Η Transport for London, η υπηρεσία δημόσιων μεταφορών της πόλης, αποκάλυψε σήμερα ότι το προσωπικό της έχει περιορισμένη πρόσβαση σε συστήματα και email λόγω των μέτρων που εφαρμόστηκαν ως απάντηση σε μια κυβερνοεπίθεση την Κυριακή.

Δείτε επίσης: Microchip Technology: Παραβίαση δεδομένων μετά από κυβερνοεπίθεση

Τη Δευτέρα, η αρχή μεταφορών ανέφερε το περιστατικό στις αρμόδιες κυβερνητικές υπηρεσίες (συμπεριλαμβανομένου του Εθνικού Κέντρου Κυβερνοασφάλειας και της Εθνικής Υπηρεσίας Εγκλήματος). Τώρα συνεργάζεται μαζί τους για να ανταποκριθεί, να αξιολογήσει και να περιορίσει τον αντίκτυπο της επίθεσης. Μέχρι στιγμής, μια συνεχιζόμενη έρευνα δεν έχει ακόμη ανακαλύψει στοιχεία ότι οι πληροφορίες πελατών παραβιάστηκαν κατά τη διάρκεια του συμβάντος.

Πολλοί από το προσωπικό μας έχουν περιορισμένη πρόσβαση σε συστήματα και email και, ως εκ τούτου, ενδέχεται να καθυστερήσουμε ή να μην μπορέσουμε να απαντήσουμε στο ερώτημά σας ή σε οποιεσδήποτε φόρμες ιστού που έχετε υποβάλει προηγουμένως“, δήλωσε η TfL σε μια ενημέρωση της Παρασκευής.

Αυτήν τη στιγμή δεν μπορούμε να εκδώσουμε επιστροφές χρημάτων για ταξίδια που πραγματοποιήθηκαν με χρήση ανέπαφων καρτών και οι πελάτες της Oyster θα πρέπει να αυτοεξυπηρετηθούν στο διαδίκτυο.

Ενώ οι πληροφορίες εντός του σταθμού και προγραμματισμού ταξιδιού παραμένουν προσβάσιμες, η Transport for London είπε ότι ορισμένα ζωντανά ταξιδιωτικά δεδομένα (συμπεριλαμβανομένων των πληροφοριών άφιξης τρένου και των TfL JamCams) δεν είναι διαθέσιμα σε ορισμένες πλατφόρμες, όπως ο επίσημος ιστότοπος και η εφαρμογή TfL Go, λόφω της κυβερνοεπίθεσης.

Δείτε ακόμα: Halliburton: Εκλάπησαν δεδομένα σε συνεχιζόμενη κυβερνοεπίθεση

Το TfL ανέστειλε επίσης τις εφαρμογές για τις φωτοκάρτες Oyster, συμπεριλαμβανομένων των καρτών Zip, και οι πελάτες ανέπαφων pay-as-you-go δεν μπορούν πλέον να βλέπουν το διαδικτυακό ιστορικό ταξιδιών τους.

​Νωρίτερα αυτήν την εβδομάδα, το σύστημα κρατήσεων Dial-a-Ride της Transport for London δεν ήταν προσωρινά διαθέσιμο λόγω εσωτερικών μέτρων που ελήφθησαν για την αντιμετώπιση της κυβερνοεπίθεσης. Ωστόσο, σύμφωνα με τη Verma, οι υπάρχουσες κρατήσεις εξακολουθούν να τηρούνται.

Οι βασικές κρατήσεις μπορούν πλέον να γίνονται τηλεφωνικά και οι πλήρεις υπηρεσίες τηλεφωνικού κέντρου αναμένεται να επαναληφθούν τις επόμενες ημέρες.

Παρά τις διακοπές, το TfL δήλωσε ότι το δίκτυο μεταφορών του Λονδίνου λειτουργεί “ως συνήθως” και ότι η κυβερνοεπίθεση δεν έχει επηρεάσει τις υπηρεσίες δημόσιων μεταφορών.

Το TfL παρέχει υπηρεσίες μεταφοράς σε περισσότερους από 8,4 εκατομμύρια κατοίκους της πόλης μέσω των συστημάτων μεταφορών επιφανείας, υπόγειου και Crossrail (η γραμμή Elizabeth, που διαχειρίζεται από κοινού με το Υπουργείο Μεταφορών του Ηνωμένου Βασιλείου) του Λονδίνου.

Δείτε επίσης: Transport for London (TfL): Διερευνά κυβερνοεπίθεση στα συστήματά της

Οι κυβερνοεπιθέσεις έχουν γίνει μια ολοένα και πιο διάχυτη απειλή στο σημερινό ψηφιακό τοπίο, επηρεάζοντας άτομα, επιχειρήσεις και κυβερνήσεις εξίσου. Αυτές οι επιθέσεις μπορούν να λάβουν διάφορες μορφές, συμπεριλαμβανομένων επιθέσεων phishing, ransomware και άρνησης υπηρεσίας (DoS), καθεμία από τις οποίες στοχεύει ευπάθειες σε συστήματα για να αποκτήσουν μη εξουσιοδοτημένη πρόσβαση ή να διακόψουν τις λειτουργίες. Με την άνοδο των διασυνδεδεμένων συσκευών και την επεκτεινόμενη διαδικτυακή παρουσία, ο κίνδυνος δεν ήταν ποτέ υψηλότερος για την ασφάλεια στον κυβερνοχώρο. Οι επιχειρήσεις πρέπει να επενδύσουν σε ισχυρά μέτρα ασφαλείας, να εφαρμόζουν τακτική εκπαίδευση των εργαζομένων και να ενημερώνονται για τις πιο πρόσφατες απειλές για τον μετριασμό των κινδύνων και την προστασία των ευαίσθητων πληροφοριών.

Πηγή: bleepingcomputer