Το Instagram κάνει κάποιες αλλαγές στον τρόπο με τον οποίο προτείνει περιεχόμενο, αφού από εδώ και στο εξής θα δίνει έμφαση στο πρωτότυπο περιεχόμενο, ενώ θα αναγνωρίζονται περισσότερο και οι μικρότεροι λογαριασμοί.

Η μεγαλύτερη αλλαγή αφορά τους aggregators, δηλαδή τους λογαριασμούς που κάνουν λήψη ή τραβούν screenshot των βίντεο και φωτογραφιών άλλων χρηστών και τα αναδημοσιεύουν. Μερικές φορές, αυτοί οι λογαριασμοί προσθέτουν σε tag το άτομο που έκανε αρχικά την ανάρτηση. Αλλά συχνά, αυτό δεν γίνεται και παίρνουν όλη τη “δόξα” οι aggregators και όχι αυτοί που δημιούργησαν το περιεχόμενο εξαρχής.

Δείτε επίσης: Ο ανταγωνιστής του Instagram, TikTok Notes, μόλις κυκλοφόρησε

Το Instagram αντιμετωπίζει τώρα αυτό το πρόβλημα και θα αρχίσει να αφαιρεί το αναδημοσιευμένο περιεχόμενο από τις προτάσεις στην πλατφόρμα. Δεν θα επηρεαστούν όλοι οι aggregators από τις αλλαγές. Ουσιαστικά, θα επηρεαστούν οι λογαριασμοί που αναδημοσιεύουν περιεχόμενο άλλων περισσότερες από 10 φορές σε 30 ημέρες. Οι επηρεαζόμενοι λογαριασμοί μπορούν να εμφανίζονται ξανά στις προτάσεις, 30 ημέρες μετά την τελευταία δημοσίευση “μη πρωτότυπου” περιεχομένου. Δεν θα επηρεαστούν λογαριασμοί που έχουν άδειες αναδημοσίευσης από δημιουργούς περιεχομένου.

Το Instagram θα αφαιρέσει τις αναδημοσιεύσεις και στη θέση τους θα προτείνει πρωτότυπο περιεχόμενο. Η εταιρεία λέει ότι θα αντικαταστήσει τις αναδημοσιεύσεις μόνο όταν το πρωτότυπο περιεχόμενο είναι “σχετικά νέο” και όταν το σύστημα είναι βέβαιο ότι οι δημοσιεύσεις είναι πανομοιότυπες “με βάση ηχητικά και οπτικά σήματα“. Οι δημιουργοί θα λαμβάνουν μια ειδοποίηση όταν το αρχικό τους περιεχόμενο θα αντικαταστήσει τις αναδημοσιεύσεις και θα εμφανιστεί στις προτάσεις της πλατφόρμας. Αυτές οι αλλαγές ισχύουν μόνο για προτάσεις. Εάν ακολουθείτε ένα aggregation account, θα εξακολουθείτε να βλέπετε το αναδημοσιευμένο περιεχόμενό του στο προφίλ τους ή στα feeds.

Το Instagram θα αρχίσει επίσης να προσθέτει μια ετικέτα που θα πιστώνει τον αρχικό δημιουργό — αν και τόσο ο αρχικός δημιουργός όσο και ο λογαριασμός που αναδημοσιεύει τη φωτογραφία ή το βίντεο, θα μπορούν να αφαιρέσουν την ετικέτα.

Δείτε επίσης: Instagram: Θολώνει γυμνές φωτογραφίες για προστασία εφήβων

Η αναδημοσίευση στο Instagram είναι τόσο κοινή πρακτική που υπάρχουν ολόκληρες εφαρμογές αφιερωμένες σε αυτό. Αλλά τώρα, η πλατφόρμα θα εστιάσει στο πρωτότυπο περιεχόμενο.

Το Instagram ανακοίνωσε επίσης σήμερα ότι το σύστημα προτάσεών του θα ενημερωθεί “για να δώσει σε όλους τους δημιουργούς ίσες πιθανότητες να προβληθούν” μέσω ενός νέου αλγόριθμου κατάταξης.

Στόχος είναι να ενισχυθούν και οι μικρότεροι λογαριασμοί. Το σύστημα προτάσεων θα δείχνει ένα κομμάτι περιεχομένου σε ένα μικρό κοινό, που μπορεί να ενδιαφέρεται, είτε ακολουθούν τον creator είτε όχι. Τα Reels με τις κορυφαίες επιδόσεις θα προβληθούν στη συνέχεια σε ένα ευρύτερο κοινό, όπου η διαδικασία θα επαναληφθεί. Το Instagram λέει ότι αυτή η αλλαγή θα κυκλοφορήσει τους επόμενους μήνες.

Δείτε επίσης: Instagram: Οι 8 πιο συνηθισμένες απάτες και τρόποι προστασίας

Με τις ανακοινωθείσες αλλαγές, το Instagram επιχειρεί να βελτιώσει την εμπειρία των χρηστών. Οι χρήστες μπορεί να παρατηρήσουν μια αύξηση στην ποικιλία του περιεχομένου που βλέπουν, καθώς το Instagram θα προτείνει περισσότερο πρωτότυπο περιεχόμενο από μικρότερους λογαριασμούς που μπορεί να μην έχουν ακόμα πολλούς followers.

Αυτό θα μπορούσε να οδηγήσει σε μια πιο πλούσια και διαφοροποιημένη εμπειρία στην πλατφόρμα, καθώς οι χρήστες θα έχουν την ευκαιρία να ανακαλύψουν νέους δημιουργούς και περιεχόμενο. Επιπλέον, οι μικρότεροι λογαριασμοί και οι νέοι δημιουργοί θα έχουν την ευκαιρία να αυξήσουν την ορατότητά τους και να φτάσουν σε ένα ευρύτερο κοινό.

Συνολικά, οι αλλαγές αυτές αναμένεται να ενθαρρύνουν την παραγωγή πρωτότυπου περιεχομένου και να δημιουργήσουν μια πιο ισορροπημένη και διαφοροποιημένη κοινότητα στην Instagram.

Πηγή: www.theverge.com