Η Revue, η πλατφόρμα newsletter που εξαγοράστηκε από το Twitter τον Ιανουάριο του 2021, κλείνει στις αρχές του επόμενου χρόνου. H Revue είναι μια editorial newsletter υπηρεσία για οποιονδήποτε θέλει να ξεκινήσει να συντάσσει newsletters. Η ενσωμάτωση της Revue με το Twitter βοηθούσε τους δημιουργούς ενημερωτικών δελτίων να προωθήσουν το περιεχόμενό τους και να βρουν νέο κοινό, ενσωματώνοντας τα ενημερωτικά τους δελτία απευθείας στο χρονολόγιο του Twitter.

Δείτε επίσης: Twitter: Αναστολή του account που παρακολουθεί το Jet του Musk

H Revue έστειλε ένα μήνυμα στους συντάκτες newsletters δηλώνοντας ότι η εταιρεία αποφάσισε να κλείσει. “Πήραμε τη δύσκολη απόφαση να κλείσουμε τη Revue”, έγραψε. Οι συντάκτες έχουν προθεσμία μέχρι τις 18 Ιανουαρίου 2023 για να ανακτήσουν τα δεδομένα τους πριν διαγραφούν. “Από τις 18 Ιανουαρίου 2023, δεν θα είναι πλέον δυνατή η πρόσβαση στον λογαριασμό σας στο Revue. Την ημερομηνία αυτή, η Revue θα κλείσει και όλα τα δεδομένα θα διαγραφούν“.

Δείτε επίσης: Twitter: Ο Musk αντικαθιστά αρκετά μέλη της νομικής ομάδας

Το Twitter εργάζεται για να κάνει τα tweets 4.000 χαρακτήρες αντί για 280. Η είδηση αυτή προέρχεται από τον ερευνητή εφαρμογών Alessandro Paluzzi αλλά και από τον ίδιο τον Elon Musk. Ωστόσο, τα μεγαλύτερα tweets δεν αντισταθμίζουν απαραίτητα τις λειτουργίες στις οποίες οι χρήστες δεν θα έχουν πλέον πρόσβαση από το Revue.

Revue: Το Twitter κλείνει τη newsletter πλατφόρμα

Από τότε που ο Elon Musk ανέλαβε το Twitter, έχουν γίνει πολλές αλλαγές και καθώς φαίνεται θα γίνουν ακόμα περισσότερες. Ο δισεκατομμυριούχος έχει δώσει έμφαση σε συγκεκριμένα προϊόντα και υπηρεσίες, όπως το Twitter Blue, ενώ φαίνεται ότι δεν έχει τη διάθεση να ασχοληθεί με άλλα. Το Twitter φαίνεται να χάνει το ενδιαφέρον του για πολλά από τα προϊόντα του που σχετίζονται με το long-form writing, συμπεριλαμβανομένων αυτών που προήλθαν από εξαγορές. Αυτό δείχνει το κλείσιμο της newsletter πλατφόρμας Revue, που όπως προείπαμε εξαγοράστηκε από το Twitter στις αρχές του 2021.

Δείτε επίσης: Insider Intelligence: Το Twitter θα χάσει 32 εκατομμύρια χρήστες

Επίσης, τον Μάιο του 2021, η εταιρεία είχε αποκτήσει το Scroll, μια συνδρομητική υπηρεσία ανάγνωσης χωρίς διαφημίσεις, η οποία είχε εισαχθεί στο Twitter Blue (στην πιο παλιά έκδοση, πριν αναλάβει ο Elon Musk). Το Scroll επέτρεπε στους χρήστες να διαβάζουν άρθρα χωρίς διαφημίσεις από ορισμένα ειδησεογραφικά καταστήματα. Αλλά η λειτουργία δεν ήταν πολύ δημοφιλής, οπότε όταν ο Elon Musk προχώρησε σε απολύσεις σε όλη την εταιρεία, η Scroll και η ομάδα της ήταν από τους άτυχους που αποχώρησαν.

Πηγή: techcrunch.com