Το YouTube αναπτύσσει μια νέα προσέγγιση στις προτάσεις περιεχομένου μέσω του κύριου χρώματος, προσφέροντας ακόμα πιο συναρπαστική εμπειρία.

Το YouTube, το Netflix, το TikTok και μερικές από τις καλύτερες εφαρμογές ψυχαγωγίας στο Android περηφανεύονται για τα συστήματα προτάσεων περιεχομένου τους που προφίλαρουν τους χρήστες για να κατανοήσουν τις προτιμήσεις τους και να προβάλλουν περιεχόμενο αναλόγως. Το YouTube παρέμεινε ανταγωνιστικό με τα Shorts και τα φίλτρα για προτάσεις, αλλά η τελευταία του αλλαγή πηγαίνει ένα βήμα παραπέρα — περιεχόμενο ταξινομημένο ανάλογα με το κύριο χρώμα στο βίντεο.

Δείτε επίσης: Η πειρατεία της μουσικής επιστρέφει – Ειδικά από το YouTube

Η πρόταση περιεχομένου σχεδιάζεται για να σας κρατάει ενδιαφέροντα σε μια εφαρμογή, η οποία, αντίστοιχα, παρέχει περισσότερες ευκαιρίες στην εφαρμογή να σας εμφανίσει διαφημίσεις και να βοηθήσει τους δημιουργούς να κερδίσουν περισσότερα χρήματα. Το TikTok είναι γνωστό για ένα από τα καλύτερα συστήματα προτάσεων, αλλά τα YouTube Shorts είναι ενδεχομένως ένας κοντινός δεύτερος. Τα μακρύτερα βίντεο στην καρτέλα “Αρχική” της εφαρμογής σας, ωστόσο, επιλέγονται με βάση το ιστορικό παρακολούθησης και αναζήτησής σας στο YouTube, εκτός από αρκετούς άλλους παράγοντες.

Οι άνθρωποι στο Lemmy και η ομάδα στο 9to5Google αναφέρουν ότι βλέπουν μια νέα επιλογή για φιλτράρισμα περιεχομένου στην καρτέλα “Αρχική” με βάση το κύριο χρώμα. Το παράθυρο εμφανίζεται ως αιωρούμενη κάρτα πάνω από το πρώτο βίντεο στη λίστα, και μπορείτε να επιλέξετε ανάμεσα σε τρία κύρια χρώματα — κόκκινο, πράσινο και μπλε. Το εφαρμοσμένο φίλτρο χρώματος εμφανίζεται στο πολύ τέλος της οριζόντιας λίστας κύλισης φίλτρων επάνω από τα προτεινόμενα βίντεο στην καρτέλα “Αρχική” και είναι επίσης ταιριασμένο χρωματικά.

Δείτε ακόμα: YouTube: 5 γρήγορα tips για μια βελτιωμένη εμπειρία προβολής!

Φαίνεται ότι το αλγόριθμος αναλύει τις μικρογραφίες των βίντεο για να βρει το κυρίαρχο χρώμα. Ωστόσο, τα χρώματα δεν σχετίζονται με συναισθηματικά κλίματα ή θέματα περιεχομένου, όπως θα περίμενε κανείς. Αυτό θα είχε νόημα στο YouTube Music, όπου τα χρώματα μπορούν να αντιστοιχίζονται σε συναισθήματα και, συνεπώς, σε μουσική, αλλά είναι κατανοητά πιο δύσκολο να υλοποιηθεί στο YouTube, δεδομένης της ποικιλίας του περιεχομένου. Για παράδειγμα, δεν θα μπορούσατε να συσχετίσετε βίντεο καταναλωτικής τεχνολογίας με οποιοδήποτε μοναδικό χρώμα. Το φιλτράρισμα ανά χρώμα, ωστόσο, θα βοηθούσε κανάλια που έχουν αναπτύξει ταυτότητα εταιρικής ταυτότητας γύρω από χρώματα, όπως το MKBHD (ματ) μαύρο, κόκκινο και λευκό, ή τα θέματα ροζ, πορτοκαλί και μοβ του TheStradman.

Εντούτοις, οι χρήστες στο Lemmy δικαίως αναρωτιούνται γιατί αυτό το νέο πειραματικό φίλτρο μυρίζει περισσότερο συλλογή δεδομένων παρά εξατομίκευση. Ενδέχεται να μην το συνειδητοποιούμε αμέσως, αλλά η επιστήμη του χρώματος συνδέεται με αποφάσεις αγορών σε υποσυνείδητο επίπεδο, κάνοντας τις προτιμήσεις σας σε χρώματα πληροφορίες αξιόλογες για τους διαφημιζόμενους. Μέσω αυτού του πειράματος, το YouTube θα μπορούσε να προφίλαρει τις προτιμήσεις των χρηστών σε χρώματα και να βοηθήσει τους διαφημιζόμενους στην πλατφόρμα του να προσαρμόσουν τα τμήματά τους για να στοχεύουν συγκεκριμένες ομάδες ανθρώπων με περισσότερη αποτελεσματικότητα.

Δείτε επίσης: Youtube: Εύρεση, Επεξεργασία και Διαγραφή του Ιστορικού σας

Ευτυχώς, δεν είστε υποχρεωμένοι να ταξινομήσετε ανά χρώμα. Μπορείτε αν το βρείτε ενδιαφέρον, αλλά μπορείτε επίσης να κυλήσετε απευθείας πέρα από την πρόταση. Επιπλέον, δεν βλέπουμε αυτήν την αλλαγή να εφαρμόζεται ευρέως, οπότε είναι φανερό ότι βρίσκεται στο πειραματικό στάδιο για τη Google. Η εταιρεία δεν φοβάται να πειραματιστεί με νέα συστήματα προτάσεων περιεχομένου όπως το κουμπί “Παίξε Κάτι”, οπότε δεν υπάρχει τρόπος να ξέρουμε αν αυτό θα γίνει πλήρως λειτουργικό χαρακτηριστικό του YouTube που θα ενθαρρύνει τους δημιουργούς να αλλάξουν τις μικρογραφίες και τις επιμελώς διαμορφωμένες ταυτότητες που συνδέονται με συγκεκριμένα χρώματα. Αν συμβεί αυτό, θα θέλαμε να επιλέγουμε από περισσότερα από τα τρία χρώματα.

Πηγή πληροφοριών: androidpolice.com