Το Twitter ανακοίνωσε ότι σύντομα θα είναι διαθέσιμο το νέο feature επαλήθευσης για οργανισμούς, ‘Verification for Organisations’ feature, το οποίο ήταν προηγουμένως γνωστό ως “Blue for Business“. Η micro-blogging πλατφόρμα που ανήκει στον Elon Musk, θα εξετάσει τις αιτήσεις και ένας μικρός αριθμός οργανισμών θα αρχίσουν σύντομα να χρησιμοποιούν το feature.

Η εταιρεία ανακοίνωσε την έλευση του νέου χαρακτηριστικού μέσω ενός tweet, που δημοσιεύτηκε την Παρασκευή. “Σύντομα θα κυκλοφορήσουμε το Verification for Organisations, παλαιότερα γνωστό ως Blue for Business. Σήμερα, μπορείτε να υποβάλετε αίτηση για έγκαιρη πρόσβαση μέσω της λίστας αναμονής μας“.

Σε επόμενο tweet η εταιρεία έγραψε: “Θα εξετάσουμε τις αιτήσεις και θα ανοίξουμε την πρόσβαση σε μια περιορισμένη ομάδα οργανισμών σε rolling basis τις επόμενες εβδομάδες“.

Δείτε επίσης: Twitter για διαρροή email χρηστών: “Δεν κλάπηκαν από τα συστήματά μας”

Το Twitter είπε ακόμα ότι ως συνδρομητές, οι χρήστες και η επιχείρησή τους θα λαμβάνουν business accounts και affiliation badges μέσω του self-serve administrative portal της πλατφόρμας. Με τη δημιουργία αυτής της σύνδεσης, η πλατφόρμα micro-blogging στοχεύει στο να δώσει τη δυνατότητα στις επιχειρήσεις να δημιουργήσουν δίκτυα εντός των δικών τους οργανισμών – στο Twitter.

Οι εταιρείες μπορούν να συνδέσουν την ηγεσία, τα εμπορικά σήματα, τους λογαριασμούς εξυπηρέτησης πελατών, τους υπαλλήλους ή τις ομάδες τους στην πλατφόρμα Twitter. Δημοσιογράφοι, αθλητές και κινηματογραφικοί χαρακτήρες μπορούν επίσης να συνδεθούν. Το Twitter έχει δηλώσει ότι οι υπο-λογαριασμοί θα πιστοποιούνται και θα συνδέονται με το parent hundle τους σύμφωνα με έναν κατάλογο που θα υποβάλλει ο ίδιος ο οργανισμός. Περαιτέρω λεπτομέρειες, όπως τα απαραίτητα κριτήρια, το κόστος που συνεπάγεται καθώς και τα βήματα που απαιτούνται για την έναρξη αυτής της διαδικασίας, θα ανακοινωθούν σύντομα επίσημα.

Δείτε επίσης: Το Twitter δημιουργεί ένα timeline “For You”

Αυτή είναι μια απίστευτη στιγμή για τους οργανισμούς να ενσωματώσουν περαιτέρω τα συνδεδεμένα άτομα, τις επιχειρήσεις και τις επωνυμίες τους στο DNA του Twitter. Στο μέλλον, σχεδιάζουμε να δώσουμε μεγαλύτερη αξία στην προσφορά για να βοηθήσουμε τους οργανισμούς και τους συνεργάτες τους να αξιοποιήσουν στο έπακρο το Twitter“, σημείωσε η πλατφόρμα microblogging. Το Twitter ‘Verification for Organisations’ feature θα εκτελείται τώρα πιλοτικά με μια επιλεγμένη ομάδα επιχειρήσεων. Το Twitter θα το κυκλοφορήσει για περισσότερους οργανισμούς τις επόμενες ημέρες.

Από την έναρξή του το 2006, το Twitter έχει γίνει μια ολοένα και πιο δημοφιλής πλατφόρμα για τις επιχειρήσεις ώστε να προσεγγίσουν δυνητικούς πελάτες και να οικοδομήσουν σχέσεις με τους υπάρχοντες πελάτες τους. Με το νέο χαρακτηριστικό, θα υπάρχει καλύτερη σύνδεση και με τους υπαλλήλους, συνεργάτες κλπ.

Δείτε επίσης: Τwitter Coins: Έτσι θα επιβραβεύετε αγαπημένους δημιουργούς

Η εταιρεία προσπαθεί μανιωδώς να κερδίσει χρήματα με διάφορα μέσα. Από τη στιγμή που ο Elon Musk εξαγόρασε το Twitter, έχει θέσει ως στόχο να ενισχύσει τα έσοδα της εταιρείας. Έτσι, ανακοίνωσε πριν λίγο καιρό ότι η συνδρομητική υπηρεσία Twitter Blue θα χρεώνεται 8 δολάρια.

Επίσης, την περασμένη εβδομάδα, ειπώθηκε ότι το Twitter θα αρχίσει σύντομα να πουλάει μέσω διαδικτυακών δημοπρασιών, ονόματα χρηστών που έχουν παραμείνει ανενεργά, προκειμένου να αυξήσει τα έσοδά του.

Πηγή: www.news18.com