Η Barbie και ο Super Mario είναι η απόδειξη ότι αγαπημένοι ήρωες από το παρελθόν και τη παιδική μας ηλικία καταφέρνουν να ξεπεράσουν τις σύγχρονες δημιουργίες, κατακλύζοντας το διαδίκτυο


Τις πρώτες μέρες μετά την κυκλοφορία της ταινίας “Barbie” της Greta Gerwig, οι εισπράξεις έφτασαν τα 155 εκατομμύρια δολάρια στις ΗΠΑ. Οι πωλήσεις των εισιτηρίων αυξήθηκαν κατά περίπου 16% σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος. Ωστόσο δύο από τις μεγαλύτερες επιτυχίες, όπως η Super Mario Bros. και η Barbie, υποδηλώνουν, ότι η πρωτοτυπία και οι φρέσκες ιδέες έχουν μεγαλύτερη απήχηση στο κοινό απ’ότι ταινίες όπως τα Fast and Furious, Mission Impossible, Indiana Jones, Transformers και DC Movies.

Δείτε επίσης: Πείραμα με Barbie μπορεί να βοηθήσει την αποστολή Artemis στο φεγγάρι

Το Oppenheimer, μια τρίωρη βιογραφική ταινία για τον δημιουργό της ατομικής βόμβας, προβλήθηκε στο box office, ενώ άλλες ταινίες δεν απέδωσαν με τον καλύτερο τρόπο όπως αναμενόταν. Η κινηματογραφική βιομηχανία διανύει μια περίοδο με λιγότερες σημαντικές κυκλοφορίες μέχρι το φθινόπωρο, έτσι τα στούντιο μπορεί να χρειαστεί να δημιουργήσουν νέες ταινίες με καινοτόμες ιδέες για να προσελκύσουν το κοινό.
Η βιομηχανία του κινηματογράφου έχει την ανάγκη να μεταδώσει φρέσκες ιδέες για να ικανοποιήσει το κοινό. Τα στούντιο πρέπει να αποφασίσουν εάν θα αποσυρθούν, θα επανεφεύρουν ή θα θέσουν σε αναμονή αυτά τα franchises, ενώ αναγνωρίζουν επίσης, ότι το να βασίζεσαι αποκλειστικά σε πρωτότυπες ιδέες δεν είναι εγγυημένη λύση.
Η κινηματογραφική βιομηχανία αντιμετωπίζει προκλήσεις για να βρει μια ισορροπία μεταξύ των παλιών franchise και της παραγωγής πρωτότυπου περιεχομένου, το οποίο προσελκύει μεγάλο κοινό. Πολλές από τις πιο δημοφιλείς ταινίες του 2023 είναι σίκουελ, με λίγες μόνο πρωτότυπες ταινίες να φτάνουν στις 20 πρώτες. Οι πρωτότυπες ταινίες όπως η Cocaine Bear, το No Hard Feelings και το 80 for Brady κέρδισαν λιγότερα από 100 εκατομμύρια δολάρια στο box office, κάνοντάς τους μέτριες επιτυχίες παρά τα blockbusters.

Τα έσοδα έχουν αυξηθεί σημαντικά, με μία μέση παραγωγή να κοστίζει 200 ​​εκατομμύρια δολάρια, κάτι που απαιτεί εξαιρετική απόδοση στις ταινίες για να καλυφθεί το κόστος. Ορισμένες ταινίες υψηλού προϋπολογισμού δυσκολεύτηκαν να ανακτήσουν τις επενδύσεις τους, παρά το γεγονός ότι συγκαταλέγονται στις ταινίες με τις υψηλότερες εισπράξεις.

Η απεργία στο Χόλιγουντ έχει κάνει τα στούντιο να θέλουν να καθυστερήσουν την κυκλοφορία μεγάλων ταινιών που προορίζονται για το φθινόπωρο. Τα τηλεοπτικά δίκτυα ετοιμάζονται για μια φθινοπωρινή σεζόν με λιγότερες νέες εκπομπές, εστιάζοντας σε προγράμματα ριάλιτι, σειρές και επαναλήψεις. Η πρόσφατη επιτυχία του Netflix στις προσθήκες πελατών μετριάζεται από τη μείωση των μέσων εσόδων ανά μέλος, με πολλούς νέους πελάτες να επιλέγουν φθηνότερα προγράμματα. Η Viaplay, μια υπηρεσία ροής στη Σκανδιναβία, αντιμετωπίζει οικονομικές δυσκολίες μετά την επέκτασή της σε νέες αγορές. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα να απολύσει το 25% του προσωπικού της, ενώ θα διερευνήθει μια πιθανή πώληση.

Η επανέκδοση του “Speak Now” της Taylor Swift έγινε το Νο. 1 άλμπουμ στις ΗΠΑ και η Warner Music Group υπέγραψε νέο συμβόλαιο με το TikTok. Εν τω μεταξύ, το OnlyFans υπέστη αλλαγή ηγεσίας, η αποτίμηση της Cameo μειώθηκε σημαντικά και οι τιμές της Peacock αυξήθηκαν για πρώτη φορά.

Πηγή: www.bloomberg.com