Το System Shock είναι μια επανεκτέλεση του κλασικού first-person shooter παιχνιδιού της Looking Glass της δεκαετίας του ’90. Αναπτύχθηκε από την Nightdive Studios και διαθέτει ανανεωμένα γραφικά και νέα στοιχεία παιχνιδιού. Το παιχνίδι διαδραματίζεται το 2072 στον διαστημικό σταθμό της TriOptimum, Citadel. Ο παίκτης αναλαμβάνει το ρόλο ενός χάκερ που πρέπει να σταματήσει την τεχνητή νοημοσύνη SHODAN από το να καταστρέψει την ανθρωπότητα. Παρά την πολυπλοκότητά του και την απογοήτευσή του μερικές φορές, το παιχνίδι προσφέρει μια παρόμοια εμπειρία με τον προκάτοχό του.

Δείτε επίσης: The Legend of Zelda: Πώς να λάβετε το Gloom Club

Και στις δύο εκδόσεις του System Shock, η επιβίωση σχεδόν από οποιονδήποτε εχθρό είναι απλούστερη από το να σπάσετε το κουτί με τα παζλ του Citadel Station.

Το remake του System Shock προσφέρει την αίσθηση ότι σε τραβάνε προς διάφορες κατευθύνσεις ταυτόχρονα. Η χαρτογράφηση της Citadel απαιτεί μεγάλη προσπάθεια και ο χάρτης στο παιχνίδι είναι πιο λεπτομερής από ό,τι πριν, αλλά δεν έχει τη δυνατότητα πληκτρολόγησης σημειώσεων. Η μάχη περιλαμβάνει μια μεγάλη επιλογή όπλων και πλήκτρα άμεσης πρόσβασης για γρήγορη εναλλαγή. Ωστόσο, οι εχθροί ελάχιστα επηρεάζονται από τις επιθέσεις μέχρι να πεθάνουν. Το παιχνίδι διαθέτει επίσης περίπλοκη διαχείριση του αποθέματος και απαιτεί backtracking για την πρόσβαση σε νέα μέρη των επιπέδων. Μια πιθανή ενημέρωση θα επιτρέψει στους παίκτες να τοποθετούν πολλαπλούς τύπους και χρώματα εικονιδίων στο χάρτη.

Το remake του System Shock διαθέτει ένα νέο σύστημα ανακύκλωσης που επιτρέπει στους παίκτες να μαζεύουν σκουπίδια και να τα ανακυκλώνουν για χρυσά νομίσματα που μπορούν να αγοράσουν προαιρετικά mods όπλων. Ωστόσο, υπάρχει μόνο ένας ανακυκλωτής σε κάθε επίπεδο και το τμήμα του ανακυκλωτή είναι μικρό. Το παιχνίδι επιτρέπει επίσης στους παίκτες να “εξατμίσουν” τα σκουπίδια σε πιο μικρά για περίπου το μισό ποσό ανταμοιβής. Τα επίπεδα του παιχνιδιού είναι συχνά εξαιρετικά παρόμοια με το πρωτότυπο και η μεγαλύτερη αναβάθμιση είναι το πανέμορφο οπτικό στυλ του.

Πρόταση:Windows 11: 8 Ρυθμίσεις για καλύτερο gaming

Η Nightdive Studios έχει καταφέρει να αποτυπώσει τη σκοτεινή εταιρική ατμόσφαιρα του Citadel στο remake. Το παιχνίδι διαθέτει αυστηρούς και γυαλιστερούς διαδρόμους με δυσοίωνη λάμψη και εχθρούς με high-concept weirdness. Τα τμήματα του κυβερνοχώρου έχουν αναβαθμιστεί από γυμνά σύρματα σε μεταλλικούς λαβύρινθους και τα μέρη του Citadel είναι ανατριχιαστικά όμορφα. Ωστόσο, το remake δεν φτάνει ακριβώς την αισθητική ένταση του πρωτότυπου και τα σκιώδη επίπεδά του είναι λιγότερο αποπροσανατολιστικά. Η μουσική είναι καλή, αλλά όχι τόσο αξιομνημόνευτη όσο στο πρωτότυπο και το soundscape είναι μια πιο αδύναμη απόπειρα του σχεδιασμού horror audio του System Shock 2.

Το remake του System Shock χρηματοδοτήθηκε αρχικά στο Kickstarter το 2016, αλλά διακόπηκε λόγω δημιουργικών δυσκολιών. Η Nightdive, η εταιρεία ανάπτυξης, είναι κυρίως γνωστή για την επανακυκλοφορία δυσεύρετων κλασικών παιχνιδιών. Το remake δεν πρέπει να συγχέεται με το System Shock 3, ένα sequel του οποίου τα δικαιώματα ανήκουν στην Tencent. Το τελικό αποτέλεσμα του remake είναι μια ευχάριστη έκπληξη που δεν μοιάζει ούτε ρετρό ούτε εντελώς μοντέρνο και είναι μια διακριτικά παράξενη εργασία αγάπης που ανταμείβει τους παίκτες με τους δικούς της όρους.

Το System Shock θα κυκλοφορήσει στις 30 Μαΐου για PC μέσω Steam, GOG και Epic Games Store.

Διαβάστε επίσης: Ubisoft: Νέο gameplay trailer Assassin’s Creed Mirage!

πηγή πληροφοριών:theverge.com