Οι δοκιμές που διεξάγει το YouTube περιλαμβάνουν λιγότερες, αλλά μεγαλύτερης διάρκειας διαφημίσεις στις εφαρμογές του για την τηλεόραση.

Το YouTube πλατφόρμα εξετάζει τη δυνατότητα χρήσης μακρύτερων τμημάτων διαφημίσεων που εμφανίζονται στη μέση του περιεχομένου, αντί να εμφανίζει πολλές διασκορπισμένες διαφημίσεις κατά τη διάρκεια των βίντεο.

Δείτε ακόμα: Το YouTube TV παρουσιάζει τον επανασχεδιασμό του Channel Guide

Το YouTube εξετάζει το ενδεχόμενο να αλλάξει τον τρόπο και το χρονικό πλαίσιο προβολής διαφημίσεων κατά τη διάρκεια των βίντεο στην κύρια εφαρμογή του σε συνδεδεμένες τηλεοράσεις. Μία από τις προτεινόμενες αλλαγές περιλαμβάνει την αύξηση της συχνότητας και της διάρκειας των διαφημιστικών διαλειμμάτων, διατηρώντας παράλληλα το περιεχόμενο που παρακολουθείτε με μεγάλη συχνότητα.

Αντί να εμφανίζει σύντομες διαφημίσεις ανάμεσα σε ένα βίντεο, το YouTube δοκιμάζει να εμφανίζει μεγαλύτερες διαφημίσεις σε όσους δεν είναι συνδρομητές Premium, οι οποίες θα εμφανίζονται κατά τη διάρκεια του περιεχομένου. Σύμφωνα με την επικεφαλής της ομάδας προϊόντων διαφήμισης του YouTube, η κυρία Nicky Rettke, δεν υπάρχει ακόμα καθορισμένη διάρκεια για αυτά τα νέα διαφημιστικά διαλείμματα.

Κατά τον καθορισμό του πότε θα προβληθεί ένα διαφημιστικό διάλειμμα, υπάρχουν πολλοί παράγοντες που πρέπει να ληφθούν υπόψη. Σύμφωνα με τη Nicky Rettke, αυτή είναι μια κρίσιμη απόφαση που απαιτεί προσοχή. Μία από τις προτεινόμενες αλλαγές περιλαμβάνει την αύξηση της συχνότητας και της διάρκειας των διαφημιστικών διαλειμμάτων, διατηρώντας παράλληλα το περιεχόμενο που παρακολουθείτε με μεγάλη συχνότητα.

Δείτε ακόμα: YouTube: Update στα Community Guidelines

Επιπλέον, το YouTube δοκιμάζει ένα countdown timer για τις διαφημίσεις. Το timer εμφανίζει τον υπολειπόμενο χρόνο μέχρι να μπορέσετε να παραλείψετε τη διαφήμιση

ή μέχρι να ολοκληρωθεί. Αντί να εμφανίζεται το μήνυμα “το βίντεο θα παίξει μετά τις διαφημίσεις” στην κάτω δεξιά γωνία της διαφήμισης, θα δείτε ένα countdown timer.

Το countdown timer του YouTube σας ενημερώνει πλέον για τον αριθμό των διαφημίσεων που θα προβληθούν, στην πάνω αριστερή γωνία της οθόνης. Επιπλέον, σας εμφανίζει τον χρόνο που απομένει μέχρι τη λήξη της τρέχουσας διαφήμισης.

Για τους ενθουσιώδεις θεατές του YouTube στην τηλεόρασή τους, θα ήταν καλουδεχούμενο να μειωθεί ο αριθμός των διαφημίσεων. Αξίζει να σημειωθεί ότι αυτή η λειτουργία και το timer βρίσκονται ακόμα σε πειραματικό στάδιο και επηρεάζουν μόνο ένα μικρό ποσοστό των χρηστών αυτήν τη στιγμή.

Δείτε ακόμα: Google Bard AI: Κυκλοφορούν ψεύτικες διαφημίσεις με στόχο τη διανομή malware

Αυτή η προσθήκη συμπληρώνει και άλλες βελτιώσεις που έχει επιφέρει το YouTube στις διαφημίσεις του φέτος. Μεταξύ αυτών περιλαμβάνεται η εισαγωγή αναπόσπαστων διαφημίσεων διάρκειας 30 δευτερολέπτων στην εφαρμογή TV της και ένα δοκιμαστικό πρόγραμμα που απενεργοποιεί τα βίντεο για τους χρήστες που χρησιμοποιούν αποκλειστικά εξουσιοδοτημένους λογαριασμούς.

Πηγή: theverge.com