Η Samsung ανέβασε ένα βίντεο διάρκειας 20 δευτερολέπτων, σχετικά με το χάσμα ανάμεσα στα πράσινα και μπλε φυσαλίδια κατά την αποστολή μηνυμάτων στην ανταγωνιστική συσκευή της. Το βίντεο εμφανίζει ένα πράσινο φυσαλίδio, που δείχνει πώς φαίνεται η ανταλλαγή μηνυμάτων με έναν χρήστη Android για τους κατόχους iPhone. Η κύρια ιδέα του βίντεο είναι γιατί δεν μπορούν και οι δύο πλευρές να ενωθούν ως ένα, με την απάντηση να είναι “Προσπάθησα, αλλά θέλουν να μας κρατήσουν χώρια“.

Δείτε επίσης: Google: Πρώην executive αναφέρει ότι εμπόδισε τη Samsung να επεκτείνει την εφαρμογή αναζήτησής της

Η απάντηση αυτή ερμηνεύεται ως μια αναφορά στην αρνητική στάση του Tim Cook της Apple όσον αφορά την RCS αλληλογραφία. Με λίγα λόγια, για αυτόν, αν οι χρήστες Android θέλουν να αποφύγουν την ασυμφωνία στα χρώματα, τότε απλά θα πρέπει να αγοράσουν ένα iPhone.

Πριν σχεδόν ένα μήνα, η Google κυκλοφόρησε ένα ακόμη βίντεο στην εκστρατεία #GetTheMessage της, όπου καλωσορίζει την Apple σε έναν καλύτερο κόσμο μηνυμάτων μαζί με όλους τους υπόλοιπους. Το βίντεο περιλάμβανε την ψεύτικη συσκευή “iPager” της Google, καθώς η εταιρεία χαρακτήρισε τη συνεχή χρήση SMS/MMS από το iPhone ως “απαρχαιωμένη“.

Δείτε ακόμα: One UI 6 beta: Η Samsung το φέρνει σε ένα από τα πιο οικονομικά κινητά της

Η υιοθέτηση του RCS στα iPhone θα επιλύσει τα προβλήματα με τα ομαδικά μηνύματα και τις εικόνες και βίντεο με χαμηλή ανάλυση. Τα μηνύματα των χρηστών θα προστατεύονται με ασφάλεια μέσω της κρυπτογράφησης από άκρο σε άκρο (E2EE), ενώ θα προσφέρονται επίσης ένδειξη πληκτρολόγησης, αναφορά παραλαβής και η δυνατότητα αποστολής μηνυμάτων μέσω Wi-Fi.

Η εκστρατεία #GetTheMessage της Google τρέχει εδώ και έναν χρόνο, χωρίς επιτυχία δυστυχώς. Όσοι επιθυμούν να συμμετάσχουν στην εκστρατεία και να βοηθήσουν να δείξουν στην Apple ότι το RCS δεν είναι κάτι ποθ πρέπει να φοβάται, μπορούν να το κάνουν μέσω της επίσημης σελίδας.

Δείτε επίσης: Samsung Galaxy Watch 6: Σφάλμα στο design των λουριών, οδηγεί σε πτώση ρολογιών από τον καρπό

Ωστόσο, δεν είναι όλα χαμένα. Πρόσφατα, η ΕΕ ανέδειξε έξι από τις μεγαλύτερες τεχνολογικές εταιρείες ως “gatekeepers” στο πλαίσιο του Νόμου για τις Ψηφιακές Αγορές. Η ιδέα είναι να ενθαρρύνουμε μια υγιή ανταγωνιστικότητα μεταξύ των διάφορων υπηρεσιών που οι “gatekeepers” μπορεί να έχουν στην κατοχή τους. Αν και το iMessage της Apple δεν ήταν αρχικά στη λίστα, μια έρευνα για την υπηρεσία μπορεί να οδηγήσει στην ανάγκη για υιοθέτηση του RCS από την εταιρεία έως τον Αύγουστο του 2024.

Η πρότυπη υπηρεσία RCS, γνωστή και ως “Rich Communication Services“, αποτελεί αναμφίβολα ένα πρωτοποριακό βήμα προς την εξέλιξη των υπηρεσιών επικοινωνίας που προσφέρει η τεχνολογία. Όμως, ποια είναι η διαφορά της από τον παραδοσιακό τρόπο επικοινωνίας μέσω SMS; 

Αξίζει παρατήρησης ότι η τεχνολογία RCS πρωτοεμφανίστηκε πριν από περίπου μια δεκαετία με σκοπό να αποτελέσει τη ριζική ανανέωση του SMS. Οι επιπλοκές, οι περιορισμένες λειτουργίες, ακόμα και η εμφάνιση των κλασικών SMS, είναι πράγματα που η τεχνολογία RCS προσπαθεί να λύσει. 

  • SMS: Μόνο κείμενο, τα οποία περιορίζονται σε 160 χαρακτήρες ανά μήνυμα. Δεν υποστηρίζει επισυναπτόμενα αρχεία.
  • RCS: Υποστηρίζει πολυμεσικά μηνύματα, περιλαμβάνοντας κείμενο, εικόνες, βίντεο και ήχο. Επιτρέπει, επιπλέον, group chats και μηνύματα άνω των 160 χαρακτήρων.