Η επερχόμενη επέκταση Whizbang’s Workshop στοχεύει να αποδείξει ότι η μακροζωία είναι ακόμα στα χαρτιά για το Hearthstone μετά από δέκα χρόνια. Το κλειδί, όπως εξήγησαν οι προγραμματιστές, ήταν να βρουν τη σωστή ισορροπία μεταξύ νοσταλγίας και φρεσκάδας.

Με μια ματιά:

  • Η Blizzard Entertainment γιορτάζει τα 10 χρόνια του Hearthstone με μια ολοκαίνουργια επέκταση που ονομάζεται Whizbang’s Workshop.
  • Η κυκλοφορία νέων λέξεων-κλειδιών όπως το “Miniaturize” δείχνει πώς η Blizzard εξακολουθεί να πειραματίζεται με το παιχνίδι δέκα χρόνια μετά την κυκλοφορία του.
  • Η 10ετής πορεία του Hearthstone έχει απαιτήσει επισκευές στα τεχνικά, στα σχεδιαστικά και στα χαρακτηριστικά προσβασιμότητας του παιχνιδιού.

Το ίχνος που άφησε το Hearthstone είναι αδιαμφισβήτητα παρόν σε πολλές εκδοχές του εικονικού είδους του καρτών που κυκλοφόρησε στις 11 Μαρτίου 2014. Οποιοδήποτε από τα Gwent έως το Marvel Snap και το Queen’s Blood έχει μια δόση της δικής του εκδοχής της Blizzard που αναπτύχθηκε τότε. Όλα αυτά τα παραδείγματα έχουν εξελιχθεί σε διαφορετικούς κόσμους και επιρροές τα τελευταία δέκα χρόνια. Αντίθετα, το Hearthstone κοίταξε πάντα μπροστά για να αποφασίσει τα επόμενα βήματα, μια φιλοσοφία που η ομάδα πίσω από αυτόν εξακολουθεί να υιοθετεί.

Δείτε επίσης: Contra: Operation Galuga Ελληνικό Review

Για την 10η επέτειο του παιχνιδιού, οι άνθρωποι του Game Developer συναντήθηκαν για να συζητήσουν με την ανώτερη σχεδιάστρια παιχνιδιών Κόρα Γεωργίου και τον εκτελεστικό παραγωγό Νέιθαν Λάιονς-Σμιθ για την ισορροπία της νοσταλγίας με την καινοτομία, τη διατήρηση των παιχνιδιών υπηρεσιών ζωντανής ροής και τους σχεδιαστικούς πυλώνες πίσω από την επερχόμενη επέκταση Whizbang’s Workshop.

Δέκα χρόνια ιστορίας του Hearthstone

Όταν του ζητήθηκε πώς αισθάνεται φτάνοντας στο δεκαετή ορόσημο , ο Νέιθαν Λάιονς-Σμιθ απαντά αστειευόμενος “παλιός”. Ως προγραμματιστής που εργάζεται στη Blizzard εδώ και σχεδόν τόσο καιρό όσο και η διάρκεια ζωής του Hearthstone, θυμάται με αγάπη τον χρόνο που έπαιζε την beta έκδοση. Κοιτάζοντας μπροστά, είναι βέβαιος ότι η ομάδα έχει πολλά να προσφέρει για άλλη μια δεκαετία.

Η Κόρα Γεωργίου νιώθει την επέτειο ως κάτι παράξενο, ως κάποιος που εργάζεται στην ομάδα σχεδίασης για περισσότερα από τρία χρόνια. Πριν από αυτή τη νέα καριέρα, η Γεωργίου πέρασε τέσσερα χρόνια ως επαγγελματίας σχολιαστής esports και παρουσιαστής. Το Hearthstone ήταν, φυσικά, μια μεγάλη παθούσα της τότε, η οποία ήταν δεμένη με την αγάπη της για τα παιχνίδια με κάρτες από τότε που ήταν μικρή.

“Παίζω κάρτες εδώ και περίπου 20 χρόνια,” είπε η Γεωργίου, “και ο αδελφός μου μου παρουσίασε το Hearthstone λίγο πριν φύγω για το κολέγιο. Ερχόμενη από κάρτες και παιχνίδια, όπου ο μοναδικός μου αντίπαλος ήταν ο αδελφός μου ή ο πατέρας μου επειδή κανένας από τους φίλους μου δεν έπαιζε, το να παίζω Hearthstone και να έχω αντίπαλο οποτεδήποτε ήθελα και να είναι ένας διαφορετικός αντίπαλος που παίζει με ένα διαφορετικό deck με διαφορετικές εμπειρίες ήταν σαν το πιο καταπληκτικό πράγμα που θα μπορούσε να συμβεί.”

Δείτε ακόμα: Dragon’s Dogma 2: Κυκλοφόρησε ο δημιουργός χαρακτήρων

Η επερχόμενη επέκταση Whizbang’s Workshop είναι επίσης μια αναφορά στο παρελθόν. Προσκαλεί χαρακτήρες και μοτίβα από παλιά στο νέο της deck, ενώ ταυτόχρονα φέρνει πίσω προηγούμενους μηχανισμούς, όπως τα Spellstones. Το κλειδί, όπως εξήγησαν οι προγραμματιστές, ήταν να βρουν τη σωστή ισορροπία μεταξύ νοσταλγίας και φρεσκάδας.

Ο πρώτος πυλώνας ήταν να δημιουργηθεί μια επέκταση με έναν κυρίαρχο θεματικό πυρήνα που ήταν αυτοαναφερόμενος και νοσταλγικός, λειτουργώντας ως φόρος τιμής προς το έργο που έχει κάνει το Hearthstone τα τελευταία 10 χρόνια. Ο δεύτερος είχε την ομάδα να θυμάται ότι ο στόχος είναι να συνεχίσει να προωθεί την πυρήνα εμπειρία και πώς θα φαινόταν αυτό. “Έτσι ενώ θέλουμε να είμαστε νοσταλγικοί και θέλουμε να δημιουργήσουμε μια εμπειρία που οι παίκτες θα αναγνωρίσουν και θα τους φέρει χαρά μέσα από αυτό το φακό, δεν θέλουμε να ξαναπατήσουμε τα παλιά μονοπάτια. Δεν θέλουμε απλά να κάνουμε πράγματα που έχουν γίνει πριν,” είπε.

Στο πλάι της σκέψης πίσω από τις κάρτες που θα επιστρέψουν, κάνοντας αποφάσεις βασισμένες στον σκοπό που θα μπορούσαν να εξυπηρετήσουν το επόμενο έτος, η ομάδα άρχισε να πειραματίζεται με την νέα υπογραφή λέξεων-κλειδιών, που ονομάζεται Miniaturize. Που ονομάζεται “Twinion” εσωτερικά, αρχικά προτάθηκε με την εντολή να κάνει Twinspell σε ακόλουθα. Αυτό δεν είχε πολλή βάθος αρχικά. Δεν ήταν μέχρι να εμφανιστεί το θέμα του Whizbang’s Workshop — κατασκευάζοντας παιχνίδια που αντιπροσωπεύουν μικρότερες εκδοχές μεγαλύτερων από τη ζωή χαρακτήρων — που η ιδέα απέκτησε την περιστροφή που χρειαζόταν.

“Το θέμα ήρθε πρώτο και μετά κατασκευάσαμε τη λειτουργικότητα γύρω από αυτό, καλά, αν παίξω αυτό και μου δώσει άλλο αντίγραφο στο χέρι μου, τι γίνεται αν αυτό το άλλο αντίγραφο ήταν μικρότερο; Τι γίνεται αν ήταν μια κάρτα 1 επίθεσης/1 ζωής που κοστίζει 1 Mana; Πώς μπορούμε να σχεδιάσουμε κατασκευές για αυτά τα υποκείμενα που καθιστούν ιδιαίτερα διαφορετικά το βασικό και το μίνι [έκδοση] παίζοντας πολύ διαφορετικά παρόλο που έχουν το ίδιο κουτί κειμένου, αλλά απλά επειδή το κόστος Mana και τα στατιστικά είναι διαφορετικά,” είπε.

Ένα παράδειγμα είναι το Toy Captain Tarim. Η κάρτα έχει το ίδιο κουτί κειμένου για τις δύο εκδοχές της — μόλις το βάλετε στο ταμπλό, το Battlecry της καθιστά την υγεία και την επίθεση ενός υποκειμένου ίση με τη δική της. Τώρα, η κανονική έκδοση, με το 3 επίθεσης / 7 υγείας, μπορεί να χρησιμοποιηθεί για να ενισχύσει ένα από τα υποκείμενά σας. Ενώ η μίνι εκδοχή, με το 1 επίθεσης / 1 υγείας, είναι ιδανική για να αποδυναμώσει το υποκείμενο ενός εχθρού αντ’ αυτού. Παρόλο που είναι η ίδια κάρτα, μόλις αλλάξουν το κόστος και τα στατιστικά, οι περιπτώσεις χρήσης αλλάζουν δραματικά.

Δείτε επίσης: Overwatch 2 Ανακοινώνει Συνεργασία με το Θρυλικό Ani

me Cowboy Bebop

Η τελειοποίηση είναι ακόμα στα χαρτιά

Μιλώντας για δραματικές αλλαγές, η διαδικασία κατασκευής της κάρτας Zilliax Deluxe 3000 ήταν αρκετά διαφορετική από το συνηθισμένο. Το κοντέπλεξ είναι ένας εκ των μοντέλων που οι παίκτες μπορούν να αναμίξουν και να ταιριάξουν από μια σειρά επιλογών για να δημιουργήσουν πολλαπλές συνδυασμούς χρησιμοποιώντας οκτώ λειτουργικά και οκτώ κοσμητικά μοντέλα, και συνδυασμούς, που συμπληρώνουν το υπόλοιπο επιλεγμένο τους deck. Αυτό ήταν ένα υψηλό καθήκον που απαιτούσε στοχευμένες δοκιμές παιχνιδιού και στενή συνεργασία με τις ομάδες UI και μηχανικής, αποφασίζοντας πόσοι παράγοντες θα έπρεπε πραγματικά να περιλαμβάνονται στην πραγματικότητα της λειτουργίας. Αυτή ήταν μια διάρκεια ενός έτους διαδικασία.

Όπως είπε η Γεωργίου στο Game Developer, η αρχική έννοια ήταν πολύ πιο περίπλοκη. Ξεκίνησε από την ερώτηση τι θα συμβεί αν μπορούσατε να συνδυάσετε δύο υποκείμενα από τη συλλογή σας. Αλλά τα κουτιά κειμένου μπορούν να είναι μόνο τόσο μεγάλα, έτσι ξεκίνησε η διαδικασία επιλογής ποιων υποκειμένων θα μπορούσαν να περιληφθούν σε αυτό το κριτήριο, ακολουθούμενη από υποκείμενα που κοστίζουν μόνο 5 Mana ή λιγότερο. Μετά από κάποια συζήτηση, η ομάδα συνειδητοποίησε ότι η καινοτομία είχε διαλυθεί κατά τη διάρκεια αυτής της φάσης επιλογής. Έτσι ρωτήθηκαν: γιατί όχι απλώς να κάνουμε τις επιλογές;

“Μπορούμε πλήρως να κατασκευάσουμε αυτά τα κουτιά κειμένου, μπορούμε να βεβαιωθούμε ότι πληρούν πολλούς από τους περιορισμούς που έχουμε όσον αφορά το μήκος του κειμένου και το κόστος Mana, και μπορούμε να βεβαιωθούμε ότι είναι συναρπαστικά και ότι υπάρχει επιλογή εδώ,” είπε. “Αυτή είναι λοιπόν η σκέψη που οδήγησε στην ιδέα των μοντέλων.”

Με το Whizbang’s Workshop να αποδίδει φόρο τιμής στη 10η επέτειο του Hearthstone, είναι ενδιαφέρον να σκεφτεί κανείς πού θα μπορούσε να πάει το παιχνίδι από εδώ, και αν υπάρχει καθόλου όριο. Σύμφωνα με τον Lyons-Smith, αυτό το όριο παραμένει υψηλό. Ο κύριος τρέχων στόχος είναι να συνεχίσουν να εστιάζουν στην προσβασιμότητα και να καθιστούν τη διαδικασία εισαγωγής πιο εύκολη.

Δείτε ακόμα: Ανακάλυψη πιθανού DLC μέσω των debug μενού του Spider-Man 2

Το προηγούμενο έτος, η ομάδα εισήγαγε πακέτα ανάκτησης για να βοηθήσει τους παίκτες να είναι ενημερωμένοι με κάποιες από τις νεότερες επιλογές καρτών, ενώ ο Lyons-Smith ανέφερε την κοινότητα προσβασιμότητας για mods για την υποστήριξη ατόμων με αναπηρίες. Αυτό περιλαμβάνει το Hearthstone Access, ένα mod για χρήστες που χρησιμοποιούν αναγνώστες οθόνης με προβολή.

Ένα μεγάλο κομμάτι του σχεδιασμού του Hearthstone βασίζεται στα μαθήματα που έχουν μάθει από προηγούμενα σετ και αποτυχίες, συμπεριλαμβανομένων μηχανισμών που η ομάδα εργάστηκε εσωτερικά και δεν αποστάλθηκαν για διάφορους λόγους. Στόχος είναι τότε να προσπαθήσουν και να βασιστούν σε αυτές τις ιδέες, βρίσκοντας λύσεις σε παλιά προβλήματα. Η αύξηση του μεγέθους της ομάδας από την αρχική της έναρξη έχει βοηθήσει στη δημιουργία νέων λειτουργιών επίσης. Αξίζει να θυμηθεί ότι η ομάδα υπέστη απολύσεις στα τέλη του 2023 λόγω “εσωτερικής αναδιάρθρωσης.”

Στο μέλλον, και οι δύο προγραμματιστές θεωρούν ότι ο χώρος των ψηφιακών καρτών παιχνιδιών κρατάει ακόμα πολλές δυνατότητες και δυνατότητες. Η Γεωργίου ανέφερε το World of Warcraft ως μια αφήγηση που υποστηρίζει το Hearthstone, με κάθε νέα επέκταση να ανοίγει επίσης την πόρτα για μελλοντικές ιδέες για επανάληψη ακριβώς όπως και το Whizbang’s Workshop.

Όταν τους ρωτήθηκε αν η διατήρηση ήταν στο μυαλό της ομάδας — ειδικά μετά τα νέα ότι το Duels Mode είναι προγραμματισμένο να καταργηθεί τον Απρίλιο του 2024 — ο Lyons-Smith είπε ότι η ομάδα δεν έχει σχέδια για να καταστήσει τη βασική εμπειρία του Hearthstone διαθέσιμη εκτός σύνδεσης στο Διαδίκτυο προς το παρόν. Προς το παρόν, υπάρχουν μόνο μερικά χαρακτηριστικά που μπορούν να αποκτηθούν χωρίς σύνδεση στο Διαδίκτυο, κυρίως γύρω από τη συλλογή των καρτών σας.

“Αυτό οφείλεται κυρίως στο γεγονός ότι το παιχνίδι έχει κατασκευαστεί με αρχιτεκτονική να κρατήσει για πάνω από δεκαετία, το παιχνίδι έχει υποθέσεις για το επίπεδο συνδεσιμότητας που απαιτείται για να παίξετε,” είπε. “Να κάνουμε αυτήν την είδους πολύ θεμελιώδη αλλαγή δεν είναι εκεί που νομίζουμε ότι θέλουμε να κάνουμε τις επενδύσεις μας. [Θα] προτιμούσαμε πολύ να κάνουμε αυτό σε νέα gameplay, νέες κινήσεις, νέα χαρακτηριστικά για τους παίκτες, γιατί αυτό λειτούργησε πολύ καλά για εμάς τα τελευταία 10 χρόνια.”

Για την ώρα, φαίνεται ότι το βασικό ενδιαφέρον της ομάδας είναι να συνεχίσει την καινοτομία, κοιτώντας πίσω στην τελευταία δεκαετία του Hearthstone, και τη δουλειά που έχει γίνει, για να αποφασίσει πού να πάει μετά.

“Ως σχεδιαστής, συχνά αισθάνομαι ότι έρχομαι σε ανταγωνισμό με τον εαυτό μου, με τα πράγματα που έχουμε κάνει προηγουμένως, και είναι σαν, πώς μπορούμε να κάνουμε καλύτερα;” είπε η Γεωργίου. “Έχω μάθει τόσα πολλά τα τελευταία τρία χρόνια. Πώς μπορώ να δημιουργήσω καλύτερο περιεχόμενο τώρα από ό, τι έκανα τρία χρόνια πριν; Έτσι απλά συνεχίζετε να μαθαίνετε και να αναπτύσσεστε και να προσπαθείτε να ξεπεράσετε τον εαυτό μου που ήμουν.”

Πηγή: gamedeveloper