Η Ikea δοκιμάζει μια νέα διαδικτυακή πλατφόρμα, με το όνομα Ikea Preowned, όπου οι άνθρωποι μπορούν να πουλήσουν τα μεταχειρισμένα έπιπλά τους Ikea (second-hand) σε άλλους. Η πλατφόρμα προς το παρόν δοκιμάζεται στη Μαδρίτη και το Όσλο και επιτρέπει στους χρήστες να καταχωρούν τα έπιπλά τους με φωτογραφίες και μια τιμή, ώστε να μπορούν να τα βλέπουν οι ενδιαφερόμενοι αγοραστές. Οι καταχωρίσεις μοιάζουν πολύ με αυτό που μπορεί να δει κάποιος στον κύριο ιστότοπο της Ikea. Ωστόσο, οι αγοραστές και οι πωλητές πρέπει να συμφωνήσουν σε ένα μέρος και ώρα συνάντησης για την παράδοση των επίπλων.

Οι πωλητές μπορούν να πληρωθούν μέσω τραπεζικού εμβάσματος χωρίς πρόσθετες χρεώσεις ή λαμβάνοντας μια δωροκάρτα Ikea με επιπλέον 15% προστιθέμενο στην τιμή αγοράς των επίπλων. Η Ikea εξήγησε ότι δεν είναι δυνατή η επιστροφή αντικειμένων που είναι κατεστραμμένα ή δεν είναι στην κατάσταση που θα περίμενε ο αγοραστής, αλλά μπορεί να γίνει αίτημα για επιστροφή χρημάτων.

Δείτε επίσης: Online shopping: Πώς να κάνετε online αγορές με ασφάλεια;

Η δημιουργία καταχώρισης για second-hand έπιπλα στο Ikea Preowned είναι δωρεάν, αλλά στη συνέχεια μπορεί να υπάρξει «μια συμβολική χρέωση, μια ταπεινή αμοιβή», σύμφωνα με τον Jesper Brodin, Διευθύνοντα Σύμβουλο του Ομίλου Ingka (που διαχειρίζεται την πλειονότητα των καταστημάτων Ikea).

Η δοκιμή της νέας διαδικτυακής πλατφόρμας Ikea Preowned θα διαρκέσει μέχρι τον Δεκέμβριο και στη συνέχεια η εταιρεία θα αποφασίσει αν θα την επεκτείνει και σε άλλες περιοχές ή όχι.

Δείτε επίσης: Online shopping: Οι καλύτερες εφαρμογές για σύγκριση τιμών

Αυτή η πλατφόρμα θα μπορούσε να φέρει μια στροφή στη συμπεριφορά των καταναλωτών προς πιο βιώσιμες πρακτικές αγορών. Αυτό θα μπορούσε να οδηγήσει σε μια ευρύτερη συζήτηση σχετικά με τη βιωσιμότητα στην επίπλωση σπιτιού και να εμπνεύσει άλλα brands να εξετάσουν πώς μπορούν να συμβάλουν στην κυκλική οικονομία.

Δείτε επίσης: Online shopping: Πώς να αναγνωρίσετε ψεύτικα καταστήματα;

Καθώς η τεχνολογία συνεχίζει να εξελίσσεται και οι καταναλωτές αποκτούν μεγαλύτερη περιβαλλοντική συνείδηση, μπορούμε να περιμένουμε να δούμε περισσότερες καινοτόμες λύσεις όπως η Ikea Preowned να αναδύονται στη βιομηχανία λιανικής. Αξιοποιώντας ψηφιακές πλατφόρμες και δημιουργώντας εναλλακτικούς τρόπους για τους πελάτες να αλληλεπιδρούν με τα προϊόντα τους, οι εταιρείες μπορούν όχι μόνο να προωθήσουν τη βιωσιμότητα αλλά και να αξιοποιήσουν νέες αγορές και να οικοδομήσουν ισχυρότερες σχέσεις με τους καταναλωτές.

Πηγή: www.theverge.com