Ο CEO του Netflix δηλώνει ότι η αγορά του Apple Vision Pro είναι πολύ ασήμαντη για να ασχοληθούν μαζί της

Δείτε επίσης: Apple Vision Pro: Ποιες third-party εφαρμογές έχουν βελτιστοποιηθεί;

Το Netflix είναι ανάμεσα σε αρκετές γνωστές εφαρμογές που δεν είναι διαθέσιμες ως εφαρμογές στο Apple Vision Pro. Άλλες περιλαμβάνουν το YouTube και το Spotify.

Ο CEO του Netflix, Greg Peters, ρωτήθηκε για αυτή την απόφαση κατά τη διάρκεια μιας συνέντευξης που διεξήχθη από την Stratechery, και η απάντησή του ήταν αναμενόμενη. Απλώς, το Apple Vision Pro είναι μια πολύ μικρή αγορά και δε θα φέρει επιστροφή για την προσπάθεια.

“Πρέπει να είμαστε προσεκτικοί ώστε να διασφαλίσουμε ότι δεν επενδύουμε σε μέρη που δεν παρέχουν πραγματικά κάποια απόδοση, και θα λέγαμε ότι θα δούμε πώς θα εξελιχθούν τα πράγματα με το Vision Pro,” απάντησε ο CEO του Netflix. “Σίγουρα είμαστε πάντα σε συζητήσεις με την Apple για να προσπαθήσουμε να το κατανοήσουμε, αλλά αυτή τη στιγμή, η συσκευή είναι τόσο μικρής κλίμακας που δεν είναι πραγματικά σημαντική για τους περισσότερους από τους συνδρομητές μας.”

Η Apple θα μπορούσε να αλλάξει τον υπολογισμό της για το Netflix δεδομένου κάποιου κίνητρου, και ο Peters λέει ότι αυτή η προσέγγιση είναι δυνατή.

“Έχουμε συνεργαστεί για πολύ καιρό, πάντα έχουμε ενεργές συζητήσεις για το πώς θα μπορούσαμε να βοηθήσουμε ο ένας τον άλλο,” είπε ο Peters σχετικά με τα κίνητρα. “Καμιά φορά βρίσκουμε έναν υπέροχο χώρο επικάλυψης.”

Δείτε επίσης: Πώς να προπαραγγείλετε το Apple Vision Pro;

Υπολογίζεται ότι περίπου 180.000 προ-παραγγελίες του Apple Vision Pro έγιναν το πρώτο Σαββατοκύριακο που ήταν διαθέσιμο. Αυτό φαίνεται να είναι ασήμαντο σε σύγκριση με τα εκατομμύρια smartphones, κονσόλες και τηλεοράσεις που κυκλοφορούν στην αγορά.

Ο μερίδιο αγοράς της Apple θα μπορούσε να αυξηθεί και η ζήτηση των πελατών θα μπορούσε να ωθήσει το Netflix στη δημιουργία μιας αφιερωμένης εφαρμογής. Μέχρι τότε, η εφαρμογή του Netflix λειτουργεί μέσα στον browser της Apple, Safari, στο Apple Vision Pro.

Πηγή: appleinsider