Το streaming πακέτο που περιλαμβάνει τα Disney Plus, Hulu και Max είναι πλέον διαθέσιμο στις ΗΠΑ. Το πακέτο δημιουργήθηκε από τις Disney και Warner Bros. Discovery και επιτρέπει στους χρήστες να πληρώνουν μια μόνο συνδρομή και για τις τρεις υπηρεσίες. Οι τιμές ξεκινούν από 16,99 $ ανά μήνα, αλλά αυτό το πλάνο περιλαμβάνει και διαφημίσεις. Ωστόσο, είναι πολύ πιο οικονομική επιλογή από τις αντίστοιχες συνδρομές με διαφημίσεις για κάθε υπηρεσία ξεχωριστά. Υπάρχει, επίσης, και μια συνδρομή με 29,99 $ το μήνα χωρίς διαφημίσεις.

Το νέο συνδρομητικό πακέτο προσφέρει στους χρήστες πρόσβαση σε μια ευρεία γκάμα περιεχομένου από τρεις κορυφαίες πλατφόρμες, επιτρέποντάς τους να απολαμβάνουν ταινίες, σειρές και ντοκιμαντέρ από Disney Plus, Hulu και Max.

Δείτε επίσης: Πώς να εξοικονομήσετε χρήματα στις streaming υπηρεσίες;

Με τη συνδρομή στο νέο πακέτο, οι χρήστες μπορούν να εξοικονομήσουν χρήματα αφού η συνδρομή σε κάθε υπηρεσία ξεχωριστά είναι πολύ πιο ακριβή.

Η συνεργασία μεταξύ Disney και Warner Bros. Discovery φέρνει μια μοναδική συλλογή περιεχομένου που καλύπτει ένα ευρύ φάσμα ενδιαφερόντων και ηλικιακών ομάδων, από παιδικά προγράμματα και οικογενειακές ταινίες μέχρι σειρές για ενήλικες και πρωτότυπες παραγωγές.

Δείτε επίσης: Hacking συμμορία παραβίασε δεδομένα της Disney

Ορισμένες λεπτομέρειες σχετικά με το streaming πακέτο Disney Plus / Hulu / Max είχαν αποκαλυφθεί τον Μάιο. Λίγο αργότερα, ακολούθησε η ανακοίνωση της Comcast για ένα παρόμοιο πακέτο για πελάτες του Xfinity, που συνδυάζει Netflix, Peacock και Apple TV Plus.

Η κυκλοφορία τέτοιων streaming πακέτων είναι ενδιαφέρουσα και πολύ βολική, αφού οι χρήστες θα μπορούν να έχουν πρόσβαση στο περιεχόμενο διαφορετικών υπηρεσιών, πληρώνοντας μια μόνο συνδρομή. Αν αυτά τα πακέτα αποδειχθούν επιτυχημένα, τότε μπορούμε να περιμένουμε να δούμε περισσότερους συνδυασμούς πλατφορμών από διαφορετικές εταιρείες.

Δείτε επίσης: Μήνυση στο Netflix από την πραγματική Stalker του Baby Reindeer

Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Warner Bros. Discovery, David Zaslav, είπε ότι η ομαδοποίηση υπηρεσιών «έχει πολύ νόημα». Είναι μια από τις πιο δημοφιλείς προσεγγίσεις για την αντιμετώπιση του streaming fatigue που βιώνουν οι καταναλωτές όταν έχουν μόνο μια υπηρεσία και για τη μείωση των ποσοστών ακύρωσης συνδρομών. Από την άλλη, το Netflix πιστεύει ότι η ομαδοποίηση με μικρότερες πλατφόρμες έχει μικρό όφελος για την ίδια την εταιρεία.

Πηγή: www.theverge.com