Η Ubisoft αποκάλυψε ένα νέο σχέδιο για την αντιμετώπιση των οικονομικών δυσκολιών, αποκαλύπτοντας ότι ανέβαλε τo release του Skull & Bones για έκτη φορά.

Σταμάτησε επίσης την παραγωγή τριών ακόμη παιχνιδιών που δεν είχαν ανακοινωθεί ακόμα, λόγω των δυσκολιών που αντιμετωπίζει η βιομηχανία, τις χαμηλές πωλήσεις, των χαμηλών επιδόσεων του Mario + Rabbids: Kingdom Battle και Just Dance (2023), αλλά και της επερχόμενης  «αναδιάρθρωσης» της εταιρείας.

Δείτε επίσης: Ένα από τα καλύτερα RPG έρχεται στο Xbox Game Pass

Η Ubisoft δημοσίευσε σήμερα μια ανακοίνωση στην οποία περιγράφει μια νέα προσέγγιση για το υπόλοιπο του οικονομικού της έτους, καθώς και μείωση των προσδοκιών για το τελευταίο οικονομικό τρίμηνο.
Η εταιρεία αποδίδει αυτή την αλλαγή στρατηγικής, στην αντιμετώπιση σημαντικών δυσκολιών στη βιομηχανία, ειδικά με την αυξανόμενη τάση προς μεγάλα, καθιερωμένα franchises παιχνιδιών που έχουν μεγάλη απήχηση στις gaming πλατφόρμες.

Η Ubisoft δήλωσε ότι θέλει και αυτή να φτιάξει κάποιο μεγάλο brand παιχνιδιού που θα έχει παγκόσμια απήχηση, αλλά «παιχνίδια από αυτή τη φάση επένδυσης δεν έχουν ακόμη κυκλοφορήσει» και ότι οι πρόσφατες κυκλοφορίες δεν έχουν ανταποκριθεί στις προσδοκίες τους.
Στο δελτίο τύπου αναφέρθηκε συγκεκριμένα ότι το Mario + Rabbids: Kingdom Battle, το οποίο δεν τα πήγε όσο καλά ήλπιζε τις τελευταίες εβδομάδες του 2022 και στις αρχές Ιανουαρίου, παρά την εκτεταμένη εκστρατεία μάρκετινγκ.

Ως αποτέλεσμα αυτών των προκλήσεων, η Ubisoft καθυστέρησε περαιτέρω το release του Skull & Bones, η οποία έχει πλέον οριστεί για τις “αρχές του 2023-2024” – όπως το αναφέρουν. Δεδομένου ότι αυτή η νέα ημερομηνία κυκλοφορίας του Skull & Bones είναι μέσα στο οικονομικό έτος, μπορεί να το δούμε στα «ράφια», στη καλύτερη τον Απρίλιο, αλλά δε θα μας έκανε και εντύπωση αν η κυκλοφορία του θα πάει για τον Δεκέμβριο του 2023.

Δείτε επίσης: Final Fantasy XVI: Θα υπάρχει έκδοση για PC τελικά;

Οι περικοπές και η συνέχεια
Η Ubisoft ανακοίνωσε επίσης ότι θα «τραβήξει» 500 εκατ. ευρώ από τις επενδύσεις της από την έρευνα και ανάπτυξη κάποιων επερχόμενων premium και free-to-play παιχνιδιών, συμπεριλαμβανομένων των παιχνιδιών που ακυρώθηκαν. Στόχος της τώρα να δώσει περισσότερη προσοχή, αλλά σε λιγότερα παιχνίδια.
Επιπλέον, η Ubisoft μείωσε τον στόχο της για τις «καθαρές κρατήσεις» (net booking) για το τρίμηνο που λήγει τον Δεκέμβριο στα 725 εκατ. ευρώ από τον προηγούμενο στόχο των 830 εκατ. ευρώ.

Κατά τη διάρκεια μιας τηλεδιάσκεψης με επενδυτές σήμερα, ορισμένοι από αυτούς ανησυχούσαν για τον αντίκτυπο που μπορεί να προκαλέσουν οι καθυστερήσεις και οι διάφορες ακυρώσεις των παιχνιδιών στις μελλοντικές προοπτικές της Ubisoft.

Η εταιρεία διαβεβαίωσε τους επενδυτές ότι για το επόμενο οικονομικό έτος που ξεκινά τον Απρίλιο, έχει αρκετές επερχόμενες κυκλοφορίες, όπως το Avatar: Frontiers of Pandora (το οποίο έχει ήδη καθυστερήσει μία φορά), το Assassin’s Creed: Mirage (που έγινε το πρώτο tease τον περασμένο Σεπτέμβριο) και άλλα premium μη ανακοινωμένα παιχνίδια, συμπεριλαμβανομένης μιας «μεγάλης» έκπληξης.
Η εταιρεία ανέφερε επίσης το release του Skull & Bones, αν δεν καθυστερήσει ξανά, φέτος είναι η χρονιά του!

Πηγή πληροφοριών: ign.com