Η επιλογή της καλύτερης υπηρεσίας streaming δεν αφορά μόνο την τιμή, αλλά και την συνολική εμπειρία, από το πόσο εύκολο είναι να περιηγηθείτε σε αυτήν μέχρι το πόσα πράγματα υπάρχουν που πραγματικά θέλετε να παρακολουθήσετε. Κάθε χρόνο, η Whip Media διεξάγει έρευνα σε πάνω από 2.000 θεατές από τις ΗΠΑ, για να μάθει τη γνώμη τους για τις υπηρεσίες ροής περιεχομένου. Και φέτος, για δεύτερη συνεχή χρονιά, υπάρχει ένας καθαρός νικητής: το Max.

Δείτε επίσης: Το Netflix κλείνει την επιχείρηση ενοικίασης DVD

Η φιλοσοφία της υπηρεσίας streaming Max επικεντρώνεται στην ποιότητα και την ποικιλία του περιεχομένου που προσφέρει. Η Max προσπαθεί να επιλέγει ταινίες και σειρές που ξεχωρίζουν από άποψη σεναρίου, σκηνοθεσίας και ερμηνείας. Επιπλέον, προσφέρει ποικιλία στα είδη των παραγόμενων ταινιών και σειρών, καλύπτοντας έτσι τα διάφορα γούστα και προτιμήσεις των θεατών. Η φιλοσοφία της Max είναι να προσφέρει μια εμπειρία θέασης που θα ικανοποιεί τους χρήστες της και θα τους κρατά συντροφιά σε κάθε στιγμή της ημέρας.

Ωστόσο, το Max δεν πρέπει να το πάρει επάνω του. Η βαθμολογία του έχει μειωθεί ελαφρώς, από 94% πέρυσι σε 88% φέτος. Αν και αυτή δεν είναι μια ιδιαίτερα μεγάλη πτώση, υπήρξαν μεγαλύτερες κινήσεις στα rankings, παρά το γεγονός ότι το Max εξακολουθεί να είναι ο πρώτος.

Σύμφωνα με την έκθεση, υπάρχουν γενικά καλά νέα για τον κλάδο, καθώς τα συνολικά επίπεδα ικανοποίησης αυξάνονται. Ωστόσο, η μελέτη υποδεικνύει επίσης ότι υπάρχουν αρκετές προκλήσεις για τους πιο γνωστούς streamers. Επισημαίνει ότι το Netflix συνεχίζει “να αντιμετωπίζει μια μακροπρόθεσμη υποβάθμιση της ικανοποίησης των συνδρομητών“.

Οι τρεις κορυφαίες υπηρεσίες είναι οι ίδιες με πέρυσι, αν και υπάρχουν μερικές μικρές αλλαγές στους αριθμούς τους. Μετά το Max, ακολουθεί το Hulu, με 87% ικανοποίηση (το ίδιο ποσοστό με πέρυσι), και στη συνέχεια το Disney Plus με 85%, μία μικρή μείωση από το 88% του 2022.

Δείτε ακόμα: Το Netflix κινείται, πολύ διακριτικά, στο cloud gaming

Το Apple TV Plus βρίσκεται στην τέταρτη θέση, αυξάνοντας την ικανοποίηση από 76% σε 81%. Παράλληλα, το Paramount Plus έχει επίσης βελτιωθεί και είναι τώρα στο 79% σε σύγκριση με το 79% του περασμένου έτους και το 75% του προηγούμενου έτους.

Η πτώση του Netflix είναι σημαντική, με μείωση από 90% το 2021, σε 80% το 2022 και τώρα στο 77%, ενώ το Prime Video ακολουθεί λίγο πιο πίσω με 74%, ελαφρώς αυξημένο από το προηγούμενο έτος που ήταν 72%. Ωστόσο, η πιο αξιοπρόσεκτη αύξηση ανήκει στην Peacock. Ίσως βρίσκεται τελευταία στην κατάταξη, αλλά οι βαθμολογίες της έχουν αυξηθεί από 62% το 2021 σε 68% πέρυσι και 74% τώρα, τοποθετώντας την στο ίδιο επίπεδο με το Amazon.

Φυσικά αυτές οι μελέτες περιλαμβάνουν μόνο ένα μικρό αριθμό συνδρομητών. Ωστόσο, παρέχουν ενδιαφέροντα δεδομένα για τις τάσεις και μπορούν να βοηθήσουν τις υπηρεσίες να δουν πού οι ανταγωνιστές τους μπορεί να τα πηγαίνουν καλύτερα. Η πλήρης μελέτη έχει περισσότερες λεπτομέρειες – για παράδειγμα αναφέρει ότι η Netflix “εξακολουθεί να ηγείται σε σχέση με την εμπειρία των χρηστών και τις προτάσεις προγραμμάτων, παρά την μείωση από πέρυσι… Το Disney Plus και το Max είναι οι μόνες πλατφόρμες που παρουσιάζουν μείωση και στις δύο κατηγορίες“.

Δείτε επίσης: Netflix: Nέα εφαρμογή Controller για iPhone για τα παιχνίδια τηλεόρασης

Ένας από τους πιο ενδιαφέροντες τομείς, λαμβάνοντας υπόψη τις πρόσφατες ανακοινώσεις για αύξηση των τιμών, είναι εάν οι άνθρωποι θεωρούν τις υπηρεσίες αρκετά καλές για δώσουν τα χρήματά τους. Οι μετοχές του Disney Plus και του Max έχουν πέσει κατά πέντε και επτά μονάδες αντίστοιχα, ενώ το Hulu, το Netflix και το Paramount Plus έχουν μικρή πτώση μιας μονάδας επίσης. Ωστόσο, το Peacock και το Apple TV Plus αυξήθηκαν κατά πέντε μονάδες έκαστο.

Πηγή: techradar