Η επισκεψιμότητα στα ταχυφαγεία McDonald’s κατά το πρώτο τρίμηνο, ήταν σταθερή ή μειωμένη σε χώρες όπως οι ΗΠΑ, η Αυστραλία, ο Καναδάς, η Ιαπωνία, το Ηνωμένο Βασίλειο και η Γερμανία.

«Οι καταναλωτές επιδεικνύουν αυξημένη επιλεκτικότητα στο πώς δαπανούν τα χρήματά τους», τόνισε ο Πρόεδρος και CEO των McDonald’s, Chris Kempczinski, μιλώντας σε τηλεδιάσκεψη με επενδυτές την Τρίτη. «Αυτή η τάση μπορεί να είναι πιο έντονη μεταξύ των καταναλωτών με χαμηλότερα εισοδήματα, αλλά είναι ζωτικής σημασίας να αναγνωρίσουμε ότι άτομα από όλα τα οικονομικά επίπεδα αναζητούν ποιοτική αξία στις αγορές τους».

Δείτε περισσότερα: McDonalds: Παγκόσμια διακοπή του συστήματος πληροφορικής

Τα McDonald’s αποκάλυψαν, ότι οι πωλήσεις τους σε καταστήματα που λειτουργούν για τουλάχιστον ένα έτος, κατέγραψαν παγκόσμια αύξηση 1,9% κατά τη διάρκεια του πρώτου τριμήνου, από Ιανουάριο έως Μάρτιο. Αυτός ο αριθμός ήταν ελαφρώς κάτω από τις προσδοκίες της Wall Street, οι οποίες είχαν προβλέψει αύξηση 2,1%, σύμφωνα με αναλύσεις από το FactSet.

Τα McDonald’s είχαν προειδοποιήσει τους επενδυτές ότι η εκθαμβωτική ανάπτυξη που είχε εμφανιστεί μετά την πανδημία, δεν ήταν πιθανό να συνεχιστεί φέτος. Παρά τις προβλέψεις, η εταιρεία κατάφερε να καταγράψει αύξηση στις πωλήσεις των ίδιων καταστημάτων κατά το πρώτο τρίμηνο, παρόλο που αυτή ήταν κάτω από το συνηθισμένο ποσοστό ανάπτυξης 3% έως 4%, το οποίο η McDonald’s αναμένει σε ένα τυπικό έτος.

Στις Ηνωμένες Πολιτείες, οι πωλήσεις ανά κατάστημα κατέγραψαν αύξηση 2,5% κατά το πρώτο τρίμηνο, κάτι που οφείλεται κυρίως στις αυξήσεις τιμών που εφαρμόστηκαν από το προηγούμενο έτος.

Κατά τη διάρκεια της συνδιάλεξης, ο Kempczinski εξέτασε την εφαρμογή των McDonald’s και ανακάλυψε πολλές ελκυστικές προσφορές, ανάμεσά τους και μία προσφορά για Big Mac μόνο με 29 cents, κατόπιν αγοράς ενός άλλου. Επιπλέον, ο Kempczinski ανέφερε ότι το 90% των εστιατορίων των McDonald’s στις ΗΠΑ προσφέρουν πακέτα γευμάτων σε τιμή 4 δολαρίων ή λιγότερο.

Ο Kempczinski τόνισε την ανάγκη των McDonald’s για ένα ενιαίο εθνικό μάρκετινγκ και μήνυμα αξίας για να ενισχύσει τη θέση της. Ανέφερε ότι σε κάποιες περιοχές, η εταιρεία υστερεί σε σχέση με τους ανταγωνιστές όσον αφορά την αντίληψη της αξίας και της προσιτότητας από τους πελάτες. Για παράδειγμα, τα Wendy’s προσφέρουν δωρεάν πατάτες με την αγορά ενός μεσαίου μπέργκερ.

Η κατάσταση φαίνεται να μην είναι πολύ πιο ευοίωνη στις διεθνείς αγορές για τα McDonald’s, με τις πωλήσεις της σε παγκόσμιο επίπεδο σε κάποια καταστήματα να σημειώνουν μείωση 0,2%. Αυτό οφείλεται σε μποϊκοτάζ από πελάτες στη Μέση Ανατολή και σε αγορές με μουσουλμανική πλειοψηφία όπως η Ινδονησία και η Μαλαισία, λόγω της υποστήριξης της εταιρείας προς το Ισραήλ. Αυτή ήταν η πρώτη φορά από το 2020 που οι πωλήσεις στο συγκεκριμένο τμήμα εμφάνισαν πτώση.

Το μποϊκοτάζ άρχισε τον Οκτώβριο, μετά την ανακοίνωση του δικαιούχου των McDonald’s στο Ισραήλ ότι προσφέρθηκαν δωρεάν γεύματα σε ισραηλινούς στρατιώτες ενεργούς στον πόλεμο της Γάζας. Η McDonald’s προσπάθησε να μετριάσει τις αρνητικές επιπτώσεις αυτής της ενέργειας. Στις αρχές Απριλίου, ανακοίνωσε την αγορά της Alyonal Limited, του δικαιούχου, αναλαμβάνοντας τον έλεγχο των 225 εστιατορίων McDonald’s στην περιοχή. Οι οικονομικοί όροι της εξαγοράς δεν έγιναν γνωστοί.

Ο Kempczinski δήλωσε ότι ο αντίκτυπος των μποϊκοτάζ δεν φαίνεται να εντείνεται, ενώ μερικές από τις αγορές συνεχίζουν να εμφανίζουν αύξηση στη ζήτηση παραδόσεων. Ωστόσο, η McDonald’s προβλέπει ότι τα μποϊκοτάζ θα διαρκέσουν για κάποιο χρονικό διάστημα στο εγγύς μέλλον.

«Δεν αναμένουμε κάποια σημαντική βελτίωση έως ότου ολοκληρωθεί ο πόλεμος», δήλωσε.

Τα McDonald’s ανακοίνωσαν εντυπωσιακή αύξηση 5% στα έσοδά τους, φτάνοντας τα 6,17 δισεκατομμύρια δολάρια κατά τη διάρκεια του πρώτου τριμήνου, Ιανουαρίου έως Μαρτίου.

Διαβάστε ακόμα: McDonald’s και Cactus Plant Flea Market: Όταν η Αθωότητα Της Παιδικής Ηλικίας Συναντά το Streetwear

Τα καθαρά κέρδη σημείωσαν αύξηση 7%, φτάνοντας τα 1,93 δισεκατομμύρια δολάρια. Μετά από προσαρμογές για τις χρεώσεις αναδιάρθρωσης, τα κέρδη ανά μετοχή διαμορφώθηκαν στα 2,70 δολάρια, ελαφρώς κάτω από τις προσδοκίες των αναλυτών που ήταν 2,72 δολάρια.

Οι μετοχές των McDonald’s διατήρησαν τη σταθερότητά τους κατά τη διάρκεια των πρωινών συναλλαγών της Τρίτης.

Πηγή: apnews.com