Η OPPO αποφάσισε να φτιάξει ένα πλάνο συνεργασίας με την OnePlus έτσι ώστε να ανταγωνιστούν τις συσκευές της Samsung

Τα τελευταία χρόνια, η Samsung έχει κατηγορηθεί ότι δεν επενδύει σε αναβαθμίσεις υλικού και προσπαθεί να εξοικονομήσει κόστος. Παρ’ όλα αυτά, οι ανταγωνιστές της από την Κίνα ακολουθούν επίσης την ίδια οικονομικά αποδοτική πορεία. Ως εκ τούτου, είναι καιρός η Samsung να κάνει τολμηρά βήματα στην καινοτομία της επόμενης γενιάς κινητών συσκευών, διατηρώντας παράλληλα τα σχέδια προϋπολογισμού της.

Το περασμένο Σάββατο, η κινεζική εταιρεία smartphone OnePlus γιόρτασε την ένατη επέτειό της με μια εκδήλωση στην Κίνα. Κατά τη διάρκεια του εορτασμού, ανακοίνωσε μια “στρατηγική συνεργασία” με την OPPO! Παρόλο που δεν διευκρινίστηκαν πολλά σχετικά με το τι διαφοροποιεί αυτή τη σχέση από την υπάρχουσα (καθώς η OnePlus χρησιμοποιεί εδώ και καιρό τους πόρους ,τις τεχνολογίες και τις εγκαταστάσεις παραγωγής της μητρικής εταιρείας), ένα πράγμα είναι σαφές – το μέλλον της OnePlus φαίνεται πιο λαμπρό από ποτέ!

Ανακοινώθηκε η νέα συνεργασία των OPPO και OnePlus

Δείτε επίσης: OnePlus 11: Το event λανσαρίσματος θα γίνει στις 7 Φεβρουαρίου

Η OPPO δήλωσε πρόσφατα ότι σκοπεύει να δεσμεύσει 10 δισεκατομμύρια CNY (περίπου 1,43 δισεκατομμύρια δολάρια) στην OnePlus τα επόμενα τρία χρόνια, δημιουργώντας μια στρατηγική διπλής μάρκας, όπου η OnePlus θα εστιάζει σε συσκευές υψηλής τεχνολογίας και ναυαρχίδες, ενώ η OPPO θα εστιάζει σε τηλέφωνα μεσαίας κατηγορίας και προϋπολογισμού. Παρόλο που αυτό μπορεί να μην φαίνεται πολύ σε σύγκριση με άλλες επενδύσεις στον κλάδο των smartphones, σηματοδοτεί ένα συναρπαστικό βήμα και για τις δύο μάρκες καθώς προχωρούν με την κοινοπραξία τους.

Σύμφωνα με την εκτελεστική ομάδα της OPPO, οι πόροι, συμπεριλαμβανομένων της έρευνας και ανάπτυξης της εταιρείας, της διαχείρισης της αλυσίδας εφοδιασμού και των καναλιών διανομής, ανακατευθύνονται τώρα προς την OnePlus.

Η OnePlus έχει δηλώσει ότι τα κορυφαία τηλέφωνά της θα έχουν μηδενικό καθαρό περιθώριο κέρδους για να διατηρήσουν την πιο εξαιρετική ποιότητα και τα πιο εξαιρετικά χαρακτηριστικά στην κατηγορία τιμών της. Παρόλο που αυτό μπορεί να λειτουργήσει προσωρινά, δεν θα είναι εφικτό για αυτούς μακροπρόθεσμα όταν ανταγωνίζονται γίγαντες όπως η Apple και η Samsung που διαθέτουν παγκόσμια παρουσία μαζί με τεράστια κεφάλαια μάρκετινγκ.

Ανακοινώθηκε η νέα συνεργασία των OPPO και OnePlus

Η OnePlus επιστρέφει στις ρίζες της στην Κίνα, πουλώντας τηλέφωνα μόνο μέσω ηλεκτρονικών καταστημάτων, επιτρέποντας μεγαλύτερη βελτιστοποίηση του κόστους και παρέχοντας πρόσβαση στα κέντρα εξυπηρέτησης της OPPO

. Επιπλέον, η εταιρεία αναζωπύρωσε την εφαρμογή OnePlus Community, η οποία θα παρέχει στους χρήστες μια ανοιχτή πλατφόρμα συζήτησης που μπορεί να βοηθήσει στη διαμόρφωση μελλοντικών προϊόντων και χαρακτηριστικών.

Το OxygenOS της OnePlus ήταν μοναδικό σε σύγκριση με το λογισμικό της OPPO. Καθρέφτιζε το stock Android, ωστόσο με την πάροδο του χρόνου τροποποιήθηκε και τελικά μετατράπηκε σε κάτι εντελώς διαφορετικό – γι’ αυτό και τώρα μοιάζει τόσο πολύ με το ColorOS– και οι δύο πλατφόρμες αναπτύσσονται από την ίδια ομάδα άλλωστε!

Δείτε επίσης: Samsung Galaxy S23: Ανακοινώθηκαν τα χαρακτηριστικά του!

Πώς θα επηρεαστεί η Samsung;

Η OnePlus έχει τη δυνατότητα να δημιουργεί smartphones με ανώτερες προδιαγραφές σε σύγκριση με τη Samsung, αλλά χωρίς περιθώριο κέρδους. Παρ’ όλα αυτά, η Samsung έχει αλλάξει τη στρατηγική της και δίνει πλέον έμφαση σε μια εξαιρετική εμπειρία χρήσης μαζί με πλούσιο σε χαρακτηριστικά λογισμικό, ένα ενοποιημένο οικοσύστημα υπηρεσιών και προϊόντων προσαρμοσμένο στις ανάγκες των πελατών, καθώς και γρήγορες ενημερώσεις λογισμικού. Αυτό θα μπορούσε να είναι το σημείο όπου η OnePlus και η OPPO υστερούν σε σύγκριση με τον νοτιοκορεατικό ανταγωνιστή τους.

Ανακοινώθηκε η νέα συνεργασία των OPPO και OnePlus

Σύμφωνα με την πιο πρόσφατη ενημέρωση, η Samsung αποφάσισε να τερματίσει τις πρακτικές περικοπής κόστους στο τμήμα smartphones. Ξεκινώντας από το επόμενο έτος θα κινηθούν προς την παροχή υψηλής ποιότητας χαρακτηριστικών και υλικού που θα μπορούσε να δει κανείς ήδη από το 2024! Αυτή η στρατηγική υπόσχεται να φέρει επανάσταση στην προσέγγισή μας στα smartphones, προσφέροντάς μας παράλληλα μια αξιόπιστη συσκευή με κορυφαία τεχνολογία.

Για να παραμείνει ανταγωνιστική και να μην υποστεί απώλειες, η Samsung πρέπει να παρακολουθεί στενά τη νέα στρατηγική της OnePlus και της OPPO, ειδικά στις αναδυόμενες αγορές, όπως η Κίνα και η Ινδία, όπου ο χώρος των “flagship killer” είναι εξαιρετικά κορεσμένος. Δυστυχώς για αυτές, αυτή η στρατηγική θα έχει πιθανότατα ελάχιστα αποτελέσματα σε πιο καθιερωμένες περιοχές όπως η Ευρώπη ή η Βόρεια Αμερική.

Πηγή: sammobile.com