Η Sony ήρθε αντιμέτωπη με μαζικές μηνύσεις, ύψους περίπου 7,9 δισεκατομμυρίων, με την κατηγορία ότι η εταιρεία κατασκευής του PlayStation καταχράστηκε την κυρίαρχη θέση της, οδηγώντας σε αδίκη τιμολόγηση για τους πελάτες της. Αυτή η απόφαση ελήφθη από ένα δικαστήριο του Λονδίνου την Τρίτη.

Το περασμένο έτος, η Sony Interactive Entertainment (SIE) ήρθε αντιμέτωπη με μήνυση από σχεδόν 9 εκατομμύρια άτομα στο Ηνωμένο Βασίλειο που είχαν αγοράσει ψηφιακά παιχνίδια ή επιπλέον περιεχόμενο μέσω του PlayStation Store της Sony.

Ο Alex Neill, ένας δικηγόρος των καταναλωτών που έχει συμμετάσχει σε προηγούμενες καμπάνιες, έχει κινήσει αγωγή κατά της Sony, με αντικείμενο ζημίες που εκτιμώνται έως και 6,23 δισεκατομμύρια δολάρια, συν τόκους. Οι δικηγόροι του υποστηρίζουν ότι η συνολική εκτίμηση των ζημιών στην υπόθεση ανέρχεται έως και 7,9 δισεκατομμύριαδολάρια σε δικαστικές καταθέσεις τον περασμένο μήνα. Καταγγέλλει ότι η εταιρεία εκμεταλλεύεται την κυρίαρχη θέση της, απαιτώντας να αγοράζονται και να πωλούνται ψηφιακά παιχνίδια και πρόσθετα μόνο μέσω του PlayStation Store, το οποίο επιβάλλει προμήθεια 30% σε προγραμματιστές και εκδότες.

Δείτε επίσης: Sony PlayStation Portal review: Μάθετε τα πάντα για τη νέα κονσόλα

Υποστηρίζεται πως οι πελάτες έχουν καταβάλλει υψηλότερες τιμές για παιχνίδια και πρόσθετο περιεχόμενο από ό,τι θα έπρεπε να καταβάλλουν.

Οι δικηγόροι της Sony ισχυρίστηκαν ότι η υπόθεση ήταν «ελαττωματική από την αρχή μέχρι το τέλος» και πρότειναν την απόρριψή της. Το Competition Appeal Tribunal αποφάσισε ότι η υπόθεση του Neill μπορούσε να συνεχιστεί, αλλά ανέφερε ότι όσοι είχαν πραγματοποιήσει αγορές στο PlayStation Store μετά την κατάθεση της υπόθεσης το 2022 θα πρέπει να αποκλειστούν από τους αποδέκτες αποζημίωσης.

Στη δήλωσή του, ο Alex Neill αναφέρει ότι η απόφαση που ελήφθη την Τρίτη αποτελεί το πρώτο βήμα για να διασφαλιστεί ότι οι καταναλωτές θα λάβουν αυτό που τους αξίζει.

Πηγή: reuters.com