Οι παίκτες είναι πιο νευρικοί από ποτέ αυτές τις μέρες σχετικά με τα παιχνίδια που κυκλοφορούν σε κακή κατάσταση και με ένα όχι και τόσο καλό ιστορικό αποτυχημένων λανσαρισμάτων του Diablo, η Blizzard γνωρίζει ότι πολλοί άνθρωποι ανησυχούν ότι το επερχόμενο, πάντα-online RPG δράσης Diablo IV μπορεί να είναι το επόμενο παιχνίδι ΑΑΑ που θα καταρρεύσει την ημέρα της κυκλοφορίας. Αλλά η Blizzard είναι “πραγματικά σίγουρη” ότι η κυκλοφορία του Diablo IV θα είναι μια πιο σταθερή και ομαλή εμπειρία αυτή τη φορά.

Δείτε επίσης: Diablo IV Server Slam: Open Beta το Σαββατοκύριακο

Το Diablo III, όπως και το επερχόμενη sequel του, είχε επίσης την απαίτηση να είσαι πάντα online και όταν όλοι εισέβαλαν για να αρπάξουν λάφυρα και να σκοτώσουν δαίμονες, οι servers κατέρρευσαν. Το Diablo II Resurrected υπέφερε από παρόμοια προβλήματα κατά την κυκλοφορία του. Ακόμα και το Overwatch 2 της Blizzard κάθε άλλο παρά ομαλά κύλησε. Προσθέστε όλα τα προβλήματα που είχαν οι παίκτες με πρόσφατα παιχνίδια AAA όπως το Star Wars Jedi: Survivor και το Redfall και είναι σαφές γιατί η Blizzard προσπαθεί να πείσει τον κόσμο ότι τα έχει όλα υπό έλεγχο.

Σε μια νέα συνέντευξη στο Eurogamer, ο Joe Piepiora, associate game director του Diablo IV, μίλησε για το πώς όλες οι beta δοκιμές που διεξάγει η Blizzard τους τελευταίους μήνες ήταν το κλειδί για την αποφυγή μιας καταστροφής κατά την κυκλοφορία του παιχνιδιού.

Πρόταση: Diablo 4: Έρχεται το τελευταίο beta με αρκετές ενημερώσεις

Όλη η δουλειά που κάνει η Blizzard για το λανσάρισμα του Diablo IV

Η Blizzard δήλωσε στο Eurogamer ότι πριν από τη δημόσια beta δοκιμή η εταιρεία είχε ήδη κάνει πολλές εσωτερικές δοκιμές. Αλλά ενώ αυτές οι δοκιμές μπορούν να βοηθήσουν στην εύρεση κάποιων σφαλμάτων και ζητημάτων, ο Piepiora εξήγησε ότι οι πραγματικές, ευρείας κλίμακας beta δοκιμές με πραγματικούς παίκτες είναι πολύ πιο χρήσιμες.

Ο Piepiora θέλησε επίσης να ξεκαθαρίσει ότι αυτές οι δοκιμές δεν ήταν προφανώς “μάρκετινγκ betas” ή δοκιμές που είναι απλώς demo για να πείσουν τον κόσμο να αγοράσει το παιχνίδι και δεν χρησιμοποιούνται για να διορθώσουν πραγματικά κάτι.

Σύμφωνα με τον Piepiora, οι προγραμματιστές του Diablo IV έχουν μάθει πολλά από κάθε beta, συμπεριλαμβανομένης της τελευταίας, η οποία τους βοήθησε να βρουν και να διορθώσουν ζητήματα που θα μπορούσαν να προκαλέσουν προβλήματα κατά την κυκλοφορία. Ωστόσο, μένει να δούμε αν οι προσπάθειές τους θα έχουν όντως ως αποτέλεσμα την ομαλή κυκλοφορία του παιχνιδιού.

Το Diablo IV κυκλοφορεί στις 6 Ιουνίου, με early access από τις 2 Ιουνίου.

Διαβάστε επίσης: Diablo IV: Πώς οι devs θα σας κρατήσουν κολλημένους

πηγή πληροφοριών:kotaku.com