Season 2 Patch Notes για Call of Duty: MW3, Warzone, Zombies

Ακολουθούν τα Patch Notes για τη Season 2 του Call of Duty: Modern Warfare 3, Warzone και Zombies:

Η Season 2 του Modern Warfare 3 φέρνει πολλούς καινούργιους πόρους, συμπεριλαμβανομένων νέων χαρτών, νέων όπλων και ακόμη και μια συνεργασία με το The Walking Dead. Εδώ έχουμε όλο το νέο περιεχόμενο που μόλις κυκλοφόρησε με την Season 2, και τις πλήρεις σημειώσεις ενημέρωσης.

Δείτε επίσης: Το ‘Elden Ring’ Έρχεται στο Κινητό: Όσα Γνωρίζουμε

Νέα όπλα της Season 2

Τέσσερα νέα όπλα έφτασαν στο Call of Duty: Modern Warfare 3 με την ενημέρωση της Season 2:

Assault Rifle BP50 – Μόλις Κυκλοφόρησε!

SMG RAM-9 – Μόλις Κυκλοφόρησε!

Battle Rifle SOA Subverter – Κατά τη διάρκεια της Season 2

Melee Soulrender – Κατά τη διάρκεια της Season 2

Νέοι χάρτες της Season 2

Τέσσερις νέοι χάρτες 6v6 και ένας νέος χάρτης WAR έρχονται με την ενημέρωση της Season 2:

  • Stash House (6v6) Μόλις Κυκλοφόρησε!
  • Vista (6v6) – Μόλις Κυκλοφόρησε!
  • Departures (6v6) Μόλις Κυκλοφόρησε!
  • Operation Tin Man (War) Μόλις Κυκλοφόρησε!
  • Das Haus (6v6) – Κατά τη διάρκεια της Season 2

Season 2 Patch Notes

Gameplay

Κίνηση ADS Idle Sway

Όταν ένας παίκτης είναι στοχεύει κάτω από το στόχο, η αδράνεια κίνησης είναι ενεργή. Αυτός ο μηχανισμός αποτρέπει τους παίκτες από το να κρατούν τις στάσεις τους για μεγάλο χρονικό διάστημα, με μια σταθερή, υποτυπώδη κίνηση που εισάγει ελαφριά ανακρίβεια.

– Η ADS idle sway τώρα ξεκινά λίγο μετά την στόχευση, αντί να ξεκινά αμέσως, εισάγοντας μια καθυστέρηση στη καμπύλη της κίνησης που είναι γενικά 5ms μακριά αλλά ποικίλλει ανάλογα με το όπλο.

Σημείωση: Τα Sniper Rifles δεν συμπεριλαμβάνονται σε αυτήν την αλλαγή.

– Μετά την αρχική καθυστέρηση, η ADS idle sway τώρα αυξάνεται σταδιακά κατά τη διάρκεια περιόδου 3sec πριν φτάσει στη μέγιστη ταχύτητα, αντί να ξεκινήσει στην πλήρη ταχύτητα κατά τη στόχευση.

Σημείωση: Τα Sniper Rifles δεν συμπεριλαμβάνονται σε αυτήν την αλλαγή.

– Η ADS idle sway τώρα ξεκινά συνεπώς από τη θέση του hipfire crosshair του παίκτη, αντί από την καμπύλη κίνησης.

Αυτές οι αλλαγές εξασφαλίζουν ότι οι παίκτες με γρήγορα αντανακλαστικά και ακριβή στόχευση δεν βρίσκονται σε μειονεκτική θέση αμέσως μόλις στοχεύσουν κάτω από τα μάτια.

Κίνηση του στόχου Crosshair hipfire

Η τροχιά των σφαιρών του όπλου αντιπροσωπεύεται από τη θέση του crosshair hipfire διάστημα στην οθόνη του παίκτη. Προηγουμένως, το crosshair hipfire διάστημα επηρεαζόταν από την κατεύθυνση του όπλου, προκαλώντας την κατεύθυνση πυροβολισμού να αποκλίνει από το κέντρο της οθόνης. Οι αλλαγές σήμερα εξαλείφουν τη συμβιβαστική ακρίβεια χωρίς να θυσιάζουν το βάρος και την αντιδραστικότητα που προσέθετε αυτή η κίνηση.

– Το crosshair hipfire διάστημα δεν θα αλλοιώνεται πλέον από το κέντρο της οθόνης κατά την κίνηση ή την περιστροφή της κάμερας του παίκτη.

Σημείωση: Γνωρίζουμε ότι ορισμένα Stock εξαρτήματα μπορεί να επαναφέρουν αυτήν τη συμπεριφορά. Αυτό δεν είναι αποτέλεσμα τυχαίου λάθους, και θα τα διορθώσουμε σε μελλοντικές ενημερώσεις του παιχνιδιού.

– Η τροχιά των σφαιρών του όπλου είναι τώρα πραγματικά ευθυγραμμισμένη με το crosshair hipfire διάστημα και, συνεπώς, με το κέντρο της οθόνης του παίκτη.

Αυτές οι αλλαγές επιβραβεύουν την επιδεξιότητα της στόχευσης. Απλώς, όπου κοιτάτε είναι προς εκεί που θα πάνε οι σφαίρες σας.

Multiplayer

UIX

  • Νέα Χαρακτηριστικά & Προσαρμογές

– Προστέθηκε η κατηγορία Εβδομάδας στο widget των Challenges στην προβολή του Λόμπι.

– Οι λεπτομερείς συγκρίσεις στατιστικών είναι τώρα διαθέσιμες για τα βασικά Όπλα στο Gunsmith.

– Μειώθηκε η διάρκεια γραμμής από 10s σε 5s (-50%).

– Μειώθηκε η διάρκεια ξεθωριάσματος της γραμμής του kill feed από 1s σε 0.5s (-50%).

– Η κατηγορία Event εμφανίζεται πλέον πρώτη στη λίστα των Camo των Όπλων

  • Διορθώσεις σφαλμάτων

– Τα breadcrumbs νέων στοιχείων θα εκκαθαρίζονται τώρα κατά την διάρκεια του hover με το controller

– Τα Calling Cards αποκλειστικά για πλατφόρμα δεν θα εμφανίζονται πλέον όταν είναι μη διαθέσιμα.

– Αντιμετώπισε μια εκμετάλλευση που επέτρεπε μη έγκυρους συνδυασμούς Προσαρτημάτων χρησιμοποιώντας τον επεξεργαστή Φόρτωσης μέσα στο παιχνίδι.

– Το πατήμα κουμπιών ενώ βρίσκεστε στο Πεδίο Πυροβολισμού δεν θα σας επαναφέρει πίσω στο μενού πλέον.

– Διορθώθηκε ένα θέμα στο οποίο η πλοήγηση μέσω της Επιλογής Όπλων έγινε ανεπίδοτη μετά το άνοιγμα και το κλείσιμο φίλτρων σε ένα κλειδωμένο όπλο.

– Αντιμετωπίστηκε ένα οπτικό σφάλμα στο οποίο η πρόοδος για τις προκλήσεις καμουφλάζ του Όπλου Mastery δεν εμφανίζονταν ακριβώς.

– Διορθώθηκε ένα θέμα στο οποίο μια εισερχόμενη πρόσκληση για να ενταχθείτε σε έναν ομιλητή θα γινόταν διεφθαρμένη αν δεχόταν μια άλλη πρόσκληση πριν από αυτήν.

– Διορθώθηκε ένα θέμα στο οποίο οι παίκτες δεν μπορούσαν να σημειώσουν αγαπημένα στο Gunsmith.

– Η διακύμανση του γύρου στο μενού θα εμφανίζει πλέον τα σωστά σκορ στην Αναζήτηση και Καταστροφή.

– Η προβολή της προόδου του όπλου δεν θα ανοίξει πλέον το εσφαλμένο μενού.

Gameplay

  • Διορθώσεις σφαλμάτων

– Διορθώθηκε ένα θέμα που προκαλούσε η γωνία θέασης να ορίζεται ψηλότερα από το προτεινόμενο μετά την αποβίβαση.

– Οι παίκτες δεν θα πέφτουν πλέον ενώ χρησιμοποιούν την επιλογή Ομαλής Μετακίνησης στον Ελεγκτή.

– Μειώθηκε η καθυστέρηση πριν ξεκινήσει η αναγέννηση της υγείας από 4s σε 3s (-25%).

– Αυξήθηκε ο ρυθμός αναγέννησης της υγείας από 40hp/s σε 75hp/s (+88%).

Έχουμε προσαρμόσει την αναγέννηση της υγείας για να ταιριάζει καλύτερα με το ρυθμό του παιχνιδιού. Τώρα, οι παίκτες θα αισθάνονται λιγότερο ευάλωτοι κατά τη διάρκεια της αναγέννησης, αλλά θα πρέπει να συνεργαστούν περισσότερο με την ομάδα τους για να επιβιώσουν.

Progression

  • Επιλύθηκαν διάφορα θέματα που εμποδίζουν τα εξής προσαρτήματα να ξεκλειδωθούν.

RAM-7 (Assault Rifle): XTEN FRL-3 Heavy Barrel

Longbow (Sniper Rifle): Iron Sights Optic

XRK Stalker (Sniper Rifle): Χωρίς Stock

Global: JAK BFB Muzzle

  • Προστέθηκαν λείποντα Laser Attachments στο Gilded Camo challenge tracking για τα Marksman Rifles.
  • Kills με το Breacher Drone δεν θα μετρούνται πλέον προς τους στόχους των Frag Grenade.
  • Επιλύθηκε ένα πρόβλημα στο οποίο ο Juggernaut Recon (Killstreak) δεν θα καταγράφει σωστά τους φόνους για τις προκλήσεις.

Χάρτες

  • Οι χάρτες που κληρονομούνται από το Modern Warfare II είναι τώρα διαθέσιμοι στην περιστροφή Quick Play.
  • Highrise

– Προσαρμογές για να αποτρέψουν τους παίκτες από το να εμφανίζονται σε μη ευνοϊκές συνθήκες κοντά στις περιοχές Actibase και Phonic Reception.

  • Sub Base

– Βελτιωμένο όριο αντικειμένου Hardpoint στο Warehouse (P3) για να αποτρέψει την κατάληψη από μια μη επιθυμητή τοποθεσία.

  • Terminal

– Προσαρμογές για να αποτρέψουν τους παίκτες από το να εμφανίζονται σε μη ευνοϊκές συνθήκες κοντά στην περιοχή της Security.

  • Underpass

– Οι παίκτες δεν μπορούν πλέον να έχουν πρόσβαση σε μια εκμεταλλεύσιμη τοποθεσία κοντά στην Πλάκα.

  • Wasteland

– Διορθώθηκε ένα πρόβλημα που προκάλεσε περισσότερη ομίχλη από το αναμενόμενο σε ορισμένες πλατφόρμες.

Modes

  • Ιδιωτικός Αγώνας

– Διορθώθηκαν τα στοιχεία του HUD μετά από αλλαγή ομάδων στην Λειτουργία Πολέμου.

– Η απενεργοποίηση των Perks μέσω των Game Rules δεν θα εμποδίζει πλέον κάποια Blueprints από το να εμφανίζονται.

Όπλα & Εξαρτήματα

  • Μειώθηκε η απόσταση απόσπασης χτυπήματος για όλα τα όπλα του MWIII για να ευθυγραμμιστούν με τα πρότυπα του MWII.
  • Αυξήθηκαν οι ταχύτητες κίνησης για όλα τα όπλα του MWII για να ευθυγραμμιστούν με τα πρότυπα του MWIII.
  • Προστέθηκαν οφέλη ελέγχου ανακλίνησης και ελέγχου ανάκρουσης στην Tactical Stance για όλα τα όπλα.

Assault Rifles

  • Holger 556

– Αυξήθηκε ο χρόνος στόχευσης από 260ms σε 270ms (+4%).

  • MCW

– Αυξήθηκε ο χρόνος στόχευσης από 240ms σε 265ms (+10%).

  • JAK Raven Kit

– Αυξήθηκε το μέγιστο damage από 31 σε 33 (+6%).

– Μειώθηκε το μεσαίο damage από 23 σε 22 (-4%).

– Μειώθηκε το ελάχιστο damage από 22 σε 20 (-9%).

– Μείωση της μέγιστης απόστασης ζημιάς από 20,3μ σε 19,8μ (-3%).

– Αύξηση της απόστασης ζημιάς από κοντά-μεσαία από 29μ σε 35,6μ (+23%).

– Αύξηση της απόστασης ζημιάς στη μέση από 40,6μ σε 45,7μ (+13%).

– Αύξηση του πολλαπλασιαστή ζημιάς στο κεφάλι από 1,4x σε 1,5x (+7%).

– Αύξηση του πολλαπλασιαστή ζημιάς στο κάτω μέρος του σώματος από 1,01x σε 1,1x (+9%).

– Μείωση του spread κατά την hipfire κατά την ολίσθηση.

– Σημαντική μείωση της ανάκρουσης και του gun kick.

Battle Rifles

  • BAS-B

– Αύξηση του χρόνου sprint προς πυροβόληση από 231ms σε 252ms (+9%).

– Αύξηση του χρόνου στόχευσης από 260ms σε 270ms (+4%).

– Αύξηση του ελάχιστου spread κατά την hipfire από 2,3deg/s σε 2,9deg/s (+26%).

  • Sidewinder

– Αύξηση της ταχύτητας των σφαιρών από 540m/s σε 600m/s (+11%).

– Σημαντική μείωση της ανάκρουσης και του gun kick.

  • JAK Thunder LMG Kit

– Αύξηση του χρόνου καθυστέρησης πριν ξεκινήσει η επιταχυνόμενη ταχύτητα πυροβολισμού από 200ms σε 500ms (+150%).

– Μείωση του ρυθμού εκπλήξεων της επιταχυνόμενης ταχύτητας πυροβολισμού από 300rpm/s σε 240rpm/s (-20%).

– Αύξηση του ελέγχου του gun kick και της ανάκρουσης κατά 35%.

  • TAQ-V (MWII)

– Αύξηση της μέγιστης απόστασης ζημιάς από 35,6μ σε 43,2μ (+21%).

– Αύξηση της απόστασης ζημιάς από κοντά-μεσαία από 48,3μ σε 55,9μ (+16%).

Submachine Guns

  • Striker

– Αύξηση της απόστασης ζημιάς από κοντά-μεσαία από 19.1μ σε 21.6μ (+13%).

– Αύξηση της απόστασης ζημιάς στη μέση από 25.4μ σε 27.9μ (+10%).

  • AMR9

— JAK Ettin Double Barrel Kit

– Προστέθηκε λείο στόχευσης κατά την hipfire.

  • WSP-9

– Μείωση του χρόνου στόχευσης από 240ms σε 220ms (-8%).

– Αύξηση της μέγιστης απόστασης ζημιάς από 16.5μ σε 18.5μ (+12%).

– Αύξηση της απόστασης ζημιάς από κοντά-μεσαία από 22.9μ σε 25.1μ (+10%).

— Broodmother .45 Kit

– Μείωση του χρόνου στόχευσης από 270ms σε 241ms (-11%).

– Μείωση των ποινών ταχύτητας κίνησης κατά 50%.

Shotguns

  • Lockwood 680

— Lockwood Defender Heavy Long Barrel

– Αύξηση της ποινής χρόνου sprint προς πυροβολισμό από 8% σε 30% (+22%).

  • KV Broadside (MWII)

– Μείωση του χρόνου sprint προς πυροβολισμό από 210ms σε 189ms (-10%).

– Μείωση του χρόνου στόχευσης από 330ms σε 240ms (-27%).

Light Machine Guns

  • TAQ Eradicator

– Αύξηση του χρόνου sprint προς πυροβολισμό από 210ms σε 252ms (+20%).

– Αύξηση του χρόνου στόχευσης από 330ms σε 340ms (+3%).

  • RAAL MG (MWII)

– Μείωση του χρόνου sprint προς πυροβολισμό από 216ms σε 199ms (-8%).

– Μείωση του χρόνου στόχευσης από 390ms σε 330ms (-15%).

  • 556 Icarus (MWII)

– Μείωση του χρόνου sprint προς πυροβολισμό από 250ms σε 235ms (-6%).

  • RPK (MWII)

– Μείωση του χρόνου στόχευσης από 410ms σε 380ms (-7%).

Marksman Rifles

  • MCW 6.8

– Μείωση του χρόνου στόχευσης από 271ms σε 245ms (-10%).

– Μείωση όλων των αποστάσεων ζημιάς κατά 18%.

– Μείωση της ταχύτητας της σφαίρας από 1016m/s σε 930m/s (-8%).

– Μείωση του ελάχιστου spread κατά την hipfire από 5deg/s σε 4.1deg/s (-18%).

– Μείωση του μέγιστου spread κατά την hipfire από 12.1deg/s σε 10deg/s (-17%).

  • DM56

– Μείωση της απόστασης ζημιάς από κοντά-μεσαία από 42 σε 41 (-2%).

– Μείωση της ελάχιστης ζημιάς από 39 σε 38 (-3%).

  • MTZ Interceptor

– Αύξηση του χρόνου sprint προς πυροβολισμό από 252ms σε 262ms (+4%).

– Αύξηση του χρόνου στόχευσης από 265ms σε 280ms (+6%).

– Μείωση του πολλαπλασιαστή ζημιάς στο λαιμό από 1.62x σε 1x (-38%).

  • SP-R 208 (MWII)

– Μείωση της μέγιστης απόστασης ζημιάς από 19.6μ σε 13μ (-34%).

– Αύξηση του πολλαπλασιαστή ζημιάς στον επάνω βραχίονα από 1.15x σε 1.5x (+30%).

Η αύξηση του πολλαπλασιαστή ζημιάς επιτρέπει τις μονοβολικές εκτελέσεις στον επάνω βραχίονα.

  • Lockwood Mk2 (MWII)

– Αύξηση της μέγιστης ζημιάς από 110 σε 125 (+14%).

– Μείωση της μέγιστης απόστασης ζημιάς από 8.9μ σε 6.4μ (-29%).

Η αύξηση της ζημιάς επιτρέπει τις μονοβολικές εκτελέσεις στον επάνω μέσο εντός της μέγιστης απόστασης ζημιάς.

  • LM-S (MWII)

– Μείωση της έντασης του κινήματος του στόχου κατά την idle sway.

  • SA-B 50 (MWII)

– Αύξηση της μέγιστης ζημιάς από 110 σε 120 (+9%).

– Μείωση της μέγιστης απόστασης ζημιάς από 14.2μ σε 10.4μ (-27%).

Η αύξηση της ζημιάς επιτρέπει τις μονοβολικές εκτελέσεις στον επάνω μέσο εντός της μέγιστης απόστασης ζημιάς.

Sniper Rifles

  • Longbow

– Μείωση του χρόνου στόχευσης από 550ms σε 520ms (-5%).

  • Signal 50 (MWII)

– Μείωση της μέγιστης απόστασης ζημιάς από 48.5μ σε 35.1μ (-28%).

  • SP-X 80 (MWII)

– Αύξηση του χρόνου στόχευσης από 521ms σε 545ms (+5%).

Handguns

  • Renetti

— JAK Ferocity Carbine Kit

– Μείωση των ποινών ταχύτητας κίνησης κατά 50%.

  • Basilisk (MWII)

  – Αύξηση της μέγιστης απόστασης ζημιάς από 6.9μ σε 8.4μ (+22%).

  – Αύξηση της απόστασης ζημιάς από κοντά-μεσαία από 15.2μ σε 22.9μ (+50%).

  – Αύξηση της απόστασης ζημιάς στη μέση από 22.9μ σε 35.1μ (+53%).

  – Αύξηση της απόστασης ζημιάς στη μέση-μακρινή από 35.1μ σε 41.9μ (+20%).

  – Αύξηση του πολλαπλασιαστή ζημιάς στο κάτω μέρος του σώματος από 1x σε 1.2x (+20%).

Η αύξηση της απόστασης ζημιάς επιτρέπει τις μονοβολικές εκτελέσεις στο κεφάλι σε μεγαλύτερη απόσταση.

Launchers

  • Stormender

  – Αντιμετώπιση προβλήματος που εμπόδιζε την καταστροφή και/ή απενεργοποίηση ορισμένων Killstreaks.

Melee

  • Gutter Knife

  – Μείωση της απόστασης λήψης επίθεσης κατά 30%.

  • Karambit

  – Μείωση της απόστασης λήψης επίθεσης κατά 30%.

  • Combat Knife (MWII)

  – Μείωση της απόστασης λήψης επίθεσης κατά 30%.

  • Dual Kodachis (MWII)

  – Μείωση της απόστασης λήψης επίθεσης κατά 30%.

  • Dual Kamas (MWII)

  – Μείωση της απόστασης λήψης επίθεσης κατά 30%.

  • Pickaxe (MWII)

  – Μείωση της απόστασης λήψης επίθεσης κατά 30%.

Field Upgrades

  • Med Box

  – Μείωση του χρόνου αναπτύξεως από 1.9s σε 1.3s (-32%).

  • Munitions Box

  – Μείωση του χρόνου αναπτύξεως από 1.9s σε 1.3s (-32%).

  • A.C.S.

  – Τα αντικείμενα που πρέπει να καταληφθούν δεν μπορούν πλέον να καταλαμβάνονται από μεγαλύτερες κάθετες αποστάσεις από αυτές που προορίζονταν.

  • Tactical Camera

  – Διευθέτηση εκμετάλλευσης που επέτρεπε σε παίκτες να βλέπουν μέσα από το περιβάλλον όταν χρησιμοποιούσαν συγκεκριμένο εξοπλισμό.

  • Deployable Cover

  – Διευθέτηση εκμετάλλευσης που επέτρεπε σε παίκτες να γίνονται αόρατοι.

  • Dead Silence

  – Επίλυση προβλήματος που προκαλούσε την ακουστική ενεργοποίησης να είναι πιο ακουστή σε άλλους παίκτες απ’ ό,τι προοριζόταν.

Killstreaks

  • Juggernaut Recon

  – Το οξυγόνο θα εμφανίζεται πλέον κανονικά κατά τη διάρκεια κολύμβησης.

  • Gunship

  – Όταν καταστραφεί από το Stormender (Εκτοξευτή), οπτικά εφέ δεν θα παραμένουν πλέον στο HUD του παίκτη.

Ranked Play

Gameplay

  • Χάρτες και Λειτουργίες
  • CDL Search and Destroy

-Αφαιρέθηκαν Χάρτες

Skidrow

-Προστέθηκαν Χάρτες

Rio

  • CDL Hardpoint

-Αφαιρέθηκαν Χάρτες

Terminal

-Προστέθηκαν Χάρτες

Rio

-Επιστρέψιμοι Χάρτες

Sub Base – Ο Sub Base προηγουμένως αφαιρέθηκε ενώ ερευνιζόταν ένα πρόβλημα με το P3. Μια λύση γι’ αυτό το πρόβλημα είναι τώρα διαθέσιμη με την Έκδοση 2.

  • Περιορισμοί Περιεχομένου
  • Περιορισμοί Όπλων

-Assault Rifles

SVA-545

RAM-7

BP50

SMG

HRM-9

RAM-9

-Sniper Rifles

XRK Stalker

  • Περιορισμοί Εξαρτημάτων

JAK BFB

JAK Bullseye

Σωσίβιο

Ninja

Μπότες

Τακτικά Pads

SR (Βαθμολογία Ικανοτήτων) & Διαιρέσεις

  • Ρυθμίσεις SR

  – Η ποσότητα της SR που κερδίζεται μετά από νίκες στα πρώτα στάδια του Βαθμολογημένου Παιχνιδιού έχει αυξηθεί για να βοηθήσει στην άνοδο των παικτών στην αντίστοιχη Διαίρεση τους ταχύτερα.

  – Για να αυξηθεί η ανταγωνιστικότητα της Κορυφαίας Διαίρεσης Ικανοτήτων και να μειωθεί η ανεπιθύμητη αύξηση της SR, η ποσότητα της SR που αφαιρείται μετά από ήττες για παίκτες που βρίσκονται πολύ πάνω από την αντίστοιχη Διαίρεση τους έχει αυξηθεί σημαντικά.

  • Καθυστέρηση Σετ Ικανοτήτων στο Τέλος της Season 2

– Στο τέλος κάθε season, η τελική σας Διαίρεση Ικανοτήτων θα καθορίσει από πού θα ξεκινήσετε την ακόλουθη season:

– Οι παίκτες από το Χάλκινο μέχρι το Crimson I θα ξεκινήσουν τρεις Διαιρέσεις κάτω από εκεί που τελείωσαν την προηγούμενη season.

– Παράδειγμα: Ένας Παίκτης που τελείωσε την Season 1 στο Gold III θα ξεκινήσει την Season 2 στο Silver III.

– Οι Παίκτες Crimson II και πάνω θα ξεκινήσουν τη Season 2 στο Diamond I.

Zombies

Gameplay

– Αύξηση της πιθανότητας απόκτησης Ammo Pouches στην High Threat Zone.

ΟΠΛΑ

Όπλα της Season 1

– Τα νέα όπλα που παρουσιάστηκαν στη Season 1 έχουν προστεθεί στο loot pool και μπορούν να βρεθούν σε ντουλάπες, κιβώτια και το Mystery Box.

Wonder Όπλα

  • Ray Gun

– Η ζημιά έχει αυξηθεί τόσο για το βασικό όπλο όσο και όταν είναι Pack-A-Punched.

– Η ταχύτητα της βασικής σφαίρας έχει αυξηθεί (+60%) με περαιτέρω αυξήσεις όταν είναι Pack-A-Punched (+110%).

– Μείωση της ζημιάς που προκαλεί το Ray Gun στον κάτοχό του.

– Οι παίκτες θα μπαίνουν πλέον σε κατάσταση κατάρρευσης μετά από 8 πυροβολισμούς.

  • The Scorcher

– Μείωση του χρόνου μεταξύ του πάτηματος πυροβολισμού και της φόρτωσης του Scorcher.

– Η ζημιά Plasma από άμεση επίδραση έχει αυξηθεί (+333%).

– Το μήκος και τη διάμετρο του Plasma που απομένει αυξάνεται με κάθε φόρτωση.

– Η ζημιά Plasma που παραμένει έχει αυξηθεί (+428%).

– Η διάρκεια του Plasma που παραμένει έχει προσαρμοστεί.

– Η διάρκεια της ζημιάς του Plasma για την αρχική φόρτωση έχει μειωθεί από 2 δευτερόλεπτα σε 0.5.

– Η διάρκεια της ζημιάς του Plasma αυξάνεται τώρα κατά 1 δευτερόλεπτο με κάθε φόρτωση.

– Η συνολική διάρκεια είναι πλέον μεγαλύτερη κατά 0.5 δευτερόλεπτο (στα 4.5 δευτερόλεπτα) με αυτήν την αλλαγή.

  • The V-R11

– Το V-R11 θα χτυπήσει τώρα και θα προκαλέσει ζημιά στα Aether Worms.

SMG

  • HRM-9

– Διόρθωση προβλήματος που εμπόδιζε τους παίκτες από το να ξεκλειδώσουν το HRM-9 μέσω της εξόδου με το όπλο στο inventory τους.

Marksman Rifles

  • Crossbow

– Διόρθωση προβλήματος που εμπόδιζε τους παίκτες από το να εισέλθουν με το Eros blueprint.

Melee

  • Dual Kodachis

– Διόρθωση προβλήματος που εμπόδιζε τους παίκτες από το να εισέλθουν με το Crysknife Blueprint in-game.

KillSteaks

  • Juggernaut

– Διόρθωση προβλήματος που εμπόδιζε τους παίκτες από το να αλλάξουν όπλα μετά τη χρήση ενός Juggernaut Killstreak.

– Κλείσιμο διαφόρων εκμεταλλεύσεων διπλασιασμού με το Juggernaut Killstreak.

– Κλείσιμο εκμεταλλεύσεων αποκλισμού με το Juggernaut Killstreak.

– Κλείσιμο εκμεταλλεύσεων απειρότητας με το Juggernaut Killstreak.

– Κλείσιμο εκμεταλλεύσεων ανθεκτικότητας με το Juggernaut Killstreak.

Πηγή: esi.si.com