Περιμένουμε με ανυπομονησία το “Den of Wolves,” το οποίο αναπτύσσεται από τους δημιουργούς του επιτυχημένου Payday 2.

10 Chambers

Το trailer του Den of Wolves στα The Game Awards προαναγγέλλει αρχικά ένα νέο παιχνίδι από τον δημιουργό του Payday: The Heist και Payday 2. Παρόλο που αρχικά μπορεί να δημιουργήσει την εντύπωση ότι πρόκειται για ένα κλασικό παιχνίδι ληστείας, η παρουσίαση εξελίσσεται σε κάτι πολύ διαφορετικό. Δύο χαρακτήρες εμφανίζονται να ανταλλάσσουν ουρλιαχτά σε έναν επιστημονικής φαντασίας λαβύρινθο, σε μια σκηνή που θυμίζει τον κόσμο του Cyberpunk 2077. Έτσι, ποιο είναι το χαρακτηριστικό αυτού του παιχνιδιού;

Η σύνδεση με το Payday αποκαλύπτει πως το Den of Wolves είναι ένα παιχνίδι συνεργασίας για τέσσερις παίκτες από την 10 Chambers, το στοκχόλμικο στούντιο που ίδρυσε ο Ulf Andersson, σχεδιαστής του Payday 1 και 2. Παρόλο που αναφέρεται ως Payday 5, το Den of Wolves διαφέρει ριζικά αφού λαμβάνει χώρα το 2097 σε μια πόλη ελεγχόμενη από εταιρείες, οι οποίες έχουν ασφαλίσει τον χρηματιστηριακό τους χώρο με βιολογική κρυπτογράφηση, χρησιμοποιώντας ανθρώπινα εγκέφαλα.

Δείτε επίσης: Facebook Messenger: End-to-end encryption από προεπιλογή

Το παιχνίδι είναι επηρεασμένο από τα Inception, The Matrix, Ghost in the Shell και Blade Runner, προσφέροντας ένα εκρηκτικό συνδυασμό επιστημονικής φαντασίας και ανατροπών στην αντιμετώπιση της κρυπτογράφησης. Αν και δεν υπάρχουν διαθέσιμα πλάνα για το gameplay, ο διευθυντής αφήγησης Simon Viklund (πρώην μέλος του Payday) περιέγραψε το παιχνίδι ως ένα φιλόδοξο “mindfuck sci-fi”.

Καταρχάς, αυτή είναι μια παραγωγή πολύ μεγαλύτερη από το στενό και υπερ-δύσκολο co-op shooter GTFO των 10 Chambers, το οποίο δημιουργήθηκε με περίπου 10 άτομα. Το στούντιο αποφάσισε να εφαρμόσει τη φιλοσοφία σχεδίασής του σε ένα μεγαλύτερο έργο, απέσπασε κάποιες επενδύσεις από την Tencent και αυξήθηκε σε πάνω από 100 υπαλλήλους. Τα τελευταία δύο χρόνια, παρήγαγαν εργαλεία ανάπτυξης και κατασκεύασαν έναν κόσμο, και παρόλο που δεν πρόκειται να είναι ένα παιχνίδι ανοικτού κόσμου όπου περιφέρεστε σε μια πόλη με τα πόδια, δημιούργησαν έναν πλήρη χάρτη δρόμων και μια συνολική δυστοπική φαντασία για αυτόν.

Δείτε ακόμα: Η κυβέρνηση ΗΠΑ χρησιμοποιεί δεδομένα από τα push notifications

Το Den of Wolves λαμβάνει χώρα στο Midway Atoll, που είναι περίφημο για το ρόλο του στον Παγκόσμιο Πόλεμο 2 και προς το παρόν είναι ένα φυσικό προστατευόμενο κέντρο υπό τον έλεγχο των ΗΠΑ. Η ουσία είναι ότι, στο μέλλον, η AI-βοηθημένη διαδικτυακή εισβολή γίνεται τόσο ισχυρή που γίνεται αδύνατο να προστατευτούν οι παγκόσμιοι χρηματιστηριακοί χώροι. Οι Ηνωμένες Πολιτείες Αμερικής, σε μια καταστροφική πορεία, καθιστούν το Midway ένα “επιχειρηματικό καταφύγιο χωρίς επιθεώρηση από αρχές και χωρίς οργανισμούς ανθρωπίνων δικαιωμάτων για ειρήνη,” και φυσικά οι εταιρείες του κόσμου σπεύδουν στα νησιά για να παραβιάσουν τα ανθρώπινα δικαιώματα εις όνομα του κεφαλαίου, εφευρίσκοντας την ανθρωπο-κίνητη κρυπτογράφηση που κανένα AI δεν μπορεί να νικήσει, κατασκευάζοντας την ανομία της Midway City με “μεγάλα κτίρια που βγαίνουν από τον ωκεανό.”

Den of Wolves – Money Heist game

Ως μέρος της δημιουργίας του κόσμου, το στούντιο έχει ήδη δημιουργήσει 400 φανταστικές εταιρείες, με περιγραφές και λογότυπα, εγκρίσεις από το νομικό τους τμήμα (για να διασφαλίσουν ότι δεν μοιάζουν υπερβολικά με πραγματικές εταιρείες), φτάνοντας μάλιστα στο σημείο να διαφοροποιούν πράγματα όπως αεροπορικές εταιρείες και παραγωγούς αεροσκαφών. Η φιλοσοφία τους είναι “επιστημονική φαντασία με σκοπό,” λέει ο Viklund, πράγμα που σημαίνει ότι το περιβάλλον πρέπει να συμπληρώνει ή να επιτρέπει το είδος διασκέδασης που θέλουν να σχεδιάσουν – δεν είμαι σίγουρος πώς τόσες πολλές μάρκες έχουν ρόλο στο παιχνίδι, αλλά σίγουρα είμαι περίεργος να το ανακαλύψω.

Πηγή πληροφοριών: https://www.pcgamer.com/uk