Η εποχή των leaks φαίνεται να έχει ξεκινήσει για τα καλά, με ένα ακόμη «απαρχαιωμένο» prototype να έχει εμφανιστεί online. Αυτή τη φορά διέρρευσε ένα πρώιμο build (ημιτελή έκδοση) του Prey που χρονολογείται από το 1995, περίπου 11 χρόνια πριν την τελική κυκλοφορία του το 2006 σε Xbox 360 και PC.

Δείτε επίσης: Xbox: 3 μελλοντικά παιχνίδια Bethesda θα είναι console exclusive

Domasi “Tommy” Tawodi

Η παρατεταμένη διαδικασία ανάπτυξης του Prey οφειλόταν στην επιδίωξη του φιλόδοξου στόχου των real-time portals, που τελικά τους κόστισε ακριβά και προκάλεσε καθυστερήσεις στο project.
Τελικά, όμως το παιχνίδι, έγινε διαθέσιμο και ο κόσμος έδειξε και τεράστια, αλλά και θετική ανταπόκριση.

Επίσης είχε σχεδιαστεί και ένα sequel (βρισκόταν στα developments), αν και μετά την εξαγορά των δικαιωμάτων από τη Zenimax Media, μητρική εταιρεία της Bethesda, το sequel τελικά έμεινε στο ράφι.
To Prey «αναγεννήθηκε» σαν παιχνίδι από την Arkane Studios το 2017 και κυκλοφόρησε με το ίδιο ακριβώς όνομα.

Χάρη στη διαρροή ενός πολύ πρώιμου build του παιχνιδιού, οι φανς του αρχικού παιχνιδιού μπορούν τώρα να ανατρέξουν στο παρελθόν, όταν το παιχνίδι βρισκόταν στα πρώτα στάδια της δημιουργίας.
Επιπλέον, όποιος έχει πολύ έντονο ενδιαφέρον μπορεί να το κατεβάσει και να παίξει. Θα χρειαστεί λίγη δουλειά για να το καταφέρετε να τρέξει, επειδή το λογισμικό είναι πολύ παλιό για να τρέξει σε ένα σύγχρονο PC
Με το DOSbox όμως και κάποιες χρήσιμες πληροφορίες από όπου ανέβηκε το prototype

, θα πρέπει να είναι αρκετά εύκολο το να τρέξετ το demo του Prey 1995.

Λάβετε υπόψη ότι πρόκειται για ένα demo με αρκετά περιορισμένη λειτουργικότητα. Για τους οπαδούς του αρχικού Prey και όσους θυμούνται το αρχικό hype γύρω από το παιχνίδι τη δεκαετία του ‘90, εξακολουθεί να είναι ένα ενδιαφέρον leak και πιθανώς αξίζει να παίξετε μαζί του.

Δείτε επίσης: Αυτά τα Christmas apps θα σας βάλουν στο εορταστικό κλίμα

Όσον αφορά άλλα leaks, το Rayman 4 της Ubisoft, το οποίο είχε ακυρωθεί το 2006, διέρρευσε επίσης στο διαδίκτυο.
Το Rayman 4 και το source code του, μαζί με τα editing tools έγιναν διαθέσιμα online, επιτρέποντας στους οπαδούς να δουν τι θα μπορούσε να είχε γίνει αν είχε επιτραπεί στη Phoenix Studio να προχωρήσει με την ιδέα της για τον ήρωα με τις σούπερ μπουνιές!

Πηγή πληροφοριών: dualshockers.com