Νέες αναφορές επιβεβαιώνουν ότι η απόφαση της Apple να «σκοτώσει» το iPhone 13 mini ήταν μια σοφή κίνηση, καθώς το νέο iPhone 14 προσφέρει μια βελτιωμένη εμπειρία.

Η σειρά iPhone mini της Apple ήταν βραχύβια – κράτησε μόνο δύο γενιές. Τα mini 12 και 13 αντικαταστάθηκαν τελικά από το μεγαλύτερο iPhone 14 Plus, αφήνοντας απογοητευμένους τους λάτρεις των μικρών τηλεφώνων. Ωστόσο, αυτή μπορεί να ήταν μια σοφή επιλογή- άλλωστε, υπάρχουν πολλά στοιχεία που δείχνουν ότι απέδωσε για τον τεχνολογικό γίγαντα.

Σύμφωνα με μια έκθεση της Display Supply Chain Consultants (DSCC) που προέρχεται από το Phone Arena, οι αποστολές πάνελ για το iPhone 14 Plus τους τελευταίους 11 μήνες είναι 59% υψηλότερες από ό,τι ήταν κατά την ίδια περίοδο πέρυσι για το iPhone 13 mini.

Η Apple είναι εξαιρετικά απίθανο να παραγγείλει περισσότερα πάνελ από τα αναμενόμενα, οπότε ο αριθμός των πάνελ που παραγγέλθηκαν μπορεί να συναχθεί με ακρίβεια ως δείκτης του πόσες μονάδες έχει πουληθεί κάθε μοντέλο. Τα στοιχεία αυτά οδηγούν σε ένα σαφές συμπέρασμα – οι πωλήσεις του iPhone 14 Plus είναι σημαντικά υψηλότερες από εκείνες του προκατόχου του – iPhone 13 mini – σε αυτό το στάδιο του αντίστοιχου κύκλου ζωής τους.

Είναι προφανές ότι τα μεγάλα τηλέφωνα είναι πιο δημοφιλή από τα μικρά. Ενώ ορισμένοι εξακολουθούν να προτιμούν τα μικρότερα κινητά, είναι λυπηρό το γεγονός ότι μπορεί να υπάρχουν όλο και λιγότερες διαθέσιμες επιλογές γι’ αυτούς στο εγγύς μέλλον.

Σύμφωνα με αυτή την έκθεση, οι αριθμοί αποστολών για το iPhone 14 είναι κατά 2% υψηλότεροι από ό,τι ήταν πέρυσι τέτοια εποχή με τη σειρά iPhone 13. Αυτό υποδηλώνει ότι οι πωλήσεις των νέων iPhone έχουν ένα αξιοσημείωτο προβάδισμα σε σχέση με τους προκατόχους τους.

Ενώ το iPhone 14 Plus φαίνεται να τα πηγαίνει πολύ καλύτερα από το iPhone 13 mini, εξακολουθεί να μην είναι παρά πολύ επιτυχημένο, καθώς τα μοντέλα Pro φαίνεται να είναι μακράν οι μεγαλύτερες πωλήσεις.

Το iPhone 14 Pro Max έχει μερίδιο 36% στις αποστολές πάνελ της σειράς iPhone 14, το iPhone 14 Pro έχει μερίδιο 28%, το iPhone 14 μερίδιο 25% και το iPhone 14 Plus μερίδιο 11%.

Το iPhone 14 Pro Max σημείωσε αύξηση πωλήσεων κατά 23% σε σύγκριση με τους προκατόχους του, το iPhone 14 Pro αυξήθηκε κατά 22% και το ενδιαφέρον είναι ότι το iPhone 14 μειώθηκε κατά 36%. Φαίνεται ότι οι καταναλωτές εξακολουθούν να έχουν μια παρόρμηση για συσκευές κορυφαίας τεχνολογίας. Παρ’ όλα αυτά, αυτή η μεταμόρφωση πιθανότατα προκαλείται από την έλλειψη καινοτομίας της Apple όταν παρουσίασε το νέο μοντέλο – iPhone 14.

Παρόλο που δεν έχουμε ένα iPhone 13 Plus για να το συγκρίνουμε, τα δεδομένα που είναι διαθέσιμα σήμερα δεν προμηνύουν κάτι καλό για αυτό. Οι αποστολές πάνελ για το επερχόμενο iPhone 14 είναι μειωμένες κατά 36% σε σύγκριση με τον προκάτοχό του, αλλά εξακολουθούν να αποστέλλονται υπερδιπλάσια πάνελ για αυτό σε σύγκριση με το iPhone 14 Plus. Έτσι, αυτό δημιουργεί μια ζοφερή προοπτική για το τι μέλλει γενέσθαι για τους χρήστες της Apple που προτιμούν μεγαλύτερες συσκευές.

Δεδομένου αυτού, δεν αποτελεί έκπληξη το γεγονός ότι η σειρά Plus μπορεί να μην υπάρχει για πολύ καιρό – όπως συνέβη και με το mini. Προφανώς θα εξακολουθήσουμε να έχουμε ένα iPhone 15 Plus, αλλά εδώ είναι κάτι ενδιαφέρον: οι αναφορές δείχνουν ότι αυτό το μοντέλο μπορεί να είναι στην πραγματικότητα φθηνότερο από τον προκάτοχό του, προκειμένου να προσελκύσει περισσότερους πελάτες και να αυξήσει τις πωλήσεις.

Πηγή πληροφοριών: techradar.com