Η Apple ετοιμάζεται να μεταφέρει το AI team της 121, που περιλαμβάνεται από 121 άτομα στον τομέα της τεχνητής νοημοσύνης (AI) με έδρα το Σαν Ντιέγκο.

Η ομάδα που ονομάζεται Data Operations Annotations ενημερώθηκε την προηγούμενη εβδομάδα ότι θα μετεγκατασταθεί στο Austin για να συγχωνευθεί με μια παρόμοια ομάδα, σύμφωνα με αναφορά του Bloomberg News.

Διαβάστε περισσότερα: Apple: Πόσα στοιχεία μπορούν να εντοπιστούν στο Find My;

Αυτές οι πηγές αναφέρουν ότι η Apple ενημέρωσε τους εργαζόμενους ότι έχουν μέχρι το τέλος του επόμενου μήνα για να αποφασίσουν εάν επιθυμούν να μεταφερθούν. Σε περίπτωση που αποφασίσουν να μην μετεγκατασταθούν, θα χάσουν τη θέση εργασίας τους στις 26 Απριλίου.

Σύμφωνα με το Bloomberg, η ομάδα είναι υπεύθυνη για τη βελτίωση του Siri της Apple που ακούει τα ερωτήματα των χρηστών και ελέγχει την ακρίβεια στην αναγνώριση και επεξεργασία των ερωτήσεων.

Η PYMNTS εξέτασε την άνοδο της φωνητικής τεχνητής νοημοσύνης σε μια έκθεση τον περασμένο μήνα, σημειώνοντας ότι η φωνή είναι ένας από τους «πιο εύκολους τρόπους» για τους χρήστες να αλληλεπιδρούν με την τεχνητή νοημοσύνη, με 86 εκατομμύρια Αμερικανούς καταναλωτές να χρησιμοποιούν πλέον φωνητικούς βοηθούς κάθε μήνα.

“Ωστόσο, η φυσική αυθορμησία δεν σημαίνει απαραιτήτως τελειότητα, και υπάρχουν ακόμα ορισμένες ασάφειες που πρέπει να εξετάσουμε σχετικά με τη φωνητική τεχνητή νοημοσύνη πέρα ​​από τον απλό συνομιλητικό ρεαλισμό, περιλαμβανομένων των ανησυχιών για την απορρήτου, την ασφάλεια και την ηθική χρήση των φωνητικών δεδομένων”, ανέφερε η έκθεση.

Δείτε ακόμη: Η Humane Ανακοινώνει Περικοπές Προσωπικού Καθώς Ετοιμάζεται για τη Κυκλοφορία του AI Pin

Όταν πρωτοεμφανίστηκε η φωνητική τεχνητή νοημοσύνη, οι καταναλωτές επιθυμούσαν να έχουν συνομιλίες που θα θύμιζαν επιστημονική φαντασία, σε ένα ανοιχτό περιβάλλον με ρομπότ. Πολλοί απογοητεύτηκαν, καθώς τα εργαλεία της εποχής εκείνης μπορούσαν μόνο να αναπαράγουν μουσική, να χρονομετρούν και να παρέχουν πληροφορίες για τον καιρό. Ο Keyvan Mohajer, συνιδρυτής και Διευθύνων Σύμβουλος

της πλατφόρμας πληροφοριών συνομιλίας SoundHound, ανέφερε σε συνέντευξή του στο PYMNTS.

Αυτές οι περιορισμένες “περιστάσεις χρησιμότητας” είχαν αρνητική επίδραση καθώς οδήγησαν τους καταναλωτές να μειώσουν τις προσδοκίες τους για εφαρμογές φωνητικής τεχνητής νοημοσύνης.

Σύμφωνα με το PYMNTS Intelligence, το 63% των καταναλωτών θα χρησιμοποιούσε την τεχνολογία φωνής αν ήταν τόσο αποτελεσματική όσο ένας άνθρωπος. Επιπλέον, το 58% θα προτιμούσε να χρησιμοποιεί τη φωνή, εάν ήταν πιο εύκολη και βολική από το να εκτελούν εργασίες με το χέρι, ενώ το 54% ανέφερε ότι θα τη χρησιμοποιούσε επίσης λόγω της ταχύτητάς της σε σχέση με την πληκτρολόγηση ή τη χρήση της οθόνης αφής.

Παράλληλα, η Apple αντιμετωπίζει τον κίνδυνο της μείωσης θέσεων εργασίας, καθώς και άλλες κορυφαίες εταιρείες, όπως η Google, η Amazon και η Citigroup, έχουν επίσης ανακοινώσει σχέδια απολύσεων.

Δείτε επίσης: Microsoft AI: Βρήκε νέο υλικό για την αντικατάσταση των μπαταριών ιόντων λιθίου

Όπως αναφέρθηκε προηγουμένως, η τεχνητή νοημοσύνη παίζει καθοριστικό ρόλο σε ορισμένες από τις περικοπές αυτές, καθώς μπορεί να αναλάβει εργασίες που συνήθως αναλαμβάνουν οι υπάλληλοι.

Πηγή: pymnts.com