Διέρρευσε gameplay υλικό από το ακυρωμένο παιχνίδι Batman της Monolith το οποίο τελικά κατέληξε στο Middle-Earth: Shadow of Mordor.

Πίσω στις αρχές της δεκαετίας του 2010, ο Batman ήταν στην κορυφή της δημοτικότητας. Στον κόσμο των βιντεοπαιχνιδιών, η σειρά Arkham της Rocksteady έκανε θραύση ενώ ο Christopher Nolan ολοκλήρωνε την ευρέως αναγνωρισμένη τριλογία ταινιών Batman με πρωταγωνιστή τον Christian Bale. Την ίδια περίοδο, η Monolith Productions, θυγατρική της Warner Bros. Games, εργαζόταν σε ένα δικό της παιχνίδι Batman που δεν ξεκίνησε ποτέ και, τελικά, επανασχεδιάστηκε σε ένα από τα επίσης πιο επιτυχημένα παιχνίδια της εταιρείας, το Middle-Earth: Shadow of Mordor.

Δείτε επίσης: WB: Μετά την Αποτυχία του Suicide Squad, αλλάζει στρατηγική

Τώρα, ένας εκτενής όγκος gameplay και πόρων από το παιχνίδι έχουν αποκαλυφθεί. Ο χρήστης του X/ Twitter SpideyRanger σημειώνει ότι βρήκε τα βίντεο στο Internet Archive και ένα σχόλιο απαντά σε αυτόν χαιρετίζοντας τον χρήστη Back2Life για την εύρεση και τη δημοσίευση των υλικών. Δεν είναι σαφές πώς κατάφεραν να τα αποκτήσουν, αλλά υπάρχει αρκετό υλικό.

Το Project Apollo δείχνει τον Batman να πηδάει από ένα κτίριο και να πετάγεται κάτω σε έναν υπερυψωμένο σιδηροδρομικό δρόμο ακριβώς πάνω από ένα επίκαιρο έγκλημα. Πριν πηδήξει, εμφανίζεται λίγο απο το UI που καθοδηγεί τον παίκτη σε μια προηγούμενη έκδοση του μενού του παιχνιδιού, που δείχνει αποστολές που μπορούν να παρακολουθηθούν και μια οθόνη φόρτωσης χωρισμένη σε τέσσερις ενότητες: battle, stealth, gadgets και vehicles. Ο παίκτης μπαίνει στην ενότητα stealth, όπου πιθανόν θα μπορούσε να αγοράσει ή να ξεκλειδώσει δεξιότητες όπως νέες θέσεις takedown, μια αθόρυβη glide επίθεση και άλλα.

Δείτε ακόμα: Νέο Lego Set Έμπνευσης από το Batman: The Animated Series

Ένας χάρτης της περιοχής μπορεί επίσης να φανεί στο υλικό, δείχνοντας εικονίδια με το σήμα της νυχτερίδας που θα ήταν ενεργά εγκλήματα ή αποστολές που ο Batman θα μπορούσε να ακολουθήσει. Καθώς πετάγεται για να παρέμβει σε ένα “περιβαλλοντικό έγκλημα”, ακούγονται κουβέντες της αστυνομίας, αλλά πριν δούμε την εικόνα της μάχης, το gameplay εξαφανίζεται και μεταβαίνει στην έπειτα από τη μάχη κατάσταση. Είναι πρώιμο υλικό, οπότε δεν μπορείς πραγματικά να τους κατηγορήσεις για το ότι δεν είχαν τα πάντα στο παιχνίδι.

Project Apollo

Ένα άλλο βίντεο δείχνει τι πιθανότατα είναι μια πιο πρόσφατη εκδοχή του ίδιου μενού, το οποίο τώρα προσφέρει ένα πολύ πιο λεία διασύνδεση, καθώς και μερικό gameplay stealth. Σε αυτό, ο Batman αγκαλιάζει έναν τοίχο και χρησιμοποιεί την έκδοση του Project Apollo του Detective Vision (μια σημαντική λειτουργία των παιχνιδιών Arkham) για να σκανάρει κάτι κοντά. Αργότερα, ρίχνει μια βόμβα καπνού στο επόμενο δωμάτιο για να stunαρει τους κακοποιούς και χρησιμοποιεί το Detective Vision για να τους βρει στον καπνό και να τους εξουδετερώσει. Εκτός απροόπτου αυτό, είναι πολύ παρόμοιο με τα παιχνίδια της Rocksteady

.

Δείτε επίσης: Τα Tales of Kenzera: Zau και Dave the Diver στο PlayStation Plus

Παρόλο που τα βίντεο gameplay σε αυτήν τη διαρροή είναι εντελώς καινούργια, αυτό δεν είναι το πρώτο που ακούμε για αυτόν τον ακυρωμένο τίτλο. Μια προηγούμενη έρευνα από τον Liam Robertson του DidYouKnowGaming πριν από μερικά χρόνια αποκάλυψε αμέτρητες λεπτομέρειες για το Project Apollo, όπως το γεγονός ότι ο τίτλος ήταν υπό ανάπτυξη για περίπου 18 μήνες πριν ακυρωθεί τελικά και ότι ήταν ένας τίτλος ανοιχτού κόσμου. Το πιο σημαντικό δεδομένο, ωστόσο, είναι ότι αυτό το ακυρωμένο παιχνίδι Batman ήταν επίσης η γέννηση του διάσημου συστήματος Nemesis του Shadow of Mordor, το οποίο θα είχε τη δυνατότητα να δημιουργεί τυχαίους μοναδικούς κακοποιούς της Gotham City που θα αντιτίθενται στον Batman και θα επιστρέφουν ισχυρότεροι από την τελευταία φορά που τους αντιμετώπισες.

Σύμφωνα με την έρευνα του Robertson, το παιχνίδι ακυρώθηκε τελικά επειδή δεν είχε τη στήριξη του σκηνοθέτη Christopher Nolan. Η WB Games έκανε σαφές στη Monolith ότι το παιχνίδι δεν μπορούσε να συνεχίσει την ανάπτυξή του χωρίς τη σφραγίδα του, καθώς εμπνεόταν από αυτό και ήταν βασισμένο στο σύμπαν της τριλογίας ταινιών του. Η Monolith αντιμετώπισε προβλήματα ακόμα και για να επικοινωνήσει με τον Nolan, που ήταν αλλού απασχολημένος, αλλά πιθανόν απλά δεν ενδιαφέρθηκε αρκετά για να δώσει προσοχή, κάτι που τελικά κατέστρεψε το παιχνίδι. Η Monolith στη συνέχεια άλλαξε κατεύθυνση και μετακινήθηκε στην ιδιοκτησία του Lord of The Rings. Τα υπόλοιπα, όπως λένε, είναι ιστορία.

Από τότε, η Monolith έχει κάνει μια συνέχεια στο Shadow of Mordor, έχει διπλωματοποιήσει το σύστημα Nemesis από την WB Games και τώρα εργάζεται σε ένα παιχνίδι Wonder Woman.

Πηγή: kotaku