Προκειμένου να επεκτείνει τις δραστηριότητές της εκτός Κίνας, η Oppo παρουσίασε το πτυσσόμενο τηλέφωνο Find N2 Flip για τις παγκόσμιες αγορές. Η επαναστατική συσκευή είναι βέβαιο ότι θα τραβήξει τα βλέμματα και θα αυξήσει την παρουσία της εταιρείας σε άλλες χώρες.

Δείτε επίσης: Η Oppo ανακοίνωσε τα Air Glass 2 και Ohealth H1 Health Monitor

Με την κυκλοφορία του Find N2 Flip, η Oppo μπήκε με τόλμη τόσο στην αγορά των premium συσκευών όσο και στην αναδυόμενη κατηγορία των αναδιπλούμενων τηλεφώνων.

Την Τετάρτη, το Find N2 Flip έκανε επίσημα το ντεμπούτο του και διαθέτει κλασικό σχεδιασμό αναδιπλούμενου τηλεφώνου με δύο οθόνες. Καθώς ανοίγει, οι χρήστες έχουν πρόσβαση στην κύρια οθόνη 6,8 ιντσών, η οποία συνδέεται σε δίκτυα κινητής τηλεφωνίας 5G για βέλτιστη απόδοση. Επιπλέον, υπάρχει μια επιπλέον οθόνη στο εξωτερικό της συσκευής όταν είναι διπλωμένη, την οποία η Oppo περιγράφει ως “τη μεγαλύτερη οθόνη cover που έχει δημιουργηθεί ποτέ”.

Η εταιρεία είπε ότι το τηλέφωνο μπορεί να αντέξει πάνω από 400.000 διπλώσεις και ξεδιπλώνεται σε τυπική θερμοκρασία δωματίου, κάτι που ισοδυναμεί με το άνοιγμα και το κλείσιμο της συσκευής περίπου 100 φορές την ημέρα για περισσότερα από δέκα χρόνια.

Δείτε επίσης: Ανακοινώθηκε η νέα συνεργασία των OPPO και OnePlus

Από τότε που η Samsung παρουσίασε το πρώτο αναδιπλούμενο τηλέφωνο, η αγορά αυτή βρίσκεται σε νηπιακό στάδιο. Η IDC ανέφερε ότι το 1,1% των συνολικών αποστολών smartphone ήταν πτυσσόμενα το 2022, και μέχρι το 2026 προβλέπεται να αυξηθεί σε 2,8%.

Η OPPO στοχεύει να γίνει μια πολυτελής μάρκα υψηλών προδιαγραφών.

Χάρη στις ισχυρές προδιαγραφές, τα ευρηματικά σχέδια και το φιλικό προς το πορτοφόλι κόστος, η Oppo έχει καθιερωθεί ως η τέταρτη μεγαλύτερη εταιρεία smartphone παγκοσμίως. Τα τελευταία χρόνια έχουν ενισχύσει σημαντικά την παρουσία τους στην αγορά με συσκευές αιχμής που είναι βέβαιο ότι θα ικανοποιήσουν

τους πελάτες σε όλο τον κόσμο.

Πρόσφατα, η Oppo προσπάθησε να επεκταθεί πέρα από τη μητρική της Κίνα και να κατακτήσει ένα μέρος της αγοράς premium smartphones που ελέγχουν η Apple και η Samsung.

Για να γίνει μια παγκόσμια premium μάρκα, η Oppo πρέπει πρώτα να ξεπεράσει την πρόκληση της εισαγωγής της σε αγορές εκτός Κίνας. Το αναδιπλούμενο τηλέφωνό της αποτελεί αναπόσπαστο στοιχείο σε αυτό το ταξίδι και χρησιμεύει ως συγκεκριμένο σημάδι της φιλοδοξίας της. Αν και επί του παρόντος επισκιάζεται από ανταγωνιστές όπως η Samsung, η Oppo έχει τεράστιες δυνατότητες επιτυχίας με την καινοτόμο γκάμα προϊόντων της.

Την Τετάρτη, η Oppo ανακήρυξε το Find N2 Flip ως το επίσημο smartphone του UEFA Champions League, ενός ευρωπαϊκού τουρνουά ποδοσφαίρου. Με αυτόν τον τρόπο, ελπίζει να προσεγγίσει ένα ευρύ κοινό με τη συσκευή και το εμπορικό σήμα της.

Για την Oppo, το 2023 θα είναι ένα κρίσιμο έτος λόγω των εκτεταμένων κεφαλαίων που διατίθενται στο μάρκετινγκ και στα premium προϊόντα.

Πηγή πληροφοριών: cnbc.com