Spotify podcasts: Η Spotify αποκλείει τους white noise podcasters από ένα πρόγραμμα διαφημίσεων, σύμφωνα με φήμες.

Η ενέργεια αυτή θα επηρεάσει τα κέρδη των podcasters και θα ενισχύσει την καθαρή απόδοση της εταιρείας, προσφέροντας ένα πιο αποτελεσματικό αποτέλεσμα.

Λέγεται ότι η Spotify είχε για κάποιο διάστημα μια περίπλοκη σχέση με τους δημιουργούς white noise podcasts, και τώρα η εταιρεία φαίνεται ότι προβαίνει σε περισσότερες ενέργειες εναντίον τους. Σύμφωνα με το Bloomberg, οι παραγωγοί white noise podcasters δεν θα είναι πλέον δικαιούχοι του προγράμματος Ambassador Ads της Spotify από την 1η Οκτωβρίου.

Δείτε ακόμη: Apple Music προσθέτει εξατομικευμένες συστάσεις & το Spotify επεκτείνει το AI DJ

Μέσω αυτού του προγράμματος, η Spotify αμείβει τους podcasters, για να μεταδίδουν διαφημίσεις για τα δικά της προϊόντα. Ο στόχος της είναι να ελκύσει περισσότερους ανθρώπους να δημιουργήσουν εκπομπές για την πλατφόρμα.

Προηγουμένως αναφέρθηκε από το Bloomberg ότι ορισμένοι white noise podcasters κέρδιζαν έως και $18.000 (~16.721€) το μήνα, κυρίως λόγω της αμοιβής που τους καταβάλλει η Spotify για διαφημίσεις. Πρόσφατα αποκαλύφθηκε, ότι η εταιρεία σκέφτονταν να αφαιρέσει αυτούς τους τύπους podcast από την πλατφόρμα της εξολοκλήρου, καθώς προκάλεσαν ζημιά ύψους $38 εκατομμυρίων (~35 εκατομμύρια €) στα καθαρά ετήσια κέρδη της.

Δείτε ακόμη: Apple Podcasts: Οι δημιουργοί θα βλέπουν ποιοι πληρώνουν για τα show τους

Σύμφωνα με την έκθεση, οι διαφημίσεις των πρεσβευτών δεν έχουν ιδιαίτερη επίδραση στα Spotify white noise podcasts, καθώς οι ακροατές τους δεν είναι συνήθως τόσο αφοσιωμένοι όσο θα μπορούσαν να είναι με ένα συνομιλητικό ή αφηγηματικό podcast.

Οι δημιουργοί των white noise podcasts θα εξακολουθούν να κερδίζουν χρήματα μέσω της άμεσης υποστήριξης των ακροατών, των συνδρομητών και των αυτοματοποιημένων διαφημίσεων. Ωστόσο, αυτή η ενέργεια αποτελεί διακοπή μίας ζωτικής πηγής εσόδων. Από την άλλη πλευρά, η παροχή απλώς του ήχου των κελαηδισμάτων των πουλιών ή της καταιγίδας, μπορεί να είναι ευεργετική για τους ακροατές, που απλά αναζητούν αυτήν την ηχητική εμπειρία, χωρίς να διαταράσσονται από κάποιον που προωθεί τα podcasting εργαλεία του Spotify.

Δείτε ακόμη: Το YouTube Music πλέον διαθέτει σχόλια από το YouTube

Επιπλέον, η Spotify έχει αυξήσει το όριο για την επιλεξιμότητα των διαφημίσεων Ambassador. Τα podcasts πρέπει πλέον να έχουν 1.000 μοναδικούς ακροατές εντός 60 ημερών (αντί για 100) για να συμμετάσχουν στο πρόγραμμα.

Επιπλέον, η εταιρεία σχεδιάζει να ζητήσει από περισσότερους podcasters να ενταχθούν στο πρόγραμμα αυτοματοποιημένων διαφημίσεων. Η Spotify ανακοίνωσε, ότι θα μοιράζεται τα έσοδα από αυτές τις διαφημίσεις 50-50 με τους διαχειριστές των podcast, αναχαιτίζοντας την προηγούμενη προσέγγιση που βασιζόταν σε σταθερή τιμή ανά εμφάνιση.

Πηγή: engadget.com