Το Xbox έβαλε οριστικά τέλος στο Kinect, ανακοινώνοντας ότι θα σταματήσει η παραγωγή του κιτ προγραμματισμών Azure Kinect.

Αναμφισβήτητα μια από τις χειρότερες αποφάσεις που έχει λάβει ποτέ το Xbox, το Kinect, ήταν η προσπάθεια της εταιρείας να κεφαλαιοποιήσει το κοινό των gamers, η οποία απέτυχε θεαματικά.

Χρησιμοποιώντας μια περιφερειακή κάμερα, η συσκευή επέτρεψε στους χρήστες του Xbox 360 και αργότερα του Xbox One, να ελέγχουν την κονσόλα τους με φωνητικές εντολές και κινήσεις χεριών, χωρίς να χρειάζεται χειριστήριο.

Είχε επίσης λειτουργικότητα με πολλά παιχνίδια, μερικά από τα οποία είχαν κατασκευαστεί ειδικά για το Kinect, όπως το Kinect Star Wars, το Kinect Adventures και το Kinect: Disneyland Adventures. Η λειτουργία άλλων παιχνιδιών Xbox που απαιτούσαν χειριστήρια, είχαν συνήθως φωνητικές εντολές που ενεργοποιούσαν κάτι μέσα στο παιχνίδι.

Διαβάστε περισσότερα: Xbox: Φέρνει νέο Strike σύστημα για να διώξει τους κακούς παίκτες

Αν και ήταν καλή ιδέα, η εκτέλεσή του ήταν πολύ κακή, με πολλούς να πιστεύουν, ότι η εστίαση του Xbox στο Kinect ήταν ο μοναδικός λόγος που το Xbox One έτυχε να είναι τόσο κακό σε σύγκριση με το PlayStation 4.

Η περιφερειακή κάμερα διακόπηκε το 2017, με τις μελλοντικές κονσόλες να μην έχουν πλέον Kinect λειτουργικότητα , ωστόσο, το 2019, η Microsoft

άρχισε να πουλά μια αντιγραφή του, το Kinect Azure. Αυτό ήταν ένα κιτ προγραμματιστών, που χρησιμοποιήθηκε για εταιρικό λογισμικό και για AI.

Πρόσφατα όμως, η Microsoft ανακοίνωσε ότι θα εγκατέλειπε το Azure, αποτελειώνοντας έτσι τη σειρά Kinect για τα καλά. Η δήλωση ήταν η εξής: «Καθώς οι ανάγκες των πελατών και των συνεργατών μας αυξάνονται, ενημερώνουμε τακτικά τα προϊόντα μας, για να τα υποστηρίζουμε καλύτερα. Αυτό περιλαμβάνει την εισαγωγή νέων ευκαιριών, καθώς και την απόσυρση προϊόντων. Πήραμε την απόφαση να τερματίσουμε την παραγωγή του Azure Kinect Developer Kit, αλλά θα συνεχίσει να είναι διαθέσιμη μέσω του οικοσυστήματος των συνεργατών μας».

Η εταιρεία υποσχέθηκε, ότι θα συνεχίσει να παρέχει την τεχνολογία που χρησιμοποιείται στο Kinect σε εξωτερικούς συνεργάτες, ώστε να μπορούν να δημιουργούν τα δικά τους προϊόντα και υπηρεσίες.

Η παραγωγή του Azure Kinect θα σταματήσει τον Οκτώβριο του τρέχοντος έτους.

Πηγή: xbox.com