Η Google ανακοίνωσε σήμερα δύο αλλαγές στο AdSense, χωρίς ωστόσο να προβλέπει αλλαγές στα κέρδη και τις πληρωμές των εκδοτών.

Ο λόγος αυτών των ενημερώσεων είναι η αύξηση της διαφάνειας και της συνέπειας.

Σήμερα, η Google αμείβει τους εκδότες κάθε φορά που κάποιος κάνει κλικ σε μια διαφήμιση στον ιστότοπό τους, γνωστό και ως “per click“. Σύντομα, το AdSense θα εισάγει και την πληρωμή “per impression“, που αποτελεί το βιομηχανικό πρότυπο για τις διαφημίσεις προβολής (banner, κουτιά κ.λπ.), όπως επισημαίνει η Google.

Με αυτόν τον τρόπο, οι εκδότες θα έχουν μια πιο ομοιόμορφη μέθοδο πληρωμής για τον διαφημιστικό τους χώρο στα προϊόντα της Google και στις πλατφόρμες τρίτων. Αυτό θα τους βοηθήσει να συγκρίνονται με άλλους παρόχους τεχνολογίας που χρησιμοποιούν.

Σημειώνεται ότι αυτή η αλλαγή δεν θα έχει επίδραση ούτε στον τύπο ούτε στην ποσότητα των διαφημίσεων που οι εκδότες μπορούν να εμφανίζουν στους ιστότοπούς τους.

Παράλληλα, η Google προχωρά επίσης σε αλλαγές στη δομή των εσόδων του AdSense, προσφέροντας ένα πιο απλό τρόπο χρέωσης χωρίς την ανάγκη για επεξεργασία μέσω μίας μόνο συναλλαγής.

Τώρα προβαίνουμε σε διάκριση της κατανομής των εσόδων από το AdSense σε διάφορες τιμές για την αγοραπωλησία. Στο πλαίσιο της προβολής διαφημίσεων με το AdSense για περιεχόμενο, οι εκδότες θα λαμβάνουν το 80% των εσόδων μετά την καταβολή της αμοιβής από τη διαφημιστική πλατφόρμα

, είτε αυτή είναι πλατφόρμα αγοράς είτε πλατφόρμα τρίτων.

Σύμφωνα με τη Google, οι εκδότες θα διατηρήσουν περίπου το 68% των εσόδων τους.

Για παράδειγμα, όταν το Google Ads αγοράζει διαφημίσεις προβολής στο AdSense, διατηρεί κατά μέσο όρο το 15% των δαπανών των διαφημιζόμενων. Υπάρχουν παραλλαγές, καθώς το Google Ads δεν χρεώνεται με σταθερό κόστος ανά εμφάνιση, αλλά επιλέγεται συχνά η πληρωμή βάσει των ενεργειών των χρηστών, όπως κλικ ή μετατροπή.

Οι παραπάνω αλλαγές θα τεθούν σε ισχύ στις αρχές του επόμενου έτους και δεν απαιτούν καμία ενέργεια από τους εκδότες. Η Google ανακοίνωσε ότι έχει πραγματοποιήσει δοκιμές για πιθανές αλλαγές στα έσοδα των εκδοτών, χωρίς να προβλέπεται κάποια αλλαγή στην τρέχουσα κατάσταση.

Πηγή: 9to5google.com