Η κινεζική εταιρεία κατασκευής ηλεκτρικών οχημάτων NIO πούλησε πάνω από 20.000 οχήματα τον Ιούλιο, σπάζοντας ένα νέο μηνιαίο ρεκόρ πωλήσεων. Η επιτυχία οφείλεται στο νέο ηλεκτρικό SUV ES6, το οποίο έσπασε το μηνιαίο ρεκόρ πωλήσεων της NIO για ένα μόνο μοντέλο.

Το νέο NIO ES6 EV σημειώνει μηνιαίο ρεκόρ πωλήσεων τον Ιούλιο

Η NIO κυκλοφόρησε τον Μάιο τη δεύτερη γενιά ES6. Παρά τον όγκο του αυτοκινήτου, η NIO βλέπει μεγάλα αποτελέσματα από το νέο ηλεκτρικό SUV.

Ο κατασκευαστής EV ανακοίνωσε σε δελτίο τύπου την Τρίτη ότι παρέδωσε 20.462 οχήματα τον Ιούλιο, σημειώνοντας αύξηση 103,6% σε ετήσια βάση και 91,1% από τον Ιούνιο. Η NIO επιβραβεύει το νέο ES6 για την επιτυχία του, το οποίο σημείωσε νέο μηνιαίο ρεκόρ παράδοσης που ξεπέρασε τις 10.000.

Κατά τους πρώτους επτά μήνες του έτους, η NIO παρέδωσε 75.023 ηλεκτρικά οχήματα, ανεβάζοντας το σύνολo σε 364.579.

Το νέο ES6 θεωρείται αναμφισβήτητα το πιο σημαντικό μοντέλο της NIO μέχρι σήμερα. Ως μια πιο προσιτή εναλλακτική λύση για το ES8, το ES6 ήταν η σημαντικότερη πώληση NIO από τα τέλη του 2019, που ξεκίνησαν οι παραδόσεις.

Δείτε ακόμα: Mercedes-Maybach: Νέα εποχή “Night Series” για τα EQS SUV

Αν και η NIO ήταν ο μόνος μεγάλος κατασκευαστής ηλεκτρικών οχημάτων της Κίνας που είδε τις πωλήσεις να μειώνονται τον Μάιο, το ES6 αύξησε τη ζήτηση.

Μετά την κυκλοφορία του ES6, η NIO έλαβε σχεδόν 30.000 προπαραγγελίες σε τρεις ημέρες, σημειώνοντας νέο ρεκόρ πρόσληψης παραγγελιών, σύμφωνα με την κινεζική εταιρεία έρευνας για τη συμπεριφορά των καταναλωτών CarFans.

Το νέο ES6 βασίζεται στην πλατφόρμα NT 2.0 EV της NIO με βελτιωμένο ADAS που τροφοδοτείται από τον υπερυπολογιστή NIO Adam που χρησιμοποιεί τέσσερα Nvidia DRIVE

Orin system-on-chips (SoCs).

Τα εμβληματικά καταστήματα της NIO είδαν τη συνολική επισκεψιμότητα να αυξάνεται κατά 30% έως 40% από μήνα σε μήνα, και με την ίδια δυναμική να συνεχίζεται και στις αρχές Ιουνίου.

Το νέο ET5 είναι το φθηνότερο ηλεκτρικό SUV της NIO, ξεκινώντας από 368.000 RMB (51.600 $) για την έκδοση 75 kWh. Το μοντέλο με την μπαταρία 100 kWh, κοστίζει 426.000 RMB (59.300 $), ενώ η επιλογή μπαταρίας ως υπηρεσία (BaaS) είναι 298.000 RMB (41.500 $).

Το ES6 δεν ήταν ο μόνος παράγοντας που οδήγησε τη NIO σε ρεκόρ πωλήσεων τον Ιούλιο. Ο κατασκευαστής EV μείωσε επίσης τις τιμές σε όλα τα μοντέλα κατά 30.000 RMB $ (4.200) στις αρχές Ιουνίου, ακολουθώντας τους ηγέτες της αγοράς, όπως η BYD και η Tesla.

Η NIO κυκλοφόρησε επίσης το πρώτο της ηλεκτρικό station wagon τον Ιούνιο, το ET5 Touring, που αναπτύχθηκε για την ευρωπαϊκή αγορά. Η ET5 Touring αναμένεται να ανταγωνιστεί την BMW και την Porsche στο εσωτερικό της.

Οι παραδόσεις ET5 ξεκίνησαν στην Κίνα στα μέσα Ιουνίου και θα ξεκινήσουν στην Ευρώπη μέχρι το τέλος του έτους, καθώς η NIO επεκτείνει την επωνυμία της στο εξωτερικό.

Πηγή πληροφοριών: electrek.co