YouTube Premium: Το YouTube δοκιμάζει επί του παρόντος μια νέα λειτουργία που επιτρέπει στους χρήστες να κλειδώνουν τις οθόνες τους για να αποφύγουν το τυχαίο πάτημα ενός κουμπιού και τη διακοπή του βίντεο. Η εταιρεία ανακοίνωσε το πείραμα στη σελίδα YouTube Experiments.

Δείτε επίσης: Ευρώπη: Η Zoom προσφέρει τοπική αποθήκευση δεδομένων στους premium πελάτες

Η λειτουργία “Lock Screen” απενεργοποιεί το touch input, ώστε όταν οι χρήστες παρακολουθούν ένα βίντεο σε λειτουργία πλήρους οθόνης, να μην χρειάζεται να ανησυχούν για ακούσια παύση, παράλειψη ή επιλογή ενός προτεινόμενου βίντεο. Οι χρήστες που έχουν πρόσβαση στη δοκιμή μπορούν να πατήσουν το εικονίδιο με το γρανάζι στην επάνω αριστερή γωνία της οθόνης για να ενεργοποιήσουν τη λειτουργία.

Δείτε επίσης: YouTube: Η νέα επιλογή Premium 1080p κυκλοφορεί για Android και Google TV

Όπως αναφέρθηκε από το Cord Cutters News, το οποίο εντόπισε πρώτο τη νέα λειτουργία κλειδώματος, είναι διαθέσιμη μόνο για επιλεγμένους συνδρομητές Premium σε συσκευές Android και iOS. Το YouTube δίνει στους χρήστες μέχρι τις 30 Ιουλίου για να δοκιμάσουν τη λειτουργία- οι χρήστες μπορούν να επισκεφθούν την αρχική σελίδα του YouTube για να δουν αν έχουν λάβει πρόσκληση.

Το νέο πείραμα του YouTube είναι παρόμοιο με μια λειτουργία που λάνσαρε το Netflix το 2020. Η εφαρμογή του Netflix για κινητά εισήγαγε το Screen Lock, το οποίο επιτρέπει στους συνδρομητές να πατήσουν ένα εικονίδιο κλειδώματος στο κάτω μέρος της οθόνης για να απενεργοποιήσουν την εμφάνιση κουμπιών όπως η αναπαραγωγή και η παύση- αυτό βοηθά στην αποφυγή τυχαίας διακοπής της αναπαραγωγής ή ενεργοποίησης των υποτίτλων.

Το YouTube εκτελεί μερικές άλλες δοκιμές αυτή τη στιγμή, συμπεριλαμβανομένου ενός τρόπου περιορισμού της χρήσης των ad blockers, προειδοποιώντας τους χρήστες ότι ο αναπαραγωγέας βίντεο θα μπλοκαριστεί μετά από τρία βίντεο, εκτός αν απενεργοποιήσουν τον ad blocker. Η εταιρεία φέρεται επίσης να εξετάζει μια προσφορά online gaming που θα επιτρέπει στους χρήστες να παίζουν παιχνίδια μέσω του ιστότοπου ή της εφαρμογής του YouTube.

Πηγή πληροφοριών: techcrunch.com