Ορισμένοι χρήστες ανέφεραν προβλήματα εξάντλησης της μπαταρίας και black screen μετά την ενημέρωση του Fitbit Charge 5.

Αν αναρωτιέστε γιατί το Fitbit Charge 5 δεν εμφανίζει τίποτα στην οθόνη ή αδειάζει γρήγορα η μπαταρία του, μην ανησυχείτε δεν είστε οι μόνοι που αντιμετωπίζετε αυτά τα ζητήματα. Ένας αυξανόμενος αριθμός κατόχων Charge 5 έχουν καταφύγει στο διαδικτυακό φόρουμ της εταιρείας για να παραπονεθούν ότι οι συσκευές παρακολούθησης φυσικής κατάστασης τους έμειναν ξαφνικά από μπαταρία ή εμφανίζουν μόνο μια black screen μετά από μια πρόσφατη ενημέρωση.

Λίγες εβδομάδες αφότου η Fitbit εισήγαγε μια πληθώρα νέων ενημερώσεων για το Charge 5, ορισμένοι χρήστες ανέφεραν ότι οι συσκευές τους εξαντλούνταν ταχύτερα από το συνηθισμένο. Επιπλέον, υπήρξαν πολυάριθμες αναφορές ότι η οθόνη του tracker σκοτείνιαζε ή ότι η συσκευή δεν συγχρονιζόταν με το συνδεδεμένο smartphone.

Δείτε επίσης: Fitbit: Θα επιτρέψει σύνδεση με τον Λογαριασμό σας Google

Αυτά τα ζητήματα ήρθαν στο φως λίγες εβδομάδες μετά την άφιξη ενός νέου χαρακτηριστικού Pixel για πολλές από τις καλύτερες συσκευές Fitbit, συμπεριλαμβανομένων των Charge 5, Sense 2, Versa 4, Luxe και Inspire 3. Η ενημερωμένη έκδοση πρόσθεσε νέα clockfaces, μια βαθμολογία Daily Readiness και διευρυμένη γλωσσική υποστήριξη για τις ειδοποιήσεις.

Ωστόσο, ένας σημαντικός αριθμός χρηστών παρατήρησε ότι οι trackers τους δεν ανταποκρίνονται τις τελευταίες ημέρες. Η επαναφορά του Charge 5 με τρία κλικ δεν κατάφερε να διορθώσει το πρόβλημα για ορισμένους χρήστες.

Όσον αφορά την αφύσικη αποστράγγιση της μπαταρίας, ένας εκπρόσωπος υποστήριξης πελατών της Fitbit προφανώς είπε σε έναν χρήστη ότι δεν υπήρχε λύση για το πρόβλημα και προσέφερε έκπτωση στην αγορά μιας νέας συσκευής. Το Gadgets and Wearables αναφέρει ότι η Fitbit προσφέρει εκπτωτικό κουπόνι 35% στους πελάτες που επηρεάζονται από το ζήτημα.

Αυτή είναι η τελευταία σε μια μακρά σειρά παραπόνων σχετικά με το Fitbit Charge 5. Το ζήτημα της αποστράγγισης της μπαταρίας εμφανίστηκε για πρώτη φορά το 2021, όταν αρκετοί χρήστες έκαναν αναρτήσεις στα φόρουμ της κοινότητας της Fitbit σχετικά με το πρόβλημα. Πριν από μερικούς μήνες, ορισμένοι χρήστες ανέφεραν επίσης ότι έπρεπε να αντιμετωπίσουν ένα blank screen.

Σε απάντηση σε μια δημοσίευση στο φόρουμ, ένας συντονιστής της κοινότητας Fitbit προσέφερε μια λύση για την οθόνη που δεν ανταποκρίνεται, η οποία περιλαμβάνει τη σύνδεση του Charge 5 με το καλώδιο φόρτισης. Αφού συνδέσετε το καλώδιο σε μια πρίζα, πατήστε το κουμπί στο επίπεδο άκρο του καλωδίου φόρτισης τρεις φορές μέσα σε 8 δευτερόλεπτα, κρατώντας κάθε πάτημα για περίπου ένα δευτερόλεπτο. Το λογότυπο της Fitbit θα πρέπει να εμφανιστεί εντός 10 δευτερολέπτων.

Αν αυτά τα βήματα αποτύχουν, η Fitbit συνιστά να αφήσετε τη συσκευή σας να “αδειάσει” εντελώς μέχρι να απενεργοποιηθεί. Στη συνέχεια, φορτίστε πλήρως τον tracker και δείτε αν η οθόνη λειτουργεί ξανά.

Πηγή πληροφοριών: androidcentral.com