Πρώτα ήρθε στο Portal, τώρα έρχεται στο άλλο μεγάλο κλασικό παιχνίδι της μηχανής Source: το Half-Life 2 αποκτά ένα ray-tracing remaster χάρη στις προσπάθειες μιας υπερ-ομάδας modding της κοινότητας με την υποστήριξη της Nvidia.

Δείτε επίσης: Nvidia GPU: Το κλείδωμα του BIOS έσπασε για πρώτη φορά από το 2013

Με τον αμήχανο τίτλο Half-Life 2 RTX: Ένα RTX Remix Project, το remaster βρίσκεται αυτή τη στιγμή σε εξέλιξη χωρίς καθορισμένη ημερομηνία κυκλοφορίας. Η Nvidia το ανακοίνωσε σήμερα στο πλαίσιο των παρουσιάσεων πριν από την Gamescom. Το remaster θα χρησιμοποιήσει το RTX Remix, το οποίο είναι η εργαλειοθήκη της Nvidia για να φέρει το ray-tracing σε κλασικά παιχνίδια PC. Το RTX Remix ανακοινώθηκε προηγουμένως χρησιμοποιώντας το The Elder Scrolls III: Morrowind ως παράδειγμα. επιδιώκει να δώσει στους modders της κοινότητας και στους χομπίστες τη δυνατότητα να κάνουν μετατροπές ray-tracing για παλιά παιχνίδια, αλλά εξακολουθεί να είναι διαθέσιμο μόνο σε λίγους χρήστες.

Οι άνθρωποι, σε αυτή την περίπτωση, είναι μια ομάδα modders από πολλά έργα της κοινότητας που έχουν ενωθεί υπό την ονομασία Orbifold Studios. Η ομάδα περιλαμβάνει modders που εργάστηκαν στο VR Half-Life 2 project Project 17, στο asset remastering project Half-Life 2 Remade Assets, στο total conversation mod Raising the Bar: Redux, και ένα άλλο VR mod που ονομάζεται απλά Half-Life 2 VR, μεταξύ άλλων.

Προσθέτουν σύγχρονα χαρακτηριστικά της Nvidia, όπως το πλήρες ray-tracing και το DLSS, ανακατασκευάζουν τα περιουσιακά στοιχεία του παιχνιδιού με περισσότερες γεωμετρικές λεπτομέρειες και ιδιότητες φυσικής απόδοσης (PBR) και ούτω καθεξής – παρόμοια με ό,τι είχε ήδη γίνει με το Portal Prelude RTX.

Πρόταση: Atomic Heart: Απογοητεύει τους fans, release χωρίς Ray Tracing στα PC

Το σύντομο teaser βίντεο που παρουσιάζει το mod δείχνει μόνο μια περιοχή του παιχνιδιού, αλλά πρόκειται για μια εμβληματική περιοχή: Είναι το εργαστήριο του Dr. Kleiner, μία από τις πρώτες περιοχές που επισκέπτεται ο παίκτης στο παιχνίδι και αναμφισβήτητα το σημείο από το οποίο το παιχνίδι ξεκινάει με μεγάλη ταχύτητα. Είναι ένα δωμάτιο που θα είναι άμεσα αναγνωρίσιμο σε όποιον θυμάται να μπαίνει στο Half-Life 2 το 2004 – ή οποιαδήποτε άλλη στιγμή μετά, υποθέτω.

Υπάρχει συχνά μια ανησυχία σχετικά με αυτού του είδους τα remasters της κοινότητας λόγω άλλων παραδειγμάτων -όπως για παράδειγμα τα δημοφιλή mods αναβάθμισης περιουσιακών στοιχείων για το The Elder Scrolls V: Skyrim-  που συχνά έχουν την αίσθηση ότι θέτουν σε κίνδυνο το όραμα του αρχικού καλλιτέχνη σε υπερβολικό βαθμό. Ωστόσο, αυτή η μετατροπή φαίνεται αρκετά πιστή από τα παραδείγματα που έχουμε δει. Τα υλικά κ.ο.κ. είναι γενικά σωστά, αν και χάνονται κάποιες λεπτές λεπτομέρειες. Για παράδειγμα, νομίζω ότι αποκαλύπτει λίγα πράγματα για τον χαρακτήρα του Dr. Kleiner το γεγονός ότι το γραφείο του είναι τόσο ακατάστατο και απρόσεκτα διατεταγμένο που το πληκτρολόγιό του βρίσκεται εν μέρει πάνω στο μπλοκ σημειώσεων στο αρχικό παιχνίδι, αλλά αυτό το remaster δείχνει το μπλοκ σημειώσεων λίγο πιο μακριά στο πλάι. Είναι μικρό, αλλά νομίζω ότι έχει σημασία. Τίποτα από όλα αυτά δεν θα έπρεπε να αποτελεί ανασταλτικό παράγοντα για όσα μας υπόσχονται από άποψη βελτιωμένης ακρίβειας, ωστόσο.

Όπως αναφέρθηκε, δεν υπάρχει χρονοδιάγραμμα για την κυκλοφορία του Half-Life 2 RTX mod, και αν γνωρίζετε τέτοια modding projects, ξέρετε ότι μπορεί να πάρει αρκετό χρόνο. Αλλά αν θέλετε να βοηθήσετε να προχωρήσει, υπάρχει μια ανοιχτή πρόσκληση για συνεισφέροντες στον ιστότοπο του έργου.

Διαβάστε επίσης: Οι κάρτες Pascal GeForce GTX θα έχουν ray tracing χάρη σε driver update

πηγή πληροφοριών:arstechnica.com