Το brand ένδυσης Levi’s θα δοκιμάσει τη χρήση μοντέλων που δημιουργούνται από AI αργότερα μέσα στην χρονιά, σε μια προσπάθεια να ενισχύσει τη διαφορετικότητα και να «ανυψώσει την εμπειρία του πελάτη».

Ενώνοντας τις δυνάμεις του με τη νεοσύστατη LaLaLand.ai, η Levi’s είναι αποφασισμένη να δημιουργήσει αληθοφανή μοντέλα όλων των ηλικιών, μεγεθών, χρωμάτων δέρματος και σχημάτων σώματος.

Η LaLaLand.ai, η οποία κατασκευάζει μοντέλα που δημιουργούνται με AI από το 2019, συνεργάζεται επί του παρόντος με μια σειρά από καταστήματα λιανικής μόδας, συμπεριλαμβανομένων των Calvin Klein και Tommy Hilfiger.

Με αυτό το πρόγραμμα, η Levi’s στοχεύει να προσφέρει μια πιο ολοκληρωμένη, οικεία και φιλική προς το περιβάλλον αγοραστική εμπειρία

για τους πελάτες της.

Σε ανακοίνωσή της, η εταιρεία είπε: «Η τεχνητή νοημοσύνη μπορεί ενδεχομένως να μας βοηθήσει συμπληρώνοντας μοντέλα, ξεκλειδώνοντας ένα μέλλον όπου μπορούμε να επιτρέψουμε σε περισσότερους πελάτες να δουν τα προϊόντα μας σε περισσότερα μοντέλα που μοιάζουν με τους ίδιους, δημιουργώντας μια πιο προσωπική και περιεκτική εμπειρία αγορών».

Πηγή πληροφοριών: internetretailing.net