Η αρτοποιία Greggs του Ηνωμένου Βασιλείου, είναι το πιο πρόσφατο θύμα των πρόσφατων διακοπών του συστήματος POS, που ανάγκασαν το κλείσιμο καταστημάτων σε μεγάλες αλυσίδες λιανικής τις τελευταίες εβδομάδες.

Δείτε επίσης: AT&T: Μαζικές διακοπές υπηρεσιών σε πολλές περιοχές

Η Greggs είναι αλυσίδα φούρνων με 2.300 καταστήματα σε όλο το Ηνωμένο Βασίλειο, που προσφέρουν αρτοσκευάσματα, σάντουιτς και γλυκίσματα. Η εταιρεία απασχολεί 21.500 άτομα και έχει ετήσια έσοδα άνω των $2.3 δισεκατομμυρίων.

Από το πρωί, πελάτες ανέφεραν στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης πως δεν μπορούσαν να πληρώσουν με κάρτες στα συστήματα POS των καταστημάτων Greggs ή ότι βρήκαν κλειστά καταστήματα όταν τα επισκέφθηκαν. Αυτό υποδήλωνε πιθανό τεχνικό πρόβλημα με το σύστημα σημείου πώλησης (POS) της εταιρείας, το οποίο επεξεργάζεται τις αγορές.

Αν και τα περισσότερα άρθρα υιοθέτησαν μια κωμική προσέγγιση στην κατάσταση και την επίδρασή της στην επιβίωση των Βρετανών σε όλη τη χώρα, η διακοπή φαίνεται να επηρεάζει σημαντικά την επιχειρηματικότητα.

Ένας εκπρόσωπος επιβεβαίωσε στο BBC ότι τα συστήματα πληρωμών τους επηρεάστηκαν από μια διακοπή λειτουργίας, λέγοντας ότι εργάζονται για την επίλυση του ζητήματος το συντομότερο δυνατόν.

Αρκετά αρτοποιία αναγκάστηκαν να κλείσουν για την ημέρα, αναρτώντας ένα σημείωμα στην είσοδο για τα προβλήματα συνδεσιμότητας και ζητώντας συγνώμη για την ταλαιπωρία. Οι επίσημοι λογαριασμοί στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης της εταιρείας παρέμειναν σιωπηλοί και δεν αναρτήθηκε κάποια προειδοποίηση σχετικά με το σύστημα POS στον ιστότοπο της Greggs.

Δείτε ακόμα: Διακοπή λειτουργίας του Apple Music και του iTunes Store

Τα θέματα φαίνεται πως έχουν τώρα λυθεί, με την εταιρεία Greggs να δηλώνει στο BBC ότι όλα τα καταστήματα λειτουργούν πλέον κανονικά.

Η εταιρεία Greggs ανακοίνωσε στο BBC ότι “έχουμε αντιμετωπίσει ένα τεχνικό πρόβλημα που επηρέασε τα ταμεία σε μερικά από τα καταστήματά μας νωρίτερα σήμερα. Όλα τα επηρεαζόμενα καταστήματα λειτουργούν πλέον κανονικά. Ζητάμε συγνώμη για τυχόν ταλαιπωρία που μπορεί να προκλήθηκε στους πελάτες

μας.

Αυτή η διακοπή στο σύστημα POS στο Greggs, συμβαίνει μόλις λίγες ημέρες μετά από παρόμοια περιστατικά που διαταράχθηκαν σοβαρά οι λειτουργίες των McDonald’s, Tesco και Sainsbury.

Την προηγούμενη εβδομάδα, η McDonald’s αντιμετώπισε μια παγκόσμια διακοπή των συστημάτων τεχνολογίας πληροφοριών, η οποία επηρέασε επίσης τα συστήματα POS της, με αποτέλεσμα να κλείσουν ορισμένα καταστήματα μέχρι να λυθούν τα προβλήματα.

Δείτε επίσης: Prilex PoS malware: Μπορεί να εμποδίσει ανέπαφες συναλλαγές

Ένα σύστημα POS είναι ουσιαστικά ένας υπολογιστικός κόμβος που συνδυάζει την πώληση και την αγορά προϊόντων ή υπηρεσιών. Η πρώτη και πιο βασική λειτουργία ενός συστήματος POS είναι η επεξεργασία πληρωμών. Το σύστημα POS πρέπει να μπορεί να δέχεται διάφορες μορφές πληρωμής, όπως πιστωτικές κάρτες και ψηφιακές πληρωμές. Μια άλλη σημαντική λειτουργία είναι η διαχείριση του αποθέματος. Το σύστημα POS πρέπει να μπορεί να παρακολουθεί τα επίπεδα αποθέματος, να ενημερώνει αυτόματα το απόθεμα όταν γίνεται μια πώληση και να ειδοποιεί τον ιδιοκτήτη όταν τα αποθέματα είναι χαμηλά. Επίσης, το σύστημα POS πρέπει να παρέχει λειτουργίες διαχείρισης πελατών. Αυτό μπορεί να περιλαμβάνει την παρακολούθηση των αγορών των πελατών, τη δημιουργία προφίλ πελατών και την προσφορά εξατομικευμένων προσφορών. Για τους παραπάνω λόγους η διακοπή στη λειτουργία του συστήματος POS, μπορεί να είναι ζημιογόνος για μία επιχείρηση όπως η Greggs.

Πηγή: bleepingcomputer