Η Apple χαλαρώνει τους κανόνες για την πολιτική επισκευής της, για να επιτρέψει για πρώτη φορά μεταχειρισμένα γνήσια ανταλλακτικά. Η αλλαγή θα ισχύει για επιλεγμένα iPhone και θα τεθεί σε ισχύ αυτό το φθινόπωρο.

Δείτε επίισης: iPhone 17: Ήρθε η ώρα για την αναβάθμιση οθόνης που χρόνια περιμέναμε;

Ο SVP of Hardware Engineering της Apple και ίσως μελλοντικός Διευθύνων Σύμβουλος, John Ternus, τόνισε τον περιβαλλοντικό αντίκτυπο της αλλαγής στην πολιτική επισκευής:

«Στην Apple, αναζητούμε πάντα νέους τρόπους για να προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία στους πελάτες μας, μειώνοντας παράλληλα τον αντίκτυπο που έχουμε στον πλανήτη, και ένα βασικό μέρος αυτού σημαίνει να σχεδιάζουμε προϊόντα που διαρκούν».

«Τα τελευταία δύο χρόνια, ομάδες σε όλη την Apple καινοτομούν στον σχεδιασμό και την κατασκευή προϊόντων για να υποστηρίξουν επισκευές με μεταχειρισμένα εξαρτήματα Apple που δεν θα θέσουν σε κίνδυνο την ασφάλεια ή το απόρρητο των χρηστών. Με αυτήν την τελευταία επέκταση του προγράμματος επισκευής μας, είμαστε ενθουσιασμένοι που προσθέτουμε ακόμη περισσότερες επιλογές και ευκολία στους πελάτες μας, ενώ συμβάλλουμε στην παράταση της διάρκειας ζωής των προϊόντων μας και των εξαρτημάτων τους».

Δείτε ακόμα: To νέο iPhone δεν θα ονομάζεται iPhone…. Φήμη

Η Apple εξηγεί ότι η αλλαγή στην πολιτική επισκευής, επεκτείνεται και στους βιομετρικούς αισθητήρες:

Οι ομάδες της Apple εργάστηκαν σκληρά τα τελευταία δύο χρόνια για να επιτρέψουν την επαναχρησιμοποίηση εξαρτημάτων όπως οι βιομετρικοί αισθητήρες που χρησιμοποιούνται για το Face ID ή το Touch ID, και από αυτό το φθινόπωρο, η βαθμονόμηση για γνήσια ανταλλακτικά Apple, καινούργια ή μεταχειρισμένα, θα γίνει στη συσκευή αφού το εξάρτημα είναι εγκατεστημένο. Επιπλέον, οι μελλοντικές εκδόσεις iPhone θα έχουν υποστήριξη για χρησιμοποιημένους βιομετρικούς αισθητήρες.

Επίσης, σε άλλα νέα, η Apple αλλάζει την απαίτησή της για σειριακό αριθμό συσκευής κατά την παραγγελία ανταλλακτικών:

Για να απλοποιηθεί η πολιτική επισκευής των συσκευών Apple, οι πελάτες και οι πάροχοι υπηρεσιών δεν θα χρειάζεται πλέον να παρέχουν τον σειριακό αριθμό μιας συσκευής όταν παραγγέλνουν εξαρτήματα από το Self Service Repair Store για επισκευές που δεν περιλαμβάνουν αντικατάσταση της πλακέτας.

Δείτε επίσης: Ποιες λειτουργίες αναμένονται στο iPhone 16 Pro και 16 Pro Max;

Ποιες είναι οι πιο συχνές προκλήσεις που αντιμετωπίζουν οι χρήστες του iPhone;

Ένα από τα πιο συνηθισμένα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι χρήστες του iPhone είναι η μειωμένη διάρκεια ζωής της μπαταρίας. Αυτό μπορεί να οφείλεται σε πολλούς παράγοντες, όπως η υπερβολική χρήση, η χρήση εφαρμογών που καταναλώνουν πολύ ενέργεια ή η αναβάθμιση σε νεότερη έκδοση λογισμικού. Ένα άλλο συχνό πρόβλημα είναι η αποθηκευτική χωρητικότητα. Τα iPhone δεν έχουν υποδοχή για κάρτες microSD, γεγονός που σημαίνει ότι οι χρήστες είναι περιορισμένοι στην αρχική χωρητικότητα της συσκευής τους. Αυτό μπορεί να γίνει πρόβλημα, ειδικά για όσους λαμβάνουν πολλές φωτογραφίες ή κατεβάζουν πολλές εφαρμογές. Οι χρήστες του iPhone μπορεί επίσης να αντιμετωπίσουν προβλήματα με τη σύνδεση Wi-Fi. Τέλος, οι χρήστες του iPhone μπορεί να αντιμετωπίσουν προβλήματα με την απόδοση της συσκευής τους, όπως αργή ταχύτητα ή κολλήματα.

Πηγή: 9to5mac