Το Apple Vision Pro headset πρώτης γενιάς είναι ένα «Over-engineered DevKit» που περιλαμβάνει περισσότερους αισθητήρες απ’ όσους είναι απαραίτητοι για να παρέχουν την επιθυμητή εμπειρία της Apple, σύμφωνα με τον Hugo Barra, πρώην αντιπρόεδρος του Android και πρώην επικεφαλής της Oculus της Meta, η οποία καταργήθηκε σταδιακά.

Ο Barra, ο οποίος επέβλεψε την ομάδα Oculus το 2017 μετά την εξαγορά της από το Facebook, δημοσίευσε μια εις βάθος ανάλυση της χωρικής υπολογιστικής συσκευής της Apple, η οποία αξίζει να διαβαστεί. Αξίζει όμως να επισημανθούν μερικές σκέψεις.

Δείτε ακόμη: Apple Vision Pro: Χρησιμοποιήθηκε σε χειρουργική επέμβαση

Ο Hugo Barra αναφέρει ότι η Apple έχει εξοπλίσει το Vision Pro με εντυπωσιακές έξι κάμερες παρακολούθησης, δύο κάμερες διέλευσης, δύο αισθητήρες βάθους και τέσσερις κάμερες παρακολούθησης ματιών. Αυτή η υψηλών προδιαγραφών επιλογή, σύμφωνα με τον Barra, αποτελεί “χαρακτηριστικό ενός προϊόντος v1, όπου ο δημιουργός του βασίζεται στο ότι θα αντέξει τις πρώτες δύσκολες δοκιμές που οι πρώτοι χρήστες αναμφίβολα θα θέλουν να δοκιμάσουν το προϊόν.”

Η απόφαση της Apple να υπερεκτιμήσει το Vision Pro καθιστά το headset πάνω από 600 γραμμάρια, κάτι που δυσχεραίνει την άνεσή του για μεγάλο χρονικό διάστημα. Πολλοί θα αντιμετωπίσουν δυσκολία να τα φορούν για περισσότερο από 30-45 λεπτά χωρίς να νιώθουν άβολα.

Λόγω του μεγάλου βάρους του, το Vision Pro έχει αναπόφευκτα κατακτήσει τον κόσμο ως ένα υψηλής ποιότητας “devkit” που σχεδιάστηκε για να κεντρίσει το ενδιαφέρον. Στοχεύει ρεαλιστικά στους προγραμματιστές ως κύριο ακροατήριό του. Άλλωστε, το Vision Pro αποτελεί ένα devkit που βοηθά τον κόσμο να προετοιμαστεί για να υποδεχτεί ένα τεχνολογικά προηγμένο Apple VR που θα μπορούσε να αναδειχθεί στην αγορά προϊόντων σε επόμενες γενιές.

Ο Hugo Barra υποστηρίζει ότι η Apple σκόπιμα έκανε το Vision Pro να φαίνεται θολό, προκειμένου να βελτιώσει τη ρεαλιστικότητα των γραφικών, κάτι που θεωρεί ως “έξυπνη κίνηση” από την Apple

.

“Ένας από τους μεγαλύτερους αγώνες μας για την τοποθέτηση προϊόντων εντός της ομάδας Oculus VR από την αρχή —ειδικά όταν προσπαθούσαμε να πείσουμε τους αναθεωρητές— σχετιζόταν πάντα με την ύπαρξη ανυπόφορων οθονών. Κάθε headset Oculus που κυκλοφόρησε(συμπεριλαμβανομένου του πιο πρόσφατου Quest 3) έχει προβλήματα ανάλυσης/pixelation που ποικίλλουν από “τρομερό” έως “αρκετά κακό”.

Με τα οπτικά Vision Pro ελαφρώς εκτός εστίασης, η Apple επιτυγχάνει “πολύ ομαλότερα γραφικά σε ολόκληρη την επιφάνεια, καθώς αποκρύπτει το εφέ της οθόνης πόρτας (που σημαίνει ότι δεν θα βλέπετε pixelation).” Ωστόσο, ο Hugo Barra εκφράζει τη δυσαρέσκειά του για τα «σημαντικά θολώματα κίνησης και προβλήματα ποιότητας εικόνας του Vision Pro που καθιστούν τη λειτουργία διέλευσης μη χρήσιμη για μεγαλύτερα χρονικά διαστήματα».

Διαβάστε επίσης: Meta: Διαγράφει όλους τους λογαριασμούς Oculus;

Αναφέρει επίσης, ότι το motion blur κατά τη λειτουργία passthrough ήταν ένας από τους λόγους που τον οδήγησαν να ανακαλέσει το Vision Pro. Αναφέρει πως είναι ανόητο, επιβαρύνει τα μάτια χωρίς λόγο και δυσχεραίνει τη χρήση των ακουστικών για μεγάλες χρονικές περιόδους.

Μπορείτε να διαβάσετε τη λεπτομερή αναφορά της εμπειρίας του Hugo Barra με το Vision Pro στο ιστολόγιό του. Το Apple Vision Pro ξεκινά από 3.499 δολάρια στις Ηνωμένες Πολιτείες, με τη συσκευή να αναμένεται να κυκλοφορήσει σε περισσότερες χώρες αργότερα μέσα στο τρέχον έτος.

Πηγή: macrumors