Το LinkedIn εξετάζει τη δημιουργία μιας καινούργιας ενότητας παιχνιδιών, επεκτείνοντας το φάσμα των δυνατοτήτων της πλατφόρμας.

Αποδείξεις του προγραμματισμένου χαρακτηριστικού βρέθηκαν αρχικά από ερευνητές εφαρμογών, με εικόνες που δημοσίευσε ο Nima Owji αποκαλύπτοντας τίτλους παιχνιδιών μέσα στην εφαρμογή με τα ονόματα Blueprint, Crossclimb και Queens. Η ιδέα είναι ότι οι εταιρείες θα κατατάσσονται σε πίνακες κατάταξης βάσει των συλλογικών βαθμολογιών των εργαζομένων τους.

Δείτε ακόμα: Το Discord θα προσφέρει περισσότερα παιχνίδια και apps μέσα στα chat του

Τα προγραμματισμένα παιχνίδια του LinkedIn φαίνεται να είναι απλά, σύντομα παιχνίδια που μπορούν να ολοκληρωθούν σε λίγα λεπτά, παρόμοια με το Wordle των New York Times ή τα Connections. Με βάση μόνο τις εικόνες, το Queens μοιάζει με Picross με μια επιπλέον περιοριστική συνθήκη προστιθέμενη, ενώ το Blueprint μοιάζει με μια απλούστερη έκδοση του πρώτου γύρου στο Only Connect όπου πρέπει να μαντέψετε τι συνδέει μια σειρά από στοιχεία.

Ακολουθώντας την ανακάλυψη των παιχνιδιών, το LinkedIn επιβεβαίωσε επίσημα ότι μια ενότητα παιχνιδιών είναι υπό κατασκευή.

Δείτε ακόμα: Το YouTube ανανεώνει την εφαρμογή της για την τηλεόραση

“Παίζουμε με την προσθήκη παιχνιδιών βασισμένων σε γρίφους μέσα στην εμπειρία του LinkedIn για να ξεκλειδώσουμε λίγη διασκέδαση, να ενισχύσουμε τις σχέσεις και, ελπίζουμε, να προκαλέσουμε τη δυνατότητα για συζητήσεις,” δήλωσε ένας εκπρόσωπος του LinkedIn. (Οι εικόνες που δημοσίευσε ο Owji δεν είναι οι πιο πρόσφατες εκδόσεις, πρόσθεσε ο εκπρόσωπος.)

Δείτε επίσης: Midjourney: Νέο Χαρακτηριστικό για δημιουργία συνεπών εικονών

Ο εκπρόσωπος του LinkedIn αρνήθηκε να σχολιάσει εάν η μητρική εταιρεία του, η Microsoft, είχε σχέση με το χαρακτηριστικό των παιχνιδιών. Η Microsoft εξαγόρασε το LinkedIn το 2016 έναντι 26,2 δισ. δολαρίων, κάνοντάς το τη μεγαλύτερη εξαγορά της Microsoft μέχρι τη συμφωνία των 68,7 δισ. δολαρίων για την αγορά της Activision Blizzard.

Πηγή πληροφοριών: eurogamer.net