Η Apple ανακοινώνει μια πρωτοποριακή πρωτοβουλία στον τομέα των συνδρομών με την εισαγωγή του Contingent Pricing στο App Store.

Η Apple ανακοίνωσε την έναρξη δοκιμών για μια καινοτόμα λειτουργία στο App Store, γνωστή ως “contingent pricing” (συνθηκολογούμενη τιμολόγηση), που στοχεύει στην υποστήριξη των προγραμματιστών στον ανταγωνιστικό χώρο. Αυτή η πρωτοποριακή λειτουργία επιτρέπει στους προγραμματιστές να προσφέρουν εκπτώσεις σε πελάτες που ήδη είναι συνδεδεμένοι σε άλλες συνδρομές, είτε αφορούν τις ίδιες εφαρμογές τους είτε συνεργαζόμενους εταίρους. Η πρωτοβουλία ξεκινά με έναν περιορισμένο αριθμό συμμετεχόντων προγραμματιστών προτού επεκταθεί σε περισσότερους “τους επόμενους μήνες.”

Δείτε ακόμα: Συμμαχία της Apple με Pixar και NVIDIA

Σύμφωνα με ανακοίνωση της Apple, η “συνθηκολογούμενη τιμολόγηση” αποτελεί μια νέα λειτουργία που στοχεύει στο να προσελκύσει και να διατηρήσει συνδρομητές, προσφέροντας σε αυτούς έκπτωση στη συνδρομή τους όσο διατηρούν ενεργή άλλη συνδρομή. Η εν λόγω λειτουργία επεκτείνεται τόσο σε εφαρμογές από έναν προγραμματιστή όσο και σε δύο διαφορετικούς προγραμματιστές. Επιπλέον, οι εκπτώσεις αυτές θα είναι ευδιάκριτες για τους πελάτες τόσο στο App Store όσο και σε άλλα μέσα μάρκετινγκ, προκειμένου να είναι εύκολη η εντοπισμός και η επωφεληματική χρήση των προνομίων.

Αυτή η εξέλιξη συμβαίνει σε μια περίοδο όπου η Apple βρίσκεται υπό εξέταση για τις πρακτικές της στο App Store και τη διαχείριση των αγορών μέσα από τις εφαρμογές, με τον αγώνα της με την Epic Games

να έχει φέρει σε πρώτο πλάνο τη συζήτηση για την πολιτική της εταιρείας. Αν και η Apple έχει ζητήσει την αναστροφή μιας απόφασης που την υποχρέωνε να επιτρέπει στους προγραμματιστές να παρακάμπτουν το 30% τέλος συναλλαγής, εξακολουθεί να επιδιώκει τρόπους επανόρθωσης της σχέσης της με την κοινότητα των προγραμματιστών. Η εταιρεία υπόσχεται περισσότερες πληροφορίες για το νέο πρόγραμμα τον επόμενο μήνα.

Δείτε επίσης: Apple: Νέα συμφωνία με την Arm που εκτείνεται μέχρι το 2040

Καθώς η Apple παρουσιάζει τη νέα λειτουργία “contingent pricing” στο App Store, ανοίγει ένα νέο κεφάλαιο στον κόσμο των εφαρμογών και των συνδρομών. Αυτή η πρωτοποριακή πρωτοβουλία δείχνει πώς η εταιρεία επιδιώκει να ενθαρρύνει τους προγραμματιστές να προσεγγίσουν τη συνδρομητική αγορά με διαφορετικό τρόπο. Με τη δυνατότητα προσφοράς εκπτώσεων σε χρήστες που ήδη απολαμβάνουν άλλες συνδρομές, η Apple δημιουργεί ένα οικοσύστημα που ενισχύει τη συνεργασία μεταξύ προγραμματιστών και χρηστών. Καθώς περιμένουμε να δούμε πώς αυτή η πρωτοβουλία θα εξελιχθεί στο μέλλον, η τεχνολογική κοινότητα παρακολουθεί με ενδιαφέρον το πώς η συνθηκολογούμενη τιμολόγηση θα διαμορφώσει την εμπειρία των χρηστών και τις επιδόσεις των εφαρμογών στο App Store.

Πηγή πληροφοριών: https://www.engadget.com