Η Delta Air Lines θέλει να μηνύσει την CrowdStrike και τη Microsoft και να διεκδικήσει αποζημίωση μετά την απώλεια εκατοντάδων εκατομμυρίων δολαρίων, λόγω διαταραχών στις λειτουργίες της από τις εκτεταμένες διακοπές που συνδέονται με τις δύο εταιρείες νωρίτερα αυτόν τον μήνα.

Δείτε επίσης: CrowdStrike: Phishing επιθέσεις στοχεύουν Γερμανούς πελάτες

Μια επιβεβαιωμένη πηγή λέει ότι η εταιρεία προσέλαβε τον εξέχοντα δικηγόρο David Boies, πρόεδρο της Boies Schiller Flexner, για να διεκδικήσει πιθανές αποζημιώσεις από την CrowdStrike και τη Microsoft. Η είδηση ​​μεταδόθηκε για πρώτη φορά από το CNBC. Η δικηγορική εταιρεία αρνήθηκε να σχολιάσει και η Delta είπε ότι δεν είχε τίποτα άλλο να προσθέσει.

Εταιρείες σε όλο τον κόσμο επηρεάστηκαν όταν μια ελαττωματική ενημέρωση λογισμικού της CrowdStrike στις 19 Ιουλίου προκάλεσε κατάρρευση υπολογιστών και συστημάτων Microsoft Windows, ακρωτηριάζοντας τις λειτουργίες σε ολόκληρο τον κόσμο σε τομείς, από τις μεταφορές έως την υγειονομική περίθαλψη και τη χρηματοδότηση.

Δείτε ακόμα: Hackers λένε ότι παραβίασαν το Threat Actor Database της CrowdStrike

Η διακοπή της CrowdStrike πάγωσε προσωρινά τις αεροπορικές εταιρείες, αλλά η Delta Air Lines επλήγη περισσότερο. Οι δραστηριότητές της ήταν εκτός λειτουργίας για σχεδόν μια εβδομάδα, ενώ οι αντίπαλες εταιρείες μπόρεσαν να επανέλθουν και να λειτουργήσουν μετά από μια ή δύο μέρες.

Ο επικεφαλής πληροφοριών της Delta, Rahul Samant, εξήγησε σε μια ενημέρωση μέσω βίντεο στους πελάτες την περασμένη εβδομάδα, ότι το 60% των “πιο κρίσιμων εφαρμογών της αεροπορικής εταιρείας είναι σε Microsoft Windows και “όλες κατέστησαν ανενεργές” το πρωί της διακοπής.

Δείτε επίσης: CrowdStrike: Εξηγεί πού οφείλεται το «blackout» της Παρασκευής

Η διακοπή δικτύου που προκλήθηκε από την CrowdStrike, οδήγησε σε περισσότερες από 2.200 ακυρώσεις πτήσεων στις 19 Ιουλίου και η Delta Air Lines έχει ακυρώσει περισσότερες από 6.000 πτήσεις μέχρι στιγμής από τότε. Σύμφωνα με το CNBC, η Delta αντιμετωπίζει τώρα περισσότερα από 176.000 αιτήματα επιστροφής χρημάτων ή αποζημίωσης και οι διακοπές εκτιμάται ότι κόστισαν στην αεροπορική εταιρεία έως και 500 εκατομμύρια δολάρια.

Πηγή: foxbusiness