Σε μια νέα πρωτοβουλία για τη βελτίωση της εμπειρίας των χρηστών, η Google εφαρμόζει πιλοτικά μια νέα αναβάθμιση της διεπαφής χρήστη (UI) στο πρόγραμμα περιήγησης Chrome για συσκευές Android.

Ο τεχνολογικός γίγαντας αντιμετωπίζει ένα ζήτημα που ανησυχεί εδώ και καιρό τους χρήστες: το πρόβλημα των ανεπιθύμητων ειδοποιήσεων ιστότοπου. Η λύση; Ένα one-tap button (κουμπί με ένα κλικ) “απενεργοποίησης εγγραφής” που επιτρέπει αμέσως στους χρήστες του Chrome καταργούν όλες τις ειδοποιήσεις που προέρχονται από έναν συγκεκριμένο ιστότοπο.

Διαβάστε ακόμη: Ειδοποιήσεις του iPhone διαρρέουν προσωπικά δεδομένα των χρηστών

One-tap Button κατάργησης εγγραφής στον Chrome: Επισκόπηση

Το νέο one-tap button ακύρωση εγγραφής αντικαθιστά την προηγούμενη, πιο περίπλοκη διαδικασία διαχείρισης των αδειών ειδοποιήσεων στο Chrome. Αυτή η νέα δυνατότητα απλοποιεί τη διαδικασία, καθώς ενσωματώνεται απευθείας στην ίδια την ειδοποίηση, παρέχοντας έναν γρήγορο και βολικό τρόπο. Για να αποτραπούν τα τυχαία κλικ, η λειτουργία περιλαμβάνει επίσης μια πρόσθετη προτροπή για αναίρεση της ενέργειας.

Δοκιμή και διαθεσιμότητα

Από τις 29 Ιανουαρίου, αυτή η λειτουργία έχει γίνει διαθέσιμη σε πειραματική βάση για το 50% των χρηστών του Chrome Canary. Αν και η Google δεν έχει αποκαλύψει ακόμη το ακριβές χρονοδιάγραμμα για την κυκλοφορία αυτής της δυνατότητας στη σταθερή έκδοση του Google Chrome, αναμένεται να είναι διαθέσιμη σε όλους τους χρήστες Android στο μέλλον.

Άλλες βελτιώσεις διεπαφής χρήστη στο Pipeline

Πέρα από το one-tap button κατάργησης εγγραφής, η Google δοκιμάζει και άλλες βελτιώσεις στο χρήστη του Chrome. Αυτές περιλαμβάνουν τη ρύθμιση του προγράμματος περιήγησης ως προεπιλεγμένου προγράμματος ανάγνωσης PDF στις εκδόσεις για επιτραπέζιους υπολογιστές καθώς και την προσθήκη λειτουργίας Read Aloud για Android, η οποία θα είναι διαθέσιμη στο Chrome 122.

Δείτε περισσότερα: Circle to Search: Πώς να κάνετε Google search κυκλώνοντας πράγματα στην οθόνη σας;

Αυτές οι συνεχείς βελτιώσεις υπογραμμίζουν τη δέσμευση της Google να βελτιώσει την εμπειρία χρήστη του Chrome και να διατηρήσει το ανταγωνιστικό πλεονέκτημά της σε έναν αυξανόμενο εύρος επιλογών περιηγητών.

Πηγή: bnnbreaking.com