Ίσως και το σταθερότερο Mustang στον κόσμο, αυτό το μοναδικό Ford Mustang S550 με σύστημα τετρακίνησης κρατά τον κινητήρα του στην αρχική του θέση και μορφή.

Δείτε επίσης: 2024 Ford Mustang: Tο Πρώτο — και το Τελευταίο — Pony Car

Από τότε που το Ford Mustang παρουσιάστηκε το 1964, το pony car χρησιμοποιεί ένα σύστημα κίνησης στον πίσω άξονα. Ωστόσο, το No Production Value Garage παραβίασε τον κανόνα ενσωματώνοντας ένα σύστημα τετρακίνησης (AWD) σε ένα Ford Mustang S550 γενιάς 2017 στο πλαίσιο του Project Traction.

Ο κατασκευαστής χρησιμοποίησε εξαρτήματα από άλλα μοντέλα για τη μετατροπή σε AWD, όπως το CV joint του Jeep Grand Cherokee και ένα jackshaft από ένα Jeep Commander. Χρησιμοποίησε επίσης έναν άξονα από ένα Toyota, τον ελεγκτή τετρακίνησης Syvecs, ελαστικά ExtremeContact Sport και ένα kit Endlink από την German Racing Parts. Οι δεξιότητες συγκόλλησής του δοκιμάστηκαν για να συνδεθούν όλα τα κομμάτια.

Αλλά αυτή δεν είναι η μόνη πρόκληση.

Δείτε ακόμα: Ford Mustang GTD 2025: Είναι ένα καθαρόαιμο των 300.000 δολαρίων

Το Mustang κατασκευάστηκε εργοστασιακά χωρίς να έχει στο μυαλό του την επιλογή AWD. Ως αποτέλεσμα, τα μέρη κάτω από το όχημα θα μπορούσαν να εμποδίσουν τον επιπλέον άξονα που κινεί τους μπροστινούς τροχούς. Για παράδειγμα, o καταλυτικός μετατροπέας έπρεπε να κοπεί για να ξεκαθαρίσει τον διάδρομο από τον άξονα οδήγησης.

Η Ford κατασκεύασε ένα πρωτότυπο Mustang με AWD το 1965, αλλά μια έκδοση παραγωγής δεν πραγματοποιήθηκε. Η Dodge είναι ο μοναδικός ανταγωνιστής που προσφέρει το muscle car (Το muscle car είναι μια περιγραφή που άρχισε να χρησιμοποιείται τα 60s για μια ομάδα αμερικανικών δίπορτων αυτοκινήτων με ισχυρούς κινητήρες σχεδιασμένους για υψηλές επιδόσεις οδήγησης

) της, το Challenger, με AWD το 2017. Ωστόσο, το όνομα διακόπηκε τον περασμένο Δεκέμβριο 22, ενώ το Mustang συνεχίζει με την τελευταία γενιά S650.

Κατά τη δοκιμή και ρύθμιση του συστήματος AWD, ο κατασκευαστής δήλωσε ότι όλα πήγαν καλά. Δεν είχε να αντιμετωπίσει παραμόρφωση ροπής, υποδηλώνοντας ότι ο άξονας οδήγησης κατασκευάστηκε με τον βέλτιστο τρόπο. Η προσθήκη ενός συστήματος AWD πρόσθεσε 90 κιλά στο αυτοκίνητο, φέρνοντας το συνολικό βάρος στα 1775 κιλά.

Δείτε επίσης: 2024 Ford Mustang GT: Το American Dream αυτοκίνητο

Ο στόχος είναι να αντικατασταθούν οι υφιστάμενοι άξονες με τους 4140. Εν τω μεταξύ, ο κατασκευαστής μπορεί να εγκαταστήσει έναν supercharger (Σε έναν εσωτερικής καύσης κινητήρα, ένας υπερσυμπιεστής (supercharger) συμπιέζει το αέριο που εισέρχεται στον κινητήρα, αναγκάζοντας περισσότερο αέρα να εισέλθει στον κινητήρα με σκοπό την παραγωγή περισσότερης ισχύος για μια δεδομένη χωρητικότητα) για να ενισχύσει την απόδοση του 5,0 λίτρων κινητήρα Coyote με περίπου 435 ίππους. Προς το παρόν, έχει τη δυνατότητα να οδηγεί ένα πολύ μοναδικό Mustang, το οποίο μπορεί να χρησιμοποιηθεί κατά τη διάρκεια οποιασδήποτε εποχής του χρόνου, χάρη στο σύστημα AWD.

Πηγή: carbuzz