Είναι γνωστό ότι πολλές εταιρείες μειώνουν θέσεις εργασίας μετά την πανδημία για να εξοικονομήσουν χρήματα και να ανταπεξέλθουν μέσα σε αυτή τη δύσκολη οικονομική κατάσταση. Ακολουθώντας το παράδειγμα άλλων μεγάλων τεχνολογικών εταιρειών, η Verizon φέρεται να απολύει πάνω από 6.000 υπαλλήλους από το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών στα πλαίσια του σχεδίου εξορθολογισμού και αναδιάρθρωσης της εταιρείας.

Δείτε επίσης: Ο Elon Musk θα επαναπροσλάβει ορισμένους απολυμένους εργαζόμενους του Twitter

Η εταιρεία ανακοίνωσε την απόφασή της σε μια συνάντηση με όλους τους υπαλλήλους. Οι επηρεαζόμενοι εργαζόμενοι φαίνεται να έχουν δύο επιλογές:

α) να αποδεχτούν ένα πακέτο απόλυσης που βασίζεται στα χρόνια υπηρεσίας τους. Το πακέτο προσφέρει αμοιβή δύο εβδομάδων για κάθε έτος θητείας.

β) δυνατότητα να εξερευνήσουν νέες θέσεις εργασίας εντός της Verizon που επικεντρώνονται στην εμπειρία των πελατών, την αφοσίωση και την τεχνολογία.

Δείτε επίσης: Η Vodafone σχεδιάζει να απολύσει 11.000 υπαλλήλους

Η εταιρεία έχει δώσει προθεσμία έως τις 7 Ιουνίου για να αποφασίσουν οι εργαζόμενοι τι θα κάνουν. Ωστόσο, αξίζει να σημειωθεί ότι η δεύτερη επιλογή δεν εγγυάται μια θέση εργασίας και οι εργαζόμενοι θα πρέπει να περιμένουν μέχρι τις 23 Ιουνίου για να μάθουν για το μέλλον τους στη Verizon.

Εξυπηρέτηση πελατών στο εξωτερικό

Επίσης, υπάρχουν αναφορές που ισχυρίζονται ότι μετά τις απολύσεις, η Verizon θα αναθέσει τις υπηρεσίες εξυπηρέτησης πελατών σε ξένες εταιρείες

. Το σκεπτικό είναι ότι με την εξωτερική ανάθεση σε χώρες όπου το κόστος εργασίας είναι σημαντικά χαμηλότερο, η Verizon μπορεί να εξοικονομήσει περισσότερα χρήματα. Η εταιρεία, έχει μάλιστα, μειώσει τις εγχώριες προσλήψεις για θέσεις εξυπηρέτησης πελατών.

Δείτε επίσης: LinkedIn: Απολύει υπαλλήλους – Κλείνει το InCareer στην Κίνα

Η απόφαση να απολυθούν εργαζόμενοι έρχεται λίγο αφότου η Verizon έχασε 127.000 συνδρομητές τηλεφωνίας κατά το πρώτο τρίμηνο του 2023. Η εταιρεία δεν ανταποκρίθηκε στις προσδοκίες της Wall Street για τα κέρδη αυτού του τριμήνου. Επιπλέον, η πρόσφατη απόφαση της εταιρείας να αντικαταστήσει τις premium υπηρεσίες όπως το Apple Music και το Disney Bundle με μηνιαία χρέωση 10 $ για κάθε επιλεγμένη υπηρεσία μπορεί να έχει επηρεάσει αρνητικά τους πελάτες, καθώς οι συνδρομητές πληρώνουν για υπηρεσίες που είχαν συμπεριληφθεί στο παρελθόν.

Οι απολύσεις της Verizon και άλλες απολύσεις που παρατηρήθηκαν τον περασμένο χρόνο δείχνουν ότι η βιομηχανία της τεχνολογίας δεν είναι απρόσβλητη στις προκλήσεις και ο αντίκτυπος των απολύσεων μπορεί να είναι ευρέως διαδεδομένος.

Πηγή: www.androidheadlines.com