Το Discord αναζητά να αυξήσει τα έσοδά του από το gaming αφού εγκαταλείπει την παλαιότερη ad-free πολιτική του.

Η εταιρεία σχεδιάζει να κινητοποιήσει τους χρήστες να ολοκληρώνουν συγκεκριμένα in game tasks.

Στο πλαίσιο αυτό: Από την ίδρυσή του το 2015, το Discord έχει παραμείνει μια από τις λίγες πλατφόρμες που αποφεύγουν τα τυπικά μοντέλα διαφήμισης στο διαδίκτυο και κρατεί ad-free πολιτική. Το 2021, ο CEO Jason Citron είπε ότι η διαφήμιση που προτιμούν οι ανταγωνιστές της ήταν υπερβολικά ενοχλητική και αντ’ αυτού εστίασε την εταιρεία στη δημιουργία προϊόντων που οι χρήστες θα ήθελαν να αγοράσουν. Φαίνεται ότι αυτές οι μέρες έχουν περάσει.

Δείτε επίσης: Το Discord θα προσφέρει περισσότερα παιχνίδια και apps μέσα στα chat του

Το Wall Street Journal αναφέρει ότι το Discord θα ξεκινήσει τη διαφήμιση εντός της εφαρμογής μέσα στην επόμενη εβδομάδα. Η απόφαση εγκαταλείπει τη μακροχρόνια στάση της πλατφόρμας κατά της χρήσης πληρωμένων διαφημίσεων και προωθήσεων. Η αλλαγή αποτελεί μέρος του σχεδιασμού της εταιρείας να αυξήσει τα έσοδα που σχετίζονται με το gaming και τις συνδρομές Nitro. Ωστόσο, όπως περιγράφεται, οι προωθήσεις αυτές δεν ακούγονται πολύ πιστικιές.

Το Discord σχεδιάζει να εκτελεί πληρωμένες προωθήσεις με την ονομασία “Sponsored Quests”. Η πλατφόρμα θα παρουσιάζει αυτές σε συνεργασία με τους δημιουργούς βιντεοπαιχνιδιών. Οι Sponsored Quests θα προσφέρουν στους χρήστες δώρα εντός του παιχνιδιού ή της πλατφόρμας για την ολοκλήρωση διαφόρων προκλήσεων καθώς παίζουν με τους φίλους και τους θεατές τους στη Discord. Αφού ολοκληρωθεί, αυτοί οι θεατές μπορούν να ξεκινήσουν παρόμοιες “αποστολές” για να κερδίσουν ανταμοιβές. Το μοντέλο θυμίζει την προωθητική εκστρατεία της Discord τον περασμένο Μάιο, όπου οι παίκτες του Fortnite

που μοιράστηκαν την οθόνη τους με τουλάχιστον έναν φωνητικό χρήστη κατά τη διάρκεια του παιχνιδιού κέρδισαν κοσμήματα με θέμα του Star Wars.

Δείτε ακόμα: Αποφύγετε το Peer-to-Peer του Telegram

Παρά το φαινομενικά καλοήθη χαρακτήρα της εκστρατείας, οι αρχικές αντιδράσεις στην ανακοίνωση δεν ήταν ευνοϊκές. Η Meghana Dhar, μια σύμβουλος τεχνολογίας και επενδυτής, ανησυχεί ότι η υιοθέτηση του νέου μοντέλου διαφήμισης θα μπορούσε να αποξενώσει μέρος των χρηστών του Discord. Η Dhar είπε ότι η γρήγορη στροφή της εταιρείας από τη δέσμευσή της για μια υπηρεσία χωρίς διαφημίσεις σε μια που χρησιμοποιεί πληρωμένες προωθήσεις μπορεί να επηρεάσει αρνητικά τα επίπεδα εμπιστοσύνης στη βάση των χρηστών, οδηγώντας τους σε εναλλακτικές λύσεις.

Το Discord έχει δηλώσει ότι οι χρήστες μπορούν να απενεργοποιήσουν τις προωθήσεις στις Ρυθμίσεις, που είναι περισσότερο απ’ ότι επιτρέπουν οι περισσότερες άλλες πλατφόρμες. Αν αυτό το προνόμιο είναι περιορισμένο στους συνδρομητές Nitro παραμένει να φανεί.

Δείτε επίσης: Νέα Έκδοση macOS Sonoma 14.4.1 αφορά Διορθώσεις Ασφαλείας

Πηγές κοντά στο Discord λένε ότι η εταιρεία θέλει να προσλάβει 12 μέλη ομάδας πωλήσεων για να υποστηρίξει το νέο μοντέλο διαφήμισης. Αν και αυτό μπορεί να ακούγεται σαν καλά νέα για όσους επιθυμούν να εισέλθουν στις βιομηχανίες gaming και social platform, η είδηση έρχεται μετά την απόλυση του 17% του προσωπικού της εταιρείας νωρίτερα φέτος.

Πηγή: techspot