Το Google Search θα λάβει μια ανανέωση με ενσωμάτωση ΑΙ που θα το κάνει πιο όμορφο και εύχρηστο για τους χρήστες του. Πρόσφατα, η Google ανακοίνωσε ότι εστιάζει στο να κάνει τη μηχανή αναζήτησής της πιο “οπτικά ευχάριστη, εύχρηστη, προσωπική και ανθρώπινη”.

Το Google I/O είναι αυτή την Τετάρτη, και ενώ το I/O συχνά δεν έχει πολλά βασικά νέα για το search, φέτος περιμένουμε ότι αυτό θα αλλάξει, με την Google να επιδεικνύει και ελπίζουμε να λανσάρει νέες λειτουργίες με τεχνητή νοημοσύνη στο Google Search. “Η Google σχεδιάζει να κάνει τη μηχανή αναζήτησής της πιο οπτικά φιλική, “snackable”, προσωπική και ανθρώπινη, με έμφαση στην εξυπηρέτηση των νέων σε παγκόσμιο επίπεδο”, αναφέρει η Wall Street Journal.

Απομακρυνόμενη από τους κλασικούς “δέκα μπλε συνδέσμους”, η Google υποτίθεται ότι πρόκειται να κάνει αλλαγές προς την κατεύθυνση της παροχής μιας πιο “οπτικά ευχάριστης, εύχρηστης, προσωπικής και ανθρώπινης” διάταξης και διεπαφής που έχει σχεδιαστεί για να απευθύνεται περισσότερο στους νεότερους χρήστες στα αποτελέσματα αναζήτησης.

Google: Το Search θα έρθει με νέα AI χαρακτηριστικά

Η Google θα παρέχει επίσης μια πλατφόρμα που θα σας επιτρέπει να συνομιλείτε με τη μηχανή αναζήτησής της. Θα είναι μια ενσωμάτωση της Google Bard; Θα ονομάζεται Magi; Δεν είναι ξεκάθαρο, αλλά θα το μάθουμε την Τετάρτη, όταν ο Sundar Pichai της Google ανέβει στη σκηνή για να δώσει την κεντρική ομιλία.

Δείτε επίσης: Google: Κάνει μία «πραγματικά ενοχλητική» αλλαγή στο Gmail

Όπως αναφέραμε νωρίτερα, η Google εργάζεται πάνω σε μια εντελώς νέα μηχανή αναζήτησης. Μια ομάδα περισσότερων από 160 ανθρώπων της Google εργάζεται με πλήρη απασχόληση για την προσθήκη νέων χαρακτηριστικών στο Google Search. Το έργο αυτό φέρει την κωδική ονομασία “Magi“, σύμφωνα με αυτές τις αναφορές και μπορεί να κυκλοφορήσει ήδη από τον επόμενο μήνα σε ένα υποσύνολο χρηστών. Σύμφωνα με την έκθεση, το Magi θα επιτρέπει στους χρήστες αναζήτησης να ολοκληρώνουν συναλλαγές, όπως η αγορά παπουτσιών ή η κράτηση πτήσεων.

Αυτό θα επέτρεπε στους χρήστες να ολοκληρώνουν οικονομικές συναλλαγές, ενώ θα εξακολουθούσαν να ενσωματώνονται τις υπάρχουσες διαφημίσεις αναζήτησης της Google. Αυτές οι αλλαγές μπορούν να επιτρέψουν στους χρήστες να απαντήσουν σε ερωτήσεις σχετικά με την “κωδικοποίηση λογισμικού” και τη “συγγραφή κώδικα με βάση το αίτημα ενός χρήστη”.

Google: Το Search θα έρθει με νέα AI χαρακτηριστικά

Οι αναφορές αυτές προήλθαν νωρίτερα από τους New York Times, οι οποίοι ανέφεραν: “Η νέα μηχανή αναζήτησης θα προσφέρει στους χρήστες μια πολύ πιο εξατομικευμένη εμπειρία από την τρέχουσα υπηρεσία της εταιρείας, προσπαθώντας να προβλέψει τις ανάγκες των χρηστών” Η νέα μηχανή αναζήτησης της Google

βρίσκεται ακόμη σε πρώιμο στάδιο, χωρίς να υπάρχει χρονοδιάγραμμα για την κυκλοφορία της. Αλλά αυτή η νέα προσπάθεια καταδεικνύει τις φιλοδοξίες της Google να επαναπροσδιορίσει την εμπειρία αναζήτησης.

Η Wall Street Journal αναφέρει ότι θα δούμε κάποια από αυτά να επιδεικνύονται στην εκδήλωση Google I/O.

“Η Google σχεδιάζει να δώσει μεγαλύτερη έμφαση στην απάντηση σε ερωτήματα που τα παραδοσιακά αποτελέσματα του διαδικτύου δεν μπορούν εύκολα να απαντήσουν”, έγραψε η Wall Street Journal. Οι χρήστες ενδέχεται να κληθούν να απαντήσουν σε επόμενες ερωτήσεις ή να ελέγξουν οπτικά στοιχεία, όπως βίντεο του TikTok, σε απάντηση των ερωτημάτων τους. Το έχουμε ήδη δει αυτό με τα σύντομα βίντεο που δοκιμάζει η Google από το 2020 και ξεκίνησε λίγο αργότερα.

Η Google μπορεί επίσης να εμφανίζει αναρτήσεις σε διαδικτυακά φόρουμ, οι οποίες ίσως βασίζονται σε δομημένα δεδομένα ερωτήσεων και απαντήσεων, για να διευκολύνει τους ανθρώπους να καταναλώνουν περιεχόμενο.

Δείτε επίσης: Google Pixel Tablet: Η Amazon διέρρευσε προδιαγραφές και τιμή

Google: Το Search θα έρθει με νέα AI χαρακτηριστικά

Οι αλλαγές στο Google Search μπορεί να είναι σημαντικές όσον αφορά την επισκεψιμότητα που λαμβάνουν οι ιδιοκτήτες ιστότοπων, οι εκδότες, οι δημιουργοί περιεχομένου και άλλοι για τους ιστοτόπους τους. Η Google στέλνει ένα σημαντικό ποσό κίνησης στον ιστό. Εάν η Google απομακρυνθεί από τους παραδοσιακούς δέκα μπλε συνδέσμους, κάτι που κάνει σταδιακά με την πάροδο των ετών, αυτή η κινητικότητα μπορεί να αλλάξει.

Η γενεσιουργός τεχνητή νοημοσύνη έχει κερδίσει φέτος δημοτικότητα ως αποτέλεσμα εφαρμογών που τράβηξαν την προσοχή των ανθρώπων και ώθησαν τις επιχειρήσεις να ξεκινήσουν αγώνα δρόμου για την κυκλοφορία συγκρίσιμων προϊόντων που ελπίζουν ότι θα αλλάξουν τη φύση της απασχόλησης.

Ωστόσο, ορισμένοι ηγέτες και επαγγελματίες της τεχνολογίας έχουν εκφράσει τις ανησυχίες τους σχετικά με την ταχεία πρόοδο της τεχνητής νοημοσύνης.

Ο Elon Musk και πολλοί άλλοι διευθύνοντες σύμβουλοι και επιχειρηματίες της τεχνολογίας υπέγραψαν τον Μάρτιο ανοιχτή επιστολή στην οποία υποστήριζαν ότι τα εργαστήρια τεχνητής νοημοσύνης συμμετέχουν σε έναν “ανεξέλεγκτο αγώνα” για τη δημιουργία και την εφαρμογή συστημάτων μηχανικής μάθησης που κανείς δεν μπορεί να κατανοήσει, να προβλέψει ή να ελέγξει με ασφάλεια.

Πηγή: searchengineland.com