει περισσότερους καταναλωτές

που δεν έχουν θέμα να βλέπουν διαφημίσεις.

Το Αpple TV+ έχει επί του παρόντος μόνο ένα επίπεδο 4,99 $ ανά μήνα, το οποίο παρέχει πρόσβαση σε όλα τα προγράμματα σε ποιότητα 4K HDR χωρίς διαφημίσεις.

Δείτε επίσης: Οι νέες συσκευές της Apple που ενδέχεται να δούμε τον Οκτώβριο

Ενώ το Apple TV+ έχει λάβει πολλούς επαίνους όσον αφορά τα βραβεία του κλάδου, η τηλεθέαση της υπηρεσίας παραμένει χαμηλή. Εκτιμάται ότι κατέχει περίπου το 5% του μεριδίου αγοράς TV streaming των ΗΠΑ. Μια βαθμίδα που υποστηρίζεται από διαφημίσεις (ενδεχομένως δωρεάν;) θα μπορούσε να ενισχύσει την υιοθέτηση της υπηρεσίας TV+ και να προσελκύσει πολύ περισσότερο viewership.

Πηγή πληροφοριών: appleinsider.com