Ο CEO (διευθύνων σύμβουλος) και πρόεδρος της Toyota, Akio Toyoda, πιστεύει ότι τα ηλεκτρικά οχήματα θα αποτελούν το πολύ 30% του συνολικού μεριδίου της αγοράς.

Στη συνέχεια μιας διαδικασίας εξέλιξης προς τα ηλεκτρικά οχήματα (EV) σε πολλές αγορές, ο Akio Toyoda, εξακολουθεί να αντιτίθεται στη μετάβαση προς αυτή την τεχνολογία.

Δείτε περισσότερα: Toyota: Προσθέτει προσωμοίωση χειροκίνητου κιβωτίου ταχυτήτων στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα

Η Toyota πιέζει εναντίον των ηλεκτρικών οχημάτων, επιμένοντας στην υβριδική στρατηγική της και αντιτίθεται στην τάση προς τα αποκλειστικά ηλεκτρικά οχήματα. Παρά τις πιέσεις για προσαρμογή στις εξελίξεις, ο Akio Toyoda προβλέπει ότι τα ηλεκτρικά οχήματα θα αποτελούν μόνο το 30% της αγοράς αυτοκινήτων, ανεξάρτητα από την πρόοδο που θα επιτευχθεί στην τεχνολογία των μπαταριών ηλεκτρικών οχημάτων (BEV).

Το 70% της συνολικής ποσότητας θα αποτελείται από οχήματα υβριδικής ηλεκτρικής τεχνολογίας (HEV), αυτοκίνητα με κυψελίδα καυσίμου (FCEV) και κινητήρες υδρογόνου. Ο Akio Toyoda πρόσθεσε: “Επιπλέον, πιστεύω ακράδαντα ότι οι κινητήρες εσωτερικής καύσης θα παραμείνουν σημαντικοί”.

Παρά τα σχόλια του Akio Toyoda, σε αρκετές αγορές ο ποσοστό των ηλεκτρικών οχημάτων της Toyota έχει ήδη υπερβεί το όριο του 30%. Για παράδειγμα, η Νορβηγία έχει ήδη φτάσει το 82,4% του μεριδίου αγοράς των ηλεκτρικών οχημάτων μέχρι το 2023.

Διαβάστε ακόμη: Toyota: Τα μελλοντικά της EV θα έχουν αυτονομία 600 μίλιων

Άλλες αγορές, όπως η Σουηδία με ποσοστό 32%, η Ολλανδία με ποσοστό 24% και η Κίνα με ποσοστό 24%, αναμένεται να υπερβούν το όριο.

Η Κίνα αποτελεί ένα εξαιρετικό παράδειγμα του πόσο γρήγορα μπορεί να αυξηθεί η αγορά στα ηλεκτρικά οχήματα. Το 2020, τα ηλεκτρικά οχήματα αντιπροσώπευαν λιγότερο από το 6% των συνολικών πωλήσεων αυτοκινήτων στην Κίνα.

Πηγή: electrek.co