Το YouTube αποχαιρετά την υπηρεσία YouTube Stories τον επόμενο μήνα. Από τις 26 Ιουνίου, δεν θα είναι πλέον δυνατή η δημιουργία νέας ιστορίας στο YouTube. Τα Stories που θα δημοσιευτούν πριν από αυτήν την ημερομηνία θα εξαφανιστούν επτά ημέρες μετά τη μεταφόρτωσή τους. Η αλλαγή έρχεται καθώς η εταιρεία στοχεύει να επικεντρωθεί σε άλλους βασικούς τομείς, όπως τα Shorts, τα Community posts και τα live video, εκτός από το παραδοσιακό περιεχόμενό της. Οι creators θα ειδοποιηθούν για τον τερματισμό της λειτουργίας μέσω forum posts, μηνυμάτων εντός εφαρμογής, υπενθυμίσεων στο YouTube Studio κλπ.

Δείτε επίσης: YouTube for TV: Δείτε τι νέο υπάρχει μέχρι στιγμής στην υπηρεσία

Καθώς η υιοθέτηση των Shorts αυξήθηκε στο YouTube, είδαμε ότι οι creators επωφελήθηκαν από αυτή τη νέα μορφή“, δήλωσε στο TechCrunch ένας εκπρόσωπος του YouTube σχετικά με τις αλλαγές. “Τα Stories εξαφανίζονται, ώστε να μπορούμε να δώσουμε προτεραιότητα σε βασικούς τομείς που χρειάζονται οι δημιουργοί για να είναι επιτυχημένοι. Θα συνεχίσουμε να επενδύουμε για να βοηθήσουμε τους creators να αναπτυχθούν και να συνδεθούν με το κοινό τους σε διάφορες μορφές“, πρόσθεσαν.

Το YouTube ανακοίνωσε για πρώτη φορά τη δοκιμή των YouTube Stories στα τέλη του 2017. Τότε, το feature

ονομαζόταν reels. Η πλατφόρμα άλλαξε το όνομα και άρχισε να κυκλοφορεί το χαρακτηριστικό ευρύτερα το επόμενο έτος.

Δείτε επίσης: Το YouTube φέρνει διαφημίσεις 30 δευτερολέπτων χωρίς δυνατότητα παράβλεψης στις τηλεοράσεις

Πολλές μεγάλες πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης έχουν ενσωματώσει μια λειτουργία Story, από τη στιγμή που αυτό το format έγινε δημοφιλές στο Snapchat. Για παράδειγμα, το υιοθέτησε το Instagram και είδε μεγάλη επιτυχία. Ωστόσο, άλλες πλατφόρμες όπως Twitter και το LinkedIn (και τώρα το YouTube) παράτησαν αυτή τη δυνατότητα.

Δείτε επίσης: Πώς θα μετατρέψετε τα YouTube video σας σε TikTok

Στην πραγματικότητα, τα YouTube Stories δεν ήταν ποτέ πολύ δημοφιλή και η εταιρεία λέει ότι οι creators μπορούν να χρησιμοποιούν τα Community posts για να μοιράζονται γρήγορες ενημερώσεις με το κοινό τους. Το YouTube είπε ότι, μεταξύ των creators που χρησιμοποιούν “posts και Stories, τα posts κατά μέσο όρο οδηγούν πολύ περισσότερα σχόλια και “likes” σε σύγκριση με τα Stories“.

Πηγή: www.engadget.com